miercuri, 16 aprilie 2014

Shopping pentru zile mai bune

 Sunt deja aproape trei saptamani de cand am pus ultima comanda la Kurtmann. Pe atunci era cald si soare si deja eram convinsa ca o sa trec la sandale in no time. Asa ca am decis sa imi iau niste hainute numai bune pentru timp calduros. Abia asteptam sa le port si sa vi le arat. Numai ca de data asta socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ. A venit peste mine stat in casa doua-trei saptamani cu boli de sezon. Apoi a venit toamna in miezul primaverii. Si pentru ca plang de ciuda ca nu vi le pot inca arata imbracate, am decis sa vi le arat macar asa, intr-o poza. Nu ma incanta deloc varianta asta, dar cum nu intrevad in urmatoarea saptamana alta sansa ma gandesc ca de data asta putem face o exceptie.


Fusta asta simpatica nu mai e din pacate pe site:(. Dar puteti gasi o gramada de alte fuste colorate si simpatice pentru zilele ce o sa vina cu temperaturi demne de tinuturi mai insorite. Eu de abia astept sa o scot in lume. Sunt fan fuste scurte dar recunosc ca nu le port pe atat de des pe cat mi-ar placea. Aceasta a primit un vot pentru si de la Katia care a apreciat imprimeul cu ciupercute si fundita din talie. O sa imi pun cu incredere dresuri colorate, un tricou polo si un sacou de inspiratie masculina si o sa o scot pe micuta asta la plimbare imediat ce n-o sa mai fie 3 grade sau ceva de genul.


Rochita vaporoasa inca mai e pe site si va spun ca aduce cu ea direct adiere de vara. Singurul aspect care ma indispune putin la ea este ca partea de sus nu e dublata iar voalul e transparent bine. De asemenea are si o despicatura mare in partea din spate. In afara de a o purta cu o bustiera de dantela eu nu prea vad alta solutie, dar va rog sa imi spuneti daca credeti ca mai sunt alte variante. Imi place imprimeul la nebunie, imi place culoarea si de abia astept sa capat un pic de culoare pentru ea. O vad purtata in multe feluri: cu sandale joase sau balerini si multe bratari aurii, cu pantofi clasici nude si un sacou "serios" deasupra, cu sandalele mele tip Jeffrey Campbell si o fedora de paie... The possibilities are endless. 

Si ca sa va ofer totusi un pic de rasfat vizual pe langa pozele astea seci facute in casa unor haine de altfel frumoase m-am gandit sa va arat si un mic outfit compus in Polyvore cu rochita Stradivarius. Eu ma voi imagina pe plaja!

Summer vibe



Mai are cineva hainute cumparate cu soarele in ochi pentru a se trezi dupa cateva zile ca a ramas numai cu...praf in ochi?:))

16 comentarii:

  1. Rochita ta ma face sa privesc pe geam si sa oftez... ce frumoasa e ea...ce urat e afara...
    Sa le porti cu placere cat mai curand. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred...sper ca prin iulie oi ajunge si eu sa o port!:))

      Ștergere
  2. super tinuta din ultima poza:D
    imi plac mult sandalele

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie tare imi plac sandalele dar nu imi place pretul de vreo 250 de dolari!:)) Sper sa gasesc ceva asemanator la un pret omenesc. N-o sa fie ele "da firma" dar nu o sa imi fie mila sa le port:P

      Ștergere
  3. Aw, e asa dragutica fustita!
    Si eu am vazut cateva modele pe site care m-au incantat enorm, dar cum la mine a venit iarna, am cam abandonat ideea de a trece la haine de vara.
    Pupici!Sa le porti cu placere!

    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita ca nici aici nu corespunde sezonul!:)) Sunt niste temperaturi care ma dau peste cap. De ploaia continua din ultima saptamana nici nu mai zic.
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  4. sa le porti cu placere si sa speram ca vine in curand si vremea buna :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe cuvant de onoare, am avut si eu in cos produsele astea! Asta inseamna ca imi plac mult, numai ca am renuntat la ele in favoarea altora de la Kurtmann!

    Mi-a placut felul in care ai scris articolul, Diana! Am citit cu drag!

    Sa le porti sanatoasa! Te asteptam cu outfit-uri... avem rabdare! :)
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Referitor la rochita, o poti purta peste un corset, un maiou finut cu cupe incat sa nu te simti prea...expusa! :)

      Ștergere
    2. Adevarul e ca de fiecare data cand dau comanda pe Kurtmann dureaza ceva pana decid "ce tai" de pe lista. Ma bucur ca ti-a placut articolul, eu sunt suparata ca nu am putut sa fac un outfit dragut in loc de pozele astea seci...

      Daaaa, ideea cu corsetul e foarte buna...daca as si avea unul:P

      Ștergere
  6. Eu am 2 perechi de balerini superbi pt weekend, o pereche din piele intoarsa :)) Nu m-as fi gandit sa ajung sa petrec Pastele in cizme si cu palton pe mine....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu m-as fi gandit dar fix asa se va intampla!:( Ma gandesc foarte serios sa imi scot beretele tricotate din dulap, asa de faina vreme e!:))

      Ștergere
    2. Noi tocmai am pregatit bagajul pentru plecat maine dimineata la ai mei. Avem bluze cu maneca lunge, 3 pulovere si plecam cu paltoanele pe noi :))
      Ieri am plecat sa am tund si era un frig pe Stefan cel Mare... chiar am simtit nevoia unei caciuli calduroase pe crestet! <3

      Ștergere
  7. Am si eu fustita cu ciupercute...este minunata!!! O port de fiecare data cu mare drag!
    Sa le folosesti cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, e foarte simpatica. De abia astept sa o pot si eu scoate in lume!
      Multumesc mult!:*

      Ștergere