Rimmel Apocalips review

Daca nu ati avut inca ocazia sa studiati noile oferte DM care "intra in vigoare" de astazi, o sa va anunt eu: puteti gasi lip laquerele Apocalips la pret redus de 15 lei. Printre alte tentatii desigur. Eu ma rezum insa azi la a va usura decizia achizitionarii unui nou produs de buze. 

Cand au aparut aceste rujuri minuni in strainatate, efectiv capiasem. Nu mai puteam sa vad reviews and swatches pentru ele ca imi venea sa mor de ciuda ca la noi nu au aparut. Si adevarul e ca s-au miscat tare repede...dupa mai bine de doi ani (nu cred ca gresesc si nici ca exagerez) in sfarsit le gasim si la noi la raft. Bravo! (sper ca se simte ironia si in scris, da?)

Eu am avut norocul ca Diana de la Purrs'n' Boots sa imi aduca unul cadou la un moment dat. Si a fost exact nuanta pe care am pus ochii din prima: Celestial. Va spun cum am topait cand m-am vazut stapana chestiunii colorate?


Produsul arata asa, in caz ca nu il stiti deja. Ambalaj clasic de gloss drugstore, cu un capac menit sa inspire ceva roci spatiale cred. Nimic iesit din comun. Aplicatorul este un buretel clasic care dozeaza foarte bine produsul dintr-o singura aplicare rapida. Sau ma rog, la mine asa e. Apreciez ca stopper-ul isi face treaba si nu ma trezesc cu o tona de gloss pe buretel cand vreau sa il folosesc. Am mai patit-o alte dati si nu a fost frumos!

Nuanta mea, Celestial e super purtabila si tocmai de aceea m-am indragostit de ea. Nu e genul de nuanta care sa te scoata din anonimat si sa te arunce in gura barfitoare a mamaitelor care au uitat de rujul lor fuchsia de acasa, dar nu e nici un ruj din ala spalacit de parca nici nu are sens sa il porti. E un roz prafuit intens care imi aduce aminte de trandafirii englezesti. Probabil si finish-ul de pe buze contribuie oarecum la aceasta asociere. Imediat ce il aplici iti dai seama de ce nu e gloss si e lip laquer. Nu ofera buzelor luciul ala intens ci un finish satinat, ca de ruj cu proprietati hidratante. Avand in vedere ca eu cam fug de orice lip gloss clasic va dati seama ca imi place cum se comporta. Daca va plac produsele pentru buze cu efect stralucitor, lucios, nu o sa va placa Rimmel Apocalips. In poza asta de swatch e mult mai lucios pentru ca blitz-ul si-a facut de cap cu buzele mele (ewww the kinkyness). Va jur ca in realitate se apropie mai mult de ruj decat de gloss.


O alta caracteristica e intensitatea si opacitatea culorii. Swatchul de  pe buze l-am obtinut dintr-o singura miscare, fara sa pun nspe straturi sau sa supraincarc buretelul. Asadar si o persoana cu buze puternic pigmentate (nu e neaparat cazul meu) s-ar putea bucura linistita de el. 

Rezistenta este una buna, undeva la 5-6 ore daca nu mananci si nu bei. Daca consumi ceva pe parcurs se va sterge. Exact ca orice ruj, lasand in urma ceva reziduuri care trebuiesc indepartate cu un servetel. Nu are insa proprietati de lip stain, buzele nu raman colorate si dupa ce produsul se duce de pe ele. Rezistent la transfer nu este, asa ca daca vreti sa pupati pe cineva, be warned!

Nu stiu daca e general valabil dar mie imi usuca putintel buzele. Nu e foarte grav, incep sa simt senzatia aia ciudata dupa 2-3 ore, nu imediat ce il aplic. Eu rezolv problema folosind un tratament mai intens pe buze in zilele in care il port.

Miros sau gust deranjant nu remarc la el si apreciez asta. Ma scot din mintii produsele pentru buze care au arome prea intense si prea sintetice (exceptie facand aroma vanilata a rujurilor MAC). 

Aveti de ales dintr-o gama de culori vesele (cu denumiri "stelare") si numai bune de inviorat zilele astea cam mohorate. Puteti vedea swatchuri pentru mai multe nuante aici. Eu sincer il recomand mai ales la pretul asta promotional. Daca nu ati testat pana acum un ruj lichid, asta poate fi un start adecvat. Eu nu o sa fug sa mai cumpar inca o nuanta, pentru ca nu imi trebuie neaparat, dar cu siguranta daca nu mi-ar fi fost inlesnita intalnirea cu mult doritul celestial, acum eram in DM deja!

Ce parere aveti? Va tenteaza? Aveti deja unul? Spuneti-mi ce si cum in comentarii ca poate ma convingeti ca totusi doua nu pot strica la casa omului!:))

Share:

17 comentarii

  1. 15 lei?? For real?? Mamă, de ce nu sunt niciodată ofertele astea când sunt eu în țară?? :(( Mie îmi plac la nebunie Apocalipsurile, am doar 2 nuanțe dar mai vreau vreo două.
    Arată tare bine Celestial pe buzele tale. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes! Numai luna asta..sau nu stiu exact cate zile. Si mie imi place foarte tare produsul asta dar obiectiv vorbind am destule!:)) Iti multumesc inca o data pentru Celestial!:D

      Ștergere
  2. Acum tenteaza-ma si tu ca tot am zis ca ma duc maine sa vad ce si cum in DM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te tentez, ce sa fac? Si eu sunt constant tentata de cate cineva!:))

      Ștergere
  3. yeeey ce bine arata!!:D
    iar pretul... e un chilipir pentru ce efect da buzelor:D
    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pretul standard e mai maricel, in jur de 20 si ceva de lei. Dar tot nu e enorm. Si chiar e un produs foarte fain.

      Ștergere
  4. N-am, nu vreau, nu nu nu. :)) Ma bagati in faliment cu atatea review-uri!! :(((

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineeee? Pai ce-mi faci tu mie?
    Ieri iti spuneam convinsa ca nu-l vreau iar acum ....
    E greu...E foarte greu ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi spuneai, imi spuneai, eu ti-am zis si plusuri si minusuri si uite acum le-am asternut si pentru alte fete interesate. Acum..vezi tu daca poti fi cuminte sau nu!

      Ștergere
  6. Să mă plâng şi aici, să nu mă plâng? Păi cum să nu mă plâng când fix în ziua când descopăr la stand că nu-mi stă bine cu nici una dintre nuanţele Apocalis, faceţi toate review-uri frumoase despre ele? :((

    *first world problems rant over*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se poate sa nu fie o nuanta cu care sa iti stea bine!:)) Refuz sa cred!:P

      Ștergere
  7. Hmm! Hmmm! Hmmmm! :)
    Arata...delicieux!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sariiiti pe el!:)) E un produs tare tare fain, serios!

      Ștergere
  8. Ieri am fost si eu prin Dm sa verific promotiile si le-am vazut. Tot pe Celestial pusesem ochii si eram hotarata sa-l cumpar , dar m-am razgandit dupa ce mi-am adus aminte ca detest glossurile... Azi am fost sa le revad, tot nu m-au convins! Am I sick or what? :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Niciodata nu poti avea prea multe rujuri sau gloss-uri pigmentate, e un motiv suficient de bun? Haha :D Imi place tare mult culoarea, nu le-am testat pana acum, dar daca le mai prind la oferta poate o sa-mi iau si eu unul ca-s cam misto :)) Sarbatori fericite iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am testat cu mult timp in urma, dar nu l-am cumparat!Pana ieri, cand la Carrefour, mi-am reamintit de el, pacat ca nu era si nuanta aceasta. Doar Meteoric Matte si Atomic Rose, pe acesta din urma l-am achizitionat. Pretul? Nu o sa credeti: 9 lei si un pic! Serios!

    RăspundețiȘtergere