What I ate Wednesday

In ultima vreme dorm putin, mananc haotic si sunt cam imprastiata pe toate planurile. Nu-i bai zic, remediem cu pasi mici. Azi am zis ca nu mai caut scuze, let's do it Deena! Asadar dupa circa maxim 5 ore de somn de la unu jumate pana pe la sase jumate am dus copilul la gradi si am simtit burta chioraind.


8 a.m. Puteti sa ma impuscati. Aveam chef de omleta cu chestii in ea. Ceea ce de obicei nu se intampla. Adica se intampla dar chestiile sunt ciuperci, spanac. Nu taticule, azi am pus muschi file in ea. Si un pic de cascaval. Am prajit-o in teflon, fara ulei dar nici nu mai conteaza:)) I-am pus sare, piper si oregano, i-am trantit niste rosii langa si juma de felie de paine sa nu ma ia cu greata si da-i. Am spalat totul cu o cana de ceai negru cu miere si lapte. BUN! Je ne regrette rien!

Daaaar dupa treaba asta am facut treburi diverse cam o ora si ceva si pe urma mi-am pus adidasii in picioare si da-i cu fuga. Am alergat un 2.5 km (estimativ ca nu prea tin eu cont) si cand m-am intors acasa m-am gandit sa continuam cu atitudinea "pe ei pe mama lor" cat ma tine. Asa ca am facut rapid trei serii de cate 50 de abdomene si vreo 40 de genoflexiuni. Dupa care mi-am stor hainele de pe mine si am lesinat.


11.30 a.m. Zmeuraaaa. Antioxidantu' sa nu imbatranim urat! Stiam ca urmeaza sa trag o tura lunga in oras dar nu simteam nevoia de ceva mai consistent asa ca I just went with it.


15 p.m. Dupa rezolvat destule chestii si umblatura zdravana am ajuns acasa cu urechile lungite de foame. Ma mir eu de mine ca nu m-am repezit la prima porcarie vazuta. Am deschis frigiderul disperata, am taiat toate legumele care mi-au cazut in mana, am maruntit niste piept de pui pe care il gatisem ieri la cuptor si am umplut matele fara sa respir prea mult in timpul procedurii. Ce e in farfuria aia? Salata, rosii, ardei, un pic de ceapa (sunt ardeleanca, ce naiba vreti?), castravete, ridichi, seminte de dovleac, the chicken, ulei de masline, sare de mare si piper. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Pe undeva pe la 17 am fost invitata sa mananc sfertul de portocala ramas de la fii-mea. Si l-am mancat. Si pe urma pe la 18 am cedat psihic oboselii si mi-am facut un capuccino din ala cu alune (bad Deena, bad bad Deena).



18.45 p.m. Cina din seara asta a arata cam asa. Muschiulet de porc la cuptor cu niste n-ar mai fi. Un fel de piure inventat ad hoc din mazare, ciuperci, un pic de unt, cimbru si...cam atat. Ma, bun! Jur! Bun! Dubios de verde moitiv sau radioctiv dar chiar bun bun. Mai facem. Mergea si-o leguma dar n-am mai apucat ca daduse foamea in copil. Ia incearca sa mai stai de taiat legume pentru farfuria ta. Ahhhm.

Cam asa s-a petrecut la mine in stomac azi. Daca iar ma culc la 1 noaptea va anunt ca am pregatit deja gustarea care ma va feri de tentatii. Un mar ras cu un morcov ras, niste zeama de lamaie peste. Atat. Eu zic ca azi am fost destul de cumintica, nu? E mereu loc de mai bine dar mi-as da nota bunicica mai ales ca am facut si sport. Go me!

U know the drill, astept sa imi spuneti voi ce ati papat bun azi. Daca e cu pizza, paste si deliciosenii mai bine nu imi ziceti ca o sa salivez si o sa vreau si eu si nu e bine!

P.S: Iarasi Romwe ma face sa vreau chestii!:)))

Click the following link to buy!
http://www.romwe.com/flashsale/activeleft/4mq?active_id=464
The lowest price ever! $9.99!
Free shipping!
3 days only!  GO!
Let us become the unique fashionista!



Share:

21 comentarii

  1. Apropo de Scarlet, mănânci cât o păsărică pentru că așa fac doamnele adevărate, nu? :)))
    Eu dimineață am băut niște apă caldă cu lămâie pe stomacul gol, apoi vreo 3 rice cakes cu pate organic vegetal, o mână de nuci ca gustare și acum puțină salată de ouă, goală, evident. Cred că asta e tot, deși am găsit un pepene roșu frumos la Lidl și presimt că MArian nu se abține să-l taie... cum să rezist??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, mie nu mi se pare deloc ca mananc putin.Mi se pare ca tu esti muuuult mai cuminte decat mine

      Ștergere
  2. ce putin mananci...eu ma chinui sa slabesc si azi am mancat urmatoarele: smoothie de spanac azi dimineata,la pranz salata de cruditati si cina salata de cruditati cu branza feta,delicios si printre el 200 gr capsuni
    sport...poate maine :) azi nu am avut timp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, mie chiar nu mi se pare ca mananc putin...Spor la noul stil de viata mai sanatos si cat mai bune rezultate!

      Ștergere
  3. Eu mi-am inceput ziua cu un smoothie cu banana, fructe de padure, loboda si menta - absolut delicios - 70% l-am mancat, 15% l-am dat pe birou si 15% pe tastatura, ca asa-i frumos, sa imparti ce ai mai bun cu cei dragi :|
    La pranz am mancat mancarica de stevie cu orez - ar fi mers de minune si cu o ceapa verde, dar la birou nu-i frumos sa umbli cu astfel de mirodenii (ce, crezi ca numai ardelenii iubesc ceapa?).
    Pe la 4 am mancat niste smochine confiate, iar pe la 8, cand am ajuns acasa, am spart randurile cu o salata mare de rosii cu ceapa, ardei kapia si germeni de plantute + niste masline kalamata grozave.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna foarte bine si foarte sanatos meniul tau de azi.Tastatura mai traieste?:))

      Ștergere
  4. Muschiuletul ala de porc arata demential....reteta pls? Caut de mult una si n-am avut noroc . Ador postarile astea cu what i ate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In vas de yenna pun putin ulei,muschiuletul intreg il dau cu sare, piper, usturoi,boia de ardei dulce si cimbru pun capacul si dau la cuptor la 200grade cam o ora jjumatate.Il mai intorc ca sa se faca frumos si uniform si la final il las cam 10 min fara capac sa se rumeneasca:)

      Ștergere
  5. Imi plac postarile astea, i love food ! :D Keep doing them, please! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love food as well:)) ma bucur ca iti plac postarile astea

      Ștergere
  6. Si eu ma chinui sa mai dau ceva jos.Vreau sa ajung la 50 kg si acum am 53...si sincer astea 3 mi se par cele mai greu de dat jos.Bravo tie ca incerci sa mananci ok!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar nu incerc sa slabesc, la mine altele sunt bubele, dar un pic de cumpatare nu strica.

      Ștergere
  7. Eu n-aș putea să supraviețuiesc o zi întreagă doar cu atâta mâncare. :))
    Salata arată delicios. Eu nu-s ardeleancă și îmi place ceapa (și usturoiul) la nebunie. Rar fac vreo salată care să nu aibă ceapă. :D
    Deci eu nu-ți zic ce am mâncat azi că... se lasă cu pofte. :D La mâncare nu prea, dar la dulciuri... am băgat în mine ca un purcel, dar nu regret nimic. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai mai ca mie mi se pare chiar multa mancare;)) De iubitele mele dulciuri incerc sa ma tin un picut mai departe ca am cam sarit calul cu ele si o simt din plin

      Ștergere
  8. Vad ca lumea te plange ca ai mancat putin. Mie nu mi se pare ok sa mananci proteina animala la 3 din 3 mese... Sau ou cu carne si paine... Nu ma iau de tine ca nu esti vegetariana, ma iau de tine ca exagerezi :( Legume, legume, legume!!!!! Si porcu' ti-o placea tie dar seara?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce pare putin pt altii, sunt perfect constienta ca nu e.M-am gandit si eu ca ieri am cam sarit calul la proteine dar am zile si zile.Contrar banuielilor chiar am perioade cand nu vreau carne deloc.stiu si ca porcul e o carne grea dar cantitatea nu a fost enorma si cina mea a survenit cu vreo 6 ore inainte sa ma culc asa ca poate s-o fi digerat.Nu incerc sa ma scuz ca ma acuz, cu asta am defilat ieri, asa cum alte dati ai zis ca e ok:))

      Ștergere
  9. Si eu imi mai pun cateodata cascaval in omleta, deci nu esti singura :)))) De obicei incerc sa pun rosii si ardei, dar cateodata am pofta de cascaval.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu pun de obicei legume, dar ieri asta pofteam, asta am facut:))

      Ștergere
  10. Cam atat mananc si eu intr-o zi, numai ca eu am eliminat painea de cativa ani, dimineata mananc cereale cu lapte si fructe uscate sau un ou fiert cu lactate. Incerc sa mananc cat mai sanatos...

    RăspundețiȘtergere
  11. mult succes! :)
    abia astept zmeura, am in gradina!

    RăspundețiȘtergere