April Empties

Clipa magica a sosit, gunoiul e bun de golit. Nu e vina mea ca poezia n-a fost niciodata punctul meu forte. La proza am eu ceva treaba (in caz ca nu v-ati prins din articolele tip roman pe care le scriu).

Sincer eram convinsa ca luna asta ma fac de rusine, aveam impresia ca punga cu "ambalaje" e mai mult goala, dar pana la urma cred ca ies basma curata. Inainte de a va arata ce am reusit sa dau gata in luna ce a trecut va spun ca al meu sot ma considera cel putin dezaxata de cand a aflat ca eu pastrez "chestii goale" ca sa le pun pe blog. A zis ca in mod clar asta e semn de probleme la mansarda. Ce stiu ei?:))

Ietete ce avem noi aici!


Samponul Gliss Million Gloss l-am super laudat in articolul asta si nu mi-am schimbat opinia. Momentan l-am luat pe cel cu uleiuri tot de la Gliss dar o sa il mai cumpar si pe acesta. Imi place sa le alternez, asta e singura chestie.

Masca Gliss Ultimate Repair am mai avut-o si marturisesc ca data trecuta mi-a placut mai tare. Posibil sa gresesc eu dar tura asta consistenta ei mi s-a parut foarte diferita, mult mai "crema" decat la ultima cutie cand efectiv aveam impresia ca pun unt de corp in par. Ca rezultat, nici de hranit firul de par n-a mai fost capabila. Acum e posibil sa fi nimerit eu o cutie cu probleme. Nu stiu ce sa spun, o sa mai incerc o data peste niste luni, mai ales ca prima impresie fusese una foarte buna.

Scrub-ul cu capsuni Avon fuse si se duse. De tot. N-am de gand sa il mai cumpar si o sa va explic imediat de ce. La primul tub m-am indragostit de aroma minunata si de faptul ca nu imi usca deloc pielea. La al doilea tub deja efectul indragostirii se mai diminuase si am realizat ca ii lipseste ce imi place mie mai mult la un scrub pentru corp: puterea de raschetare!:)) Stiu ca nu e ok sa iti agresezi pielea dar mai ales pe picioare am nevoie de ceva heavy duty care sa zgarie stratul uscat si scarbosel. Oricat mi-ar fi placut mirosul lui acest scrub e prea bland pentru nevoile mele. Cel putin pe moment.

Gelul de dus cu mango si fructul pasiunii a primit o statuie in miniatura aici. Mi-am pastra opinia pana la ultimul strop si sa nu va fie cu mirare daca o sa mai cumpar candva o sticla. Acum mi-a ajuns mirosul lui pentru ca efectiv simteam ca nu se mai da dus. Cornul abundentei e sticla asta de gel de dus!



In poza asta sunt doua chestii vag neidentificabile. Una e un ambalaj de tarta Yankee. Luna asta n-am prea fost in stari de aromoterapie asa ca numai asta cu Gardenie am terminat-o. E una din preferatele mele si o cumpar over and over again.

 Cutiuta aia goala de plastic a gazduit perle de baie. Din alea care arata ca o gelatina solida si se dizolva in cada. Le-am primit cadou de Craciun de la mama si habar nu am de unde le-a luat dar daca aflu, va anunt. MAI VREAU! Au fost super super, se dizolvau iute si uleiul din ele era chiar hidratant. Dupa ce faceam baie cu o chestiune din aia in apa chiar nu mai trebuia sa ma cremuiesc. Unde mai pui ca miroseau bine di tat. Au fost vreo 12 perle, 3 arome diferite. Daca dau de ele le fac review mai detaliat.

Masca peel off Planet Spa Greek Seas in care mai era produs destul, dar pe care am decis sa o arunc din urmatoarele motive intemeiate. O aveam de aproape un an de zile. Si in anul asta am folosit-o de vreo 8 ori maxim, avand de fiecare data acelasi rezultat. Niciunul adica. Ma deranja ca mirosea foarte puternic a alcool, ceea ce indica doooh ca are alcool la greu (ingredientele erau pe cutie si cutia e de muuult aruncata, dumb me). Tenul meu nu s-a simtit imbatat de ea nici in sens bun nici in sens rau asa ca pa!

Balsam pentru ingrijirea picioarelor de la Titania, adicatelea crema de picioare. Eu am zis mereu ca orice crema pe picioare face tot aia. Si recunosc ca sunt lenesa si uit de pasul asta. Si n-ar trebui pentru ca am niste calcaie de zici ca am mers la sapa desculta si pe urma m-am dus si am razuit si niste bolovani cu talpa. Exagerez dar nu foarte tare. Va spun cu mana pe cord ca aceasta crema si-a facut treaba mai mult decat onorabil. Cand tineam minte sa o aplic seara de seara, chiar capatasem sperante ca o sa am si eu picioare fine de domnisoara. Pe urma am uitat iar de ea si sapatoarea s-a intors. Totusi o sa o cumpar iar pentru ca de cand am terminat-o mi-am dat seama ca nu, la mine untul de corp aplicat pe talpi nu face ce facea crema asta!

Micelara L'oreal o stiti, nu mai are nevoie de prezentare pe blog. Acum am trecut la cea de la Garnier care e cam aceeasi mancare de peste. O sa le alternez in functie de motivul foarte obiectiv si stiintific: care e mai la promotie si mai avantajoasa. In rest nu prea remarc diferente.


Mostre mostre si iar mostre (sper sa nu se supere nimeni pe mine dar zau ca nu le spune monstre, indiferent cat de monstruos ar suna). Nina L'Elixir e varianta puternica si un pic mai sofisticata a jucausei si clasicei Nina. Avand in vedere ca imi place Nina, imi place si L'Elixir. MULT! Am decis sa nu ma mai agat de mostrele de Lulu Guiness pentru ca oricum nu mai dau pe nicaieri de parfum si m-am pus pe consumat. They are gone, never to come back again. Parfumul asta era pentru mine un fel de briza proaspata printre crengi inflorite. Suna usor patetic, stiu, dar asta imi inspira. Regret ca nu l-am cumparat cand am avut ocazia. Acum pa!

BB Cream Flormar al carui ambalaj arata de zici ca a facut razboiul de 100 de ani. Nu e asa nici pe departe, dar ma rog. Il am de prin octombrie, noiembrie si l-am folosit cu precadere. In majoritatea diminetilor dupa el am intins mana in defavoarea oricarui fond de ten. Mi-a placut foarte tare si nu exclud varianta de a-l mai cumpara. Acoperirea era mica spre medie dar uniformiza frumos tenul, ma facea sa arat proaspata si odihnita (ceea ce prea rar sunt), rezista bine pe fata si sincer cred ca il depaseste si pe iubitul CC Cream Elmiplant ca finish pe ten. Recomand cu caldura, mai putin persoanelor cu ten gras care nu cred ca l-ar gasi potrivit cu nevoile lor.

Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner al carui sfarsit l-am plans. Pe bune. Am oftat taaaaaree cand l-am aruncat in punga cu chestii consumate. Si am amanat momentul cat de mult am putut. Nu se uscase chiar de tot dar dupa vreo 9 luni de folosire varful se uzase si nu se mai aplica cum trebuie. Eyelinerul asta e o minuneee si sigur il cumpar din nou. Si dupa ce il cumpar ii fac si review ca am tot amanat pana s-a dus de suflet. Pana ii fac eu review voi mergeti si luati-l ca nu o sa va para rau!

Ce victime colaterale pe frontul cosmetic ati inregistrat camarazi de arme beauty?:)) A crescut colectia sau s-a diminuat simtitor? Cu poftele de chestii ne-comestibile, dar pe fata si corp aplicabile cum va prezentati? La raport!:))


Share:

15 comentarii

  1. Eu din varianta de scrub-uri de la Naturals il am pe cel cu ciocolata...de care m-am indragostit iremediabil. In privinta mirosului e superb...in privitinta eficientei imi place, iar cand simt nevoia de o exfoliere mai puternica zatul de cafea e sfant pentru mine. Vreau sa il incerc si pe acesta cu capsuni si pe cel vanilie :D

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. AI FOST HARNICA, INCA NU AM INCERCAT LOTIUNEA MICELARA DE LA L'OREAL SI CHIAR MA TENTEAZA :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu vreau sa fac o postare de genul si saracele ambalaje goale erau sa ajunga la cos . I-am explicat pritenului meu cam cum sta treaba , bineinteles ca si lui i se pare ceva ciudat, dar cand mai da peste vreun produs de genul , ma intreaba daca il pastrez sau il arunca :- )))

    RăspundețiȘtergere
  4. O, ooooo, ai fost harnicuta, harnicuta :D M-ai facut curioasa in legatura cu gelul de dus de la YR, imi place tare mult mango soooo cred ca mi-ar placea si gelul de dus :) Masti de fata eu nu pot sa folosesc, am incercat, uit de ele, imi e lene, apoi le arunc, in schiiiiimb, mastile alea de fata care sunt din material si imbibate cu diverse solutii sunt genialeeee, am incercat una de pe iHerb si a fost aaaamazing <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrub-ul de la Naturals e preferatul meu, a fost ăsta cu căpșuni dar mult mai mișto ca aromă e cel cu ciocolată. Pentru mine e suficient de eficient. Sunt tare curioasă de perlele alea de baie. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place Nina, in general imi plac parfumurile Nina Ricci.
    Crema pentru calcaie Titania este foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, parfumurile Nina sunt speciale.
      Acum vreau sa incerc si alta crema pentru calcaie, ma gandeam sa testez ceva romanesc...elmiplant sau farmec

      Ștergere
  7. sunt de acord: scrubul cu capsuni exfoliaza bland. si eu l-am avut si-am zis ca-l cumpar iar, dar n-am mai apucat. mi-e putin dor de el, recunosc :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am avut de doua ori dar a treia oara nu cred..Prea bland. I like rough stuff!:))

      Ștergere
  8. Cum sa zici mah strat scarbosel, pai piciorusele tale sunt scarboase sau cum :))? Lasand gluma la o parte nici mie nu imi place pentru ca nu are "putere", ca sa zic asa...dar am incercat unul de la YR recent care m-a cucerit. O sa scriu despre el curand.


    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Eh, acuma fiecare intelege cum vrea! Sunt curioasa sa vad cum sunt noile scrub-uri YR chiar am zis ca vreau sa iau si eu unul.

      Ștergere
  9. De cand căutam un eyeliner bun si accesibil așa ca o sa ma orientez spre maybeline.
    Marca Gliss mi s-a părut slăbuta, curios ca ti-a plăcut așa mult samponul.
    Deci faimoasele micelare, am luat-o si eu exact pe aceasta de la L'oreal, ma așteptam la nu știu ce, deci e un săpun lichid care nu trebuie spălat cu apa, dezamăgitor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer e super fain eyeliner-ul ala. E vreo 32 de lei in Auchan si vreo 45 in Dm:))
      Eu ma inteleg ff ok cu produsele Gliss, am povestit de-a lungul timpului dar eu am un par foarte fara probleme de felul lui. Nu prea e pretentios.
      Si micelarele, nu sunt neaparat o chestie revolutionara dar mie imi plac mult in procesul de demachiere.

      Ștergere
  10. eu uit mereu sa le strang :)

    RăspundețiȘtergere