vineri, 16 mai 2014

Artdeco Eyeshadow Base

In comanda mea data pe Aoro acum o saptamana si ceva a fost si micuta aceasta. O noua baza de machiaj pentru mine, caci fara baza de machiaj "viata e pustiu". Mi se pare un produs esential si un pas peste care nu putem sari daca vrem ca fardurile sa se aplice frumos si sa reziste toata ziua. Chiar daca sunt una din persoanele norocoase care nu are pleoape prea nazdravane si teoretic as putea purta un machiaj vreo 5 ore si fara baza pana sa remarc dungi inestetice, prefer sa nu. In primul rand pentru ca machiajul meu zilnic e facut sa tina cam 12 ore. Si sunt convinsa ca in majoritatea zilelor si al vostru la fel.


Baza pentru fardul de ochi Artdeco vine ambalata intr-o cutiuta neagra, lucioasa, cu gramaj de 5 ml si o valabilitate de 12 luni de la desigilarea produsului. Din punctul meu de vedere ambalajul arata chiar profi si sper doar sa nu devina "urat" in timp, lasand sa se vada zgarieturi sau mai stiu eu ce. Chiar daca ambalatul in cutiuta nu e mereu varianta ideala, personal nu sunt deranjata de acest aspect. Intotdeauna cand aplic baza am mainile curate si dezinfectate asa ca nu simt ca as contamina produsul cand bag degetele in borcanel. Pentru ca da, eu baza pentru fardul de ochi o aplic the old fashioned way, cu dejtu'. Probabil am eu o problema dar mi se pare ca folosind pensula irosesc produs si ca nu reusesc sa aplic la fel de uniform. Pitici...


Produsul in sine arata ca o pasta solidificata:)) de culoare bej aurie. Are un miros puternic care imi aminteste de aftershave (daca nu obisnuiti sa va bagati nasul in orice produs cosmetic cum fac eu acest aspect sigur nu va va afecta). Particulele de sidef care se observa in produs se transfera foarte putin pe pleoapa, lasand in urma un pic de glow discret care nu interfereaza atunci cand decizi sa aplici deasupra un fard mat. Nu are proprietati de uniformizare a nuantei pielii in ciuda culorii din ambalaj, dar nici nu pretinde ca face asa ceva, asadar eu nu ma simt "tradata".


In poza de swatch blitz-ul a reusit sa scoata mult mai tare in evidenta particulele de sidef decat se vad ele cu ochiul liber. 

Ce face insa? Exact ce trebuie. Intensifica nuantele fardurilor si le lipeste bine de tot la locul lor. Machiajul mi-a rezistat intact cate ore am vrut eu, adica pana l-am sters. Am avut o zi in care asta a insemnat chiar 14 ore de alergatura. Si cand zic intact pai intact e. Nu s-a miscat nici o particula mai incolo sau incoace sa vad eu cu ochiul liber. La sfarsitul zilei machiajul ochilor arata inca de parca abia l-as fi aplicat. Inclusiv cu farduri mai "dubioase" cum sunt cele din mate din paleta 120 face treaba buna. Acelea fara o baza buna se aplica neuniform si e foarte dificil de lucrat cu ele. Nu am intampinat deloc probleme folosind baza Artdeco. Toate fardurile mi s-au blenduit usor, it's a breeze. 

Ce e un pic ciudat: din cauza texturii initial ai impresia ca pleopele o sa iti ramana lipicioase. Nu e asa. In scurt timp cand baza "se aseaza" bine pe piele simti pleoapele catifelate si numai bune de pictat.

Overall eu sunt foarte multumita de performantele acestei baze. Nu e cu nimic sub cea Too Faced pentru mine, desi la aceea prefer ambalajul si textura. Iar pretul e cam la jumatatea lui Too Faced. Eu zic ca merita din plin sa o incercati si eu sunt decisa ferm sa mai aduc si alte produse Artdeco in trusa mea de makeup.

Voi ati incercat aceasta baza de machiaj sau vreun alt produs Artdeco? Daca ati testat produsele lor, ce mi-ati recomanda sa mai incerc?

11 comentarii:

  1. eu am de la Artdeco fond de ten si mi se pare bun, imi plac produsele lor, inca nu am incercat aceasta baza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fond de ten. Notat...Care anume, ca sunt chiar curioasa!:D

      Ștergere
  2. Si fenomenul Deena se raspandeste din nou!
    Acum o vreau si eu, am inceput sa-i arunc priviri rautacioase P2-ului din dotare...
    Sa o folosesti cu placere in continuare.
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca tot fac chestia asta!:))

      Ștergere
  3. Stai olecuta, de ce compari o baza cu un primer ? Eu folosesc si-si, suprapuse...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, nu m-am exprimat chiar cum trebuie!:) Diferenta exista dar si anumite similaritati:)

      Ștergere
  4. Vai ce bine arata! Practic asta e secretul pentru a face di orice fard ratat un succes :))

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu fara ceva baza nu mai pot. Mai bine fara fard decat sa il aplic asa simplu!:))

      Ștergere
  5. O bază bună e foarte importantă, I sure know that.
    NU am încercat niic de la Artdeco:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu prea folosesc atatea produse! Sunt mai "tantalica" , asa de fel ! :)) adica as vrea , dar cd ies la plimbare cu copiii , nu stiu ce sa imi fac mai repede si mai usor , deci nu am timp ! Dar e bine de stiut ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. O baza buna schimba tot...din pacate,eu nu mai am...Poate o sa ma gandesc la cea de la Artdeco.
    PS:Organizez primul meu giveaway
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere