marți, 15 aprilie 2014

Cum sta treaba cu Iepurasul la noi

De-a lungul vremii mai multe fete si-au exprimat pe aici admiratia fata de tinutele micutei mele fashioniste. Si la un moment dat cand am organizat un giveaway pe Facebook intreband ce alte subiecte ati vrea sa mai abordez pe blog am primit cu uimire sugestii sa fac mai des postari legate de copilas. M-am gandit sa incerc pentru ca s-ar putea sa am ceva cititoare aflate in aceeasi postura: mamici de pitici mai mari sau mai mici (ce rime ieftine fac).

La noi in casa treaba cu Iepuroiul de Paste sta asa: fiind o familie cu convingeri religioase destul de puternice (nu vreau sa intru in polemici si discutii deloc, consider ca e o treaba care tine strict de optiunea proprie) fetita noastra stie teoretic care e ideea adevarata din spatele sarbatorii. O sa relateze istoria Rastignirii si Invierii de s-ar putea ca unii adulti sceptici sa ridice din sprancene. Tin la asta si o sa fie asa in continuare. I-am spus ca Iepurasul e asa o poveste frumoasa pentru copii, un personaj simpatic...si oarecum a inteles. Nu mi se pare un personaj esential. La gradinita insa au fost de-a dreptul brainwashed cu Iepurasul:)) si am decis ca pana la urma un pic de magie din asta mai diluata nu poate sa strice. I-am spus insa ca Iepurasul nu e Mos Craciun (care intre noi fie vorba e un nebun exagerat daca e sa ne luam dupa afluenta de cadouri de sub bradul nostru) si ca vine mai putin incarcat. A inteles ideea. 

Asa ca Iepurasul va aduce ce aduce la noi mereu. Ce iubim mai mult si decat jucariile: carti. Raftul Katiei sta sa se darame si sunt foarte fericita ca am reusit sa ii cultiv dragostea pentru carti de mica. Imi mosteneste aceasta pasiune si nu pot sa fiu altfel decat mandra. Carti cumparam mereu si fara motive speciale dar de sarbatori incercam sa luam unele mai deosebite si mai consistente. Iata alesele din cosuletul de acest an.

De la mami si tati o sa primeasca o carte clasica. Mi-a tresaltat inima de bucurie cand am gasit editia asta cu ilustratiile originale si n-am stat prea mult pe ganduri daca sa o iau sau nu. De abia astept sa savuram impreuna pataniile lui Peter Iepurasul.



Bunica si bunicul au ales doua carti dintr-o noua serie a editurii Crisan. Noi mai avem carti multe de la editura Crisan si va pot spune cu mana pe inima ca sunt minunate toate. Ilustratiile sunt superbe, povestile frumoase si potrivite pentru varstele carora se adreseaza. Calitatea cartilor e ireprosabila din toate punctele de vedere si merita fiecare banut. Va recomand sa cautati povestile cu animale, ilustrate de Tony Wolf, sunt perfecte si pentru copilasi mai mici, dar ii vor bucura si pe cei mai maricei in aceeasi masura. Am fost tare incantata ca in raftul nostru mai poposesc doua carti frumoase. Si zanele sunt cu siguranta in topul preferintelor alaturi de printese. Piticii o sa ne amuze si ei mai mult ca sigur.



Langa carticele o sa poposeasca si niste dulciuri. Pentru ca da, ii dau copilului dulciuri. Cu masura dar ii dau. Atat de la Iepuras.

Si apoi am vrut sa perpetuam vechea traditie care spune ca de Paste toata lumea (dar mai ales copiii) trebuie sa aiba haine si incaltari noi. Stie ca hainutele sunt de la parinti si bunici si strabunici dar asta nu inseamna ca se bucura mai putin de ele. Pantofiorii mergem sa ii luam maine pentru ca inca nu primisera marimea ei la ce ne placea noua. O sa ii vedeti intr-o alta postare.

Hainutele pe care urmeaza sa vi le arat sunt toate luate de pe Asda si Matalan, site-uri din Uk care nu livreaza in mod normal la noi. Noi am gasit insa niste oameni tare de treaba care fac comenzi si ni le aduc cu un adaos minim si fireste ca am devenit rapid clienti fideli. Daca veti dori mai multe detalii intrebati-ma si va spun cu drag.

Sooooo...Mami si fetita au o obsesie cu rochiile dupa cum veti vedea. Iar bunica ne sprijina indeaproape.

La ce mai gasesc va pun linkuri. la restul vedeti ce gasiti sa va inspire!:)


Rochita adorabila cu Minnie Mouse a fost ochita de mama mea. Avem noroc de o bunica la curent cu tehnologia si cu moda. Muream daca imi imbraca copilul in salopete de catifea cu insertii de lana.

Asta e luata tot de bunica, dar nu mai dau de ea pe site. Recunosc ca as fi preferat sa nu aiba moaca lui Minnie si pe piept dar fii-mea o adora tocmai de asta! E tare simpatica si sa nu uitam esentialul: uite mami ce frumos se invarte! Pentru ca let's face it, asta conteaza cel mai mult in viata la o rochie.


Rochia diafana a fost alegerea strabunicilor care ne-au dat fonduri sa o comandam. Pentru ca strabunica a stat si ea langa calculator si asta i-a placut ei cel mai mult. E si mai frumoasa decat pare, materialul e puuuutin de tot lucios si calitatea e ireprosabila. Trebuie sa va avertizez insa ca rochitele de 3-4 ani pe Matalan sunt un picut maricele. Fii-mea are 104 cm si la majoritatea hainelor ii sunt bune chiar 110. Astea ii sunt o idee maricele. Ca sa stiti la ce sa va asteptati. Oricum in cele de 2-3 ani nu mai intra. (Scuze ca e putin cam sifonata dar nu am mai calcat-o pentru pozat avand in vedere ca urmeaza sa fie spalata.)

Eu si tati am ales setul asta inspirat de povestea lui Peter Pan. Gulerasul specific, desenele cu case de pe poalele tunicii, totul e minunat. Tunica vine pana sub fundulet si e completata de niste colanti bleumarin.

Sincer nu am gasit la noi in magazine rochii frumoase si ne-kitchoase in genul astora sub 80 si ceva de lei bucata. Ori astea au fost pe undeva in jur de 60 maxim. 

Pe langa astea mai avem asa:

Colantei pentru orice. Primii sunt cei din setul Peter Pan.


Un fel de blazer GAP. So I lied, nu sunt toate de pe Asda si Matalan. Asta e de pe GAP. E perfect la rochite, la fustite si la fite. Broderia cu floricele il recomanda ca minunat, faptul ca e alb pe un copil mic e periculos.


Pantaloni scurti pentru ca speram la calduri. Si un tricou cu mesaj clar pentru orice fraier.:))



Tricou cu obsesia momentului Dora The Explorer.

Pijama cu printesele Disney pentru ca astea raman obsesie oricat as incerca eu sa scap de ele!:))

Si acum ne rugam pentru vreme buna. La propriu. Fii-mea a adaugat in rugaciunea de seara cerinta cam profana si superficiala:"fa Doamne Doamne vreme buna sa purtam rochita de Paste" Ehhh, poti sa o acuzi? 

In final voi preciza ca de cand o am pe ea dulapul meu e destul de prost garnisit dar al ei (caci da, are un dulap numai al ei) sta sa se pravale. Si mi se pare absolut firesc sa fie asa!Acum pot baga totul la spalat pentru ca nu pun nimic pe ea in alte conditii.

Imi cer scuze ca am scris un articol cat o zi de post din Saptamana Mare dar na. Poate cineva o sa il considere interesant. Pentru orice detalii just ask. Si daca mai vreti kid related posts, spuneti ca sunt enciclopedie vie! Inca ceva...recomand si mamelor de baietei sa studieze site-urile astea ca o sa gaseasca comori. Eu m-am uitat de curiozitate pentru ca nu se stie niciodata ce se intampla peste cativa ani!:)) La sectiunea de adulti n-am intrat decat in treacat. Au si acolo chestii faine. Aaaa da si la carti please please, buy your kids some for Easter!

Voi cu ce v-ati cadorisit de Paste? Eu mi-am luat blugi noi si e posibil sa mai adaug ceva la sifonier in urmatoarele zile. Sau mai bine ii mai cumpar Katiei o rochita!

P.S: Puteti sa va faceti si voi un cadou de pe Romwe! Iar au reduceri!

 Happy Easter day

http://www.romwe.com/vq--Happy-Easter-c-500.html

Up to 75%off. Hurry up!

More than 1000 styles. There is always a suitable one for you!
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.

Shipping within 24 hours.

By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.

http://www.romwe.com/1ul--romwe-hollowout-lace-crochet-white-blouse-p-66056.html

Beginning at 1:00am GMT April 17th,

Lasts only 24 hours, limited pieces available.





32 de comentarii:

  1. Superbe rochitele mai ales aia cu buline si cea cu flori la poale. Eu iti zic de pe acum Paste fericit!
    Din Asda eu cumparam cea mai buna prajitura cu ciocolata am pus imaginea ei pe facebook... mama ce-i mai duc dorul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paste fericit si tie!
      Yuuuum prajitura cu ciocolataa!Au o gramada de chestii interesante dar momentan ne-am incumetat numai la hainute.

      Ștergere
  2. Te-am citit cu drag, cu toate ca nu am copii si nici planuri de-a face vreunul. :)) Si la mine in familie e la fel. De Paste ne luam cate ceva nou, sa nu "ne incalece magarul". :)) Asa se zice pe aici. Cand eram mica mergeam cu mama in oras sa ma imbrace si in Vinerea Mare purtam hainutele respective la Biserica, sa trec pe sub masa si apoi la cimitir. Citind articolul, m-a luat asa o stare de drag si de nostalgie... ma bucur sa vad ca si alte fete gandesc ca mine. Ma bucur ca iti educi copila sa creada in Dumnezeu, sa citeasca si ca ii dai si dulciuri din cand in cand. :))
    Revenind la noi, ăi' mari, sa iti zic ce mi-am luat si eu pentru Paste. Mi-am luat blugi, o pereche de tenesi (io asa le zic, nu tenisi), 3 tricouri, ochelari de soare si o gentuta. Ochelari nu stiu de ce mi-am luat, ca nu port asa ceva. Mi se pare ca se zgaieste toata lumea la mine. :)) Planuiesc sa imi cumpar si un pulovaras din ala clasic, cu nasturei, ca sa il port peste vreun tricouas. :x Dar sa vedem.
    Te pup! Si sa porti cu drag blugii, iar printesa ta sa invarta voioasa toate rochitele alea absolut superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu incalecatul magarului n-o stiam:)) La noi e pur si simplu ideea aia ca asa cum ar trebui sa iti fie sufletul "ca nou" de Paste dupa spovedanie si impartasanie asa trebuie sa fie si la exterior. Sa iti poti manifesta cumva si fizic bucuria unui nou inceput..Imi amintesc si eu de trecutul pe sub masa. In Ardeal obiceiul asta nu exista dar se merge la biserica in Vinerea Mare si la Prohod seara. Eu o educ sa creada, acum cand se face mare ea stie...
      Sa le porti pe toate iubita, ceea ce imi doresc si mie!:))
      O sa se invarta de o sa ma ameteasca, numai sa vina timpul frumos!

      Ștergere
  3. Sunt dementiale rochitele, sunt sigura ca o sa fie o papusa in ele. Am zambit cat am citit postarea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Camelia. Ma bucur ca te-am facut sa zambesti!

      Ștergere
  4. Doamne ce rochite, aproape ca vreau si eu! Ce piticut rasfatat ai, sa iti traiasca! Ma bucur mult ca ii daruiti in primul rand carti, asta e mare lucru. M-am saturat de pusti de o schioapa cu ipad-uri legate de gat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Crede-ma si eu vreau. Si ma oftic ca nu sunt pana la marimea de 14 ani, ca la alea ma incadram si eu! Piticutul e uneori cam prea rasfatat, dar na, cred ca inevitabil cam asa sunt toti parintii cand pot. Fii-mea cu cartile...e capabila sa stea o zi intreaga numai sa se uite in carti sau sa ii citesc. O usuiesc si eu sa mai faca si alte cele. Recunosc ca am cam programat-o pentru esec cu tehnologia. Nu se joaca pe calculator, pe telefon la taica-su coloreaza si se joaca maxim 30 de minute pe zi, la desene nu pupa mai mult de o ora si nici aia chiar zilnic...O sa fie rupta de realitate!:)

      Ștergere
  5. Doamne ce frumoase is rochitele,fiimea cand l-a vazut pe Mickey era sa imi scoata ochiii :)). Sa le poarte sanatoasa. Pe mine ma intereseaza si postari despre copii in special fetite,ca la 2ani jumate,avem preferinte si daca nu ne place poa sa stea mami in cap. Cat despre mine mi-am luat o geanta si cred ca ii suficient,nu mai imi iau nimic ,numai daca ma indragostesc pe loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti copiii sunt disperati cu urechiatii astia! Oooo stai sa vezi ca partea cu preferintele abia incepe. Sa vezi vehementa in curand!
      Sa porti cu drag noua geanta!

      Ștergere
  6. Rochitele sunt absolut superbe. Le-as purta pana si eu, asa ca imi pot imagina ce incantata e ea!
    Cartea cu Peter Iepurasul e minunata. Urmaream desenele pe Minimax, le adoram <3
    Si acum, dupa chestiile superficiale, sa trecem la chestiile serioase :)))
    Ma bucur mult cand vad ca exista mamici ca tine care le explica micutilor ce sarbatorim, ce semnificatie au acele sarbatori, de ce etc. si nu doar "Vine Mosu' si Iepurasu'"
    Consider ca e extrem de important sa le explici aceste lucruri inca de mici (nu sa-i indoctrinezi, dar sa le explici in mare, cat pot ei sa inteleaga) si sa-i educi asa.
    Bravo! Chiar esti un exemplu de urmat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, s-a rasucit in oglinda pana imi venea sa ma injur singura:))
      N-am stiut ca sunt desene cu Peter Iepurasul. Eu stiam de cartea asta dar n-am reusit sa pun mana pe ea in copilaria mea. Mi-am dorit mereu sa o citesc pentru ca e un clasic al copilariei si uite ca o sa o citesc acum cu fii-mea. Cine ar fi crezut?
      Mie mi se pare esential sa stie chiar daca nu intelege mereu toate detaliile si chiar daca pentru ea logic ca darurile sunt motiv de entuziasm. Profit insa pentru ca de vreun an de zile ma roaga ea sa mergem la biserica, ii place si ma intreaba diverse. Eu n-o vad ca pe indoctrinare pentru ca tin minte cu cat drag ma duceam in vacanta la biserica din sat si despre cum ma spovedeam in generala la fiecare sarbatoare. Asa am fost eu, asa mi s-a parut firesc, asa ii zic si ei. Daca ea va decide altceva mai tarziu e altceva.
      Multumesc, nu stiu cat de exemplu sunt dar incerc sa fac cum cred ca e mai bine

      Ștergere
  7. Nu pot sa mint, o invidiez. Rochitele sunt atat de dragalase!!! Ma bucur fff tare ca-i plac cartile!! O sa ajunga o fashionista desteapta, e perfect! Sa ne arati si poze cu printesa imbracata in rochitele ei noi. P.s. le-a vazut deja?
    Eu m-am cadorisit ieri cu un sacou nou si azi cu blugi evazati de pe Kurtmann. Si gata si cu bugetul de lafaiala pe aprilie-mai(nici n-a fost azi ziua de salariu :)) ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ca ii plac cartile. Le adora!:)) Cartile si desenatul/coloratul/pictatul. Jucariile meeeh, uneori. Dar ar putea sta si fara desi e camera plina.O sa va arat poze cu ea in rochite cand va fi vremea de ele. Hainutele le-a vazut deja ca alea sunt de la noi, dar cartile vin duminica dimineata lasate de Iepurele detestabil:P
      Sa porti sanatoasa noutatile si...nu te simti prea vinovata ca meritam si noi cate un rasfat ocazional, nu?

      Ștergere
  8. Ce-mi plac rochițele! Favorita mea e prima, cea roz, cu Minnie. Aș vrea una și pentru mine :)) Abia aștept să am și eu copii, să le cumpăr tot felul de chestii. Mi-aș dori să am băiat mai degrabă, căci aș fi „geloasă” pe hainele minunate pentru fetiță. Am intrat într-o vară într-un magazin pentru copii (Next Kids cred că era): jeanși leopard, bluzițe din dantelă, rochițe...mă îmbolnăvisem la propriu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma si eu vrea sa imi vina rochia aia. Am incercat..o pot purta pe o mana!:)) Eu mi-am dorit baiat din motive dubioase gandindu-ma ca e mai usor de ei pe lume...:)) Recunosc insa ca pentru hainute vroiam fetita. Dovada ca de cand o am dulapul meu e rapciugit si al ei da pe afara. Si da, sunt enorm de multe hainute de-ale ei pe care le-as purta si eu cu drag.

      Ștergere
  9. Vaaai, ce rochițe frumoase! La prima nu au și mărimi pentru copii mai mari? :)) Port S, mă-nghesui și într-un XS la nevoie. :)) Zău de n-aș purta-o, e tare drăguț imprimeul din partea inferioară.
    Foarte frumoase lucrușoare, mi-ai făcut poftă de citit cărți pentru copii. Din păcate puțini mai sunt părinții care mai le iau copiilor și cărți, jocuri educative, etc. Ești un exemplu de urmat!
    Deși nu am copii, eu aș mai vrea să văd postări de genul ăsta... citesc și bag la cap, pentru când o să fie cazul. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca aveau s sau macar xs deja aveam si eu una!:))
      E frumos sa poti reciti cartile copilariei cu propriul copil si eventual sa mai ai o scuza sa descoperi si altele noi fara sa faca lumea misto de tine ca iti iei carti cu pitici. La noi jucatul cu puzzle, cuburi, forme si minuni a inceput cand inca nu era capabila sa potriveasca nimic si se umplea de frustrare. I-a prins insa bine. Iar cititul...a inceput cand lumea imi zicea ca sunt nebuna ca oricum nu intelege nimic...adica imediat dupa ce a iesit din burta. N-o fi inteles dar inca am filmare cu dovada ca la 9 luni stia sa recunoasca in carti toate animalele domestice si sa spuna cum fac..
      O sa incerc sa mai fac postari din astea dar mi-e teama sa nu fiu plictisitoare pentru persoanele care imi stiu blogul numai pentru partea de beauty

      Ștergere
  10. superbe rochitele..si eu ii comand la al meu bebe de pe matalan sau direct asda dar cum am baietel lucrusoarele nu sunt asa superbe ca la fetite :X...cand vad rochitele alea imi vine sa le cumpar doar asa..sa fie :))....
    Paste Fericit alaturi de familie :)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca eu am vazut lucruri multe dragute si la baieti de mai ca imi vine sa mai tentez soarta o data!:))
      Paste fericit si voua!

      Ștergere
  11. Doamne, jur ca esti cea mai tare mamica din lume!
    Jur pe rosu!
    Imi place cum o educi, ai o bomboana de copil bine-crescut!
    Felicitari! Stii ca nu o zic doar asa, sa fie, ci o spun fiindca o cred.
    Stiu ca e cam tarziu dar nu vrei sa fiu si eu fetita ta? :))
    Rochitele sunt pur si simplu adorabile. Le-as purta si eu dar cred ca trebuie sa mai slabesc putin. :)))
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ma nu exagera!:)) Ca tu ai vazut-o si in tantrumuri si stii ca nu suntem mama si copilul perfect. Mai urlu si eu, mai urla si ea, mai vedem coltul, ami zicem chestii care nu ar trebui zise...Incercam insa!
      Poti sa fi fetita mea daca vrei dar deja devine un pic dubioasa combinatia!
      Eu tot astept sa ajunga la marime de 150 cm ca atunci gata...purtam aceleasi haine!

      Ștergere
  12. As fi interesata de modalitatea de cumparare de pe cele doua site-uri. Iepurasul este foarte darnic! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, te rog daca vrei contacteaza-ma pe pagina de facebook si iti dau acolo toate detaliile.
      Iepurasul le-a adunat treptat ca daca le lua pe toate deodata intra in sapa de lemn!:))

      Ștergere
  13. Felicitari pentru alegeri, atat cartile cat si hainutele sunt deosebite!
    Si noi iubim cartile si la fel ca tine ii cumpar Irinei mele carti cadou cu orice ocazie ( dar nu numai la ocaziit). "Calatoriile catelusului Vincas" e o carte minunata pentru copii, poate o aveti deja, poate nu ;) a facut parte din cadoul de ziua ei.
    Pentru Pasti am ales de data asta Primele mele1000 cuvinte in limba engleza - un dictionar ilustrat, realizat in conditii grafice deosebite, dar si hainute si o jucarie. Cam asta e reteta unui cadou pe care-l primeste Irina- carti + hainute+ jucarie = bucurie maxima !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ma bucur cand vad copii cu drag de carti. Si mi se pare ciudat cand sunt privita cu sprancene ridicate pentru ca ii alimentez micutei mele pasiunea asta. Mi se pare normal sa fac asa avand in vedere ca in generala si liceu mi-as fi dat toti banii pe carti. Si nu aveam foarte multi!:)) Nu stiam de cartea cu catelusul dar o sa cercetam problema!:)) Dictionarul acela il avem si noi si e foarte iubit. Noi cu jucariile am mai incetinit ritmul ca avem cam de toate si nu le prea baga in seama. Prefera oricand lectura, desenat/pictat/colorat sau niste activitati practice cu mami (recunosc ca de multe ori nu am chef si ma simt vinovata)

      Ștergere
  14. Prima si a 3a rochie nu doar ca sunt adorabile, dar le vreau si eu! Poate ca pt cea roz sunt putin prea mare (hihi), dar pt cea alba cu siguranta nu!

    Eu nu sunt la fel de religioasa ca tine, dar iti respect convingerile si ma bucur pentru ca iubita ta fiica are parte de o educatie exemplara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca nici aia cu Minnie nu ti-ar sta rau.:))
      Legat de convingerile religioase eu stii cum sunt? Consider ca fiecare isi ia propriile decizii. Nu sunt vreo bigota si nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, ba chiar imi displac astfel de persoane pentru ca arunca o lumina nu foarte buna asupra oricui crede. Nu ma deranjeaza nici persoanele atee atata vreme cat nu incearca sa imi schimbe mie convingerile sau sa ma "ia la misto". Fiecare e liber sa creada sau nu si sa decida in ce sa creada sau nu. Ca e bine sau nu sa iti cresti copilul cu convingerile tale nu stiu dar atat vreme cat ea a manifestat interes legat de subiect si nu o vede ca pe o corvoada nu vad de ce n-as continua la fel pana cand va fi suficient de mare sa decida singura.

      Ștergere