Catching up si birthday haul

Bad blogger Deena, bad bad blogger, nota 2 si treci la colt! A trecut o caruta de zile de cand n-am mai postat. Culmea e ca in fiecare zi am vrut sa o fac dar ceva mai presus de mine m-a oprit: de obicei acel ceva a fost lenea. Am avut niste zile cu multe chestii, inca mai am dar sincer sa va spun timp se gasea. Numai ca am preferat sa petrec timpul ala uitandu-ma in gol, citind, facand diverse. Mdeaaa. Ca sa ma disculp si sa ma iertati am dat vineri drumul unui giveaway pe FB, go check it out.

In perioada ce a trecut de cand n-am mai vorbit s-au intamplat tot felul de evenimente: ne-a crapat definitiv si ireversibil calculatorul si a trebuit sa luam altul nou, fapt ce a dus la diminuarea sanselor la un concediu altundeva decat acasa, sta sa ne crape masina ceea ce duce la cercetarea pietei pentru niste biciclete misto, ca de masina noua n-avem paralute, am aflat ca mai avem de mers la o nunta pe langa alea de care stiam deja. Baga bani baga bani! Vara e "the it season" to be broke!:))

Sa va zic asa si de bine, nu?...Saptamana trecuta s-a intamplat sa fac o frumoasa varsta. Atat de frumoasa incat incet dar sigur m-a cuprins starea aia de: ce am facut cu viata mea si care e sensul Universului. Cum n-am reusit sa aflu raspunsul la aceste intrebari am zis sa nu imi mai bat capul. Asa ca we are back on ground zero.

Sincer n-am prea simtit ziua aia propriu zisa pentru ca tort si cadouri si smecherii din astea s-au petrecut inainte. Si s-au petrecut zdravan. Desi e adevarat ca relatiile interumane sunt cele mai importante, nu pot minti spunand ca n-am apreciat toate chestiile materiale misto care mi-au facut imbatranirea din acest an mai placuta. Am fost rasfatata  neasteptat. I felt like a brat!:))

Prietena mea cea mai buna mi-a trimis taman din Franta (ca acolo sta) o cutie care mi-a oprit rasuflarea si m-a facut sa intru in moarte clinica. 



Lo and behold. I have the Naked 3 baby. Da, stiu! STIUUUUUUUUUUUUUUUUU! Am mangaiat-o, pupat-o si o sterg de praf. Inca nu am indraznit sa o ating pana nu o pozez in detaliu:)). Pe langa paleta (ca s-a gandit ea ca n-o fi destul) mi-a mai trimis si niste bunatati L'Occitane pe care abia astept sa le incerc.

Ai mei m-au facut sa cad pe spate, surprinzandu-ma cu ceva ce programasem sa imi iau singura. Aveam stransi banuti sa imi iau parfumul dupa care mi s-au aprins calcaiele, Trussardi My Name. Ei bine, mi l-au facut ei cadou, fara ca eu sa fi banuit ceva. Si inca in sticla de 100 ml sa pot sa ma scald in el fara probleme.


Pe langa parfum mama a decis sa ma surprinda cu doua bratari "smechere". Funny story. Habar nu aveam ce e cu bratarile astea. Poate voi stiti, dar eu sunt mai taranca. Zic merci, mi le pun la mana. Mama tot astepta niste reactii mai de Doamne ajuta. Eu acolo cu bratarile imi vedeam de ale mele. Ma pune sa le caut pe net si se apuca sa imi explice ca sunt nush ce bijuterii in voga printre nush care dive de la Hollywood. Ooooooook, mama e mai la curent cu glam life-ul decat mine, asta e clar!:)) Asadar sunt diva, da? In caz ca aveati vreun dubiu.


La o bauta cu Dee, m-am trezit cu un pachet lipit atat de bine incat imi venea sa plang. Ea ii tot dadea inainte ca mi-a cumparat si ea o ciocolata buna. Bai termina si ajuta-ma sa desfac aici! Cand am razbit la minunea dinauntru am inceput sa topai. Mi-a luat paleta Sleek pe care aveam pata pusa inca de cand a aparut: Vintage Romance. Nu ma puteam nicicum convinge ca mai am nevoie de inca o tura de farduri dar a avut ea grija de mine!:)) Now I am not allowed to buy eyeshadow for all of eternity! Uitati-va cat de minunat de minunata e minunatia asta!:))

Si apoi au venit chestiile multe si marunte luate chiar de subsemnata. Yes, yes...Si inca mai am niste chestiute de luat zilele astea. Cu sotul dupa mine sfatuitor, ca el saracul a muncit ca sclavii si cadoul de ziua mea a fost amanat din motive de "noaptea magazinele sunt inchise". Detalii despre majoritatea produselor luate o sa aveti curand. Sau cel putin asa sper daca nu ma loveste iar lenea. 


 Aaaaa si trebuie sa va arat cercelusii astia adorabili luati de pe Kurtmann. They were too cute to ignore! Am luat si o rochita frumoasa si un maieu simpatic dar pe alea vi le arat direct in actiune mai incolo. Am mai luat si niste umblatori inflorati (da, iar!) si caut disperata sandale marime pentru liliputani. Si pantofi de ocazie cu toc, marime de copil chinez.


In rest zilele astea ma ocup cu devoratul de carti (ca multe comenzi am mai dat in ultima vreme), cu muritul de cald si plimbatul de picioare albe in fuste scurte ca sa devina si ele barem un pic umane, cu mancatul de multa inghetata, multe cirese si multe capsunele, cu plimbatul divei mici pe noua bicicleta. Life is good! Revin cu o tona de review-uri, niste recenzii de carti (va intereseaza subiectul), niste update-uri cu mancat si sport, de toate pentru toti! Stati pe aproape!

P.S: Daca aveti Instagram, follow me there, o sa vedeti in direct si in premiera cand mai cumpar cate ceva interesant, cand mai mananc ceva bun sau cand mai face fii-mea cate o figura colosala! (Makeupdreamin e numele de utilizator)

Share:

36 comentarii

  1. La multi aniiiii si sa le folosesti sanatoasa,pe parfumul acela am pus si eu ochii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Parfumul are pentru mine o poveste tare faina, o sa va spun curand despre el!

      Ștergere
  2. "Rasfatat-o"! :)))
    Asa sa tot imbatranesti.
    Ma bucur ca ti-a placut ciocolata iar de restul nu mai spun decat: Sa le folsoesti cu placereeeeeeee!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Nebun-o"!:))
      Sa tot imbatranesc...si tu la fel!:P
      Ciocolata a fost spot on.

      Ștergere
  3. Sa le folosesti pe toate sanatoasa! Ma bucur pentru tine! La multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ai fost o rasfatata! Vreau si eu neaparat Vintage Lover! Ahh!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam prea rasfatata!:)) De Vintage Romance zici? Dap, iti trebuie, mai ales stiind ca iti plac fardurile mov. Iti trebuieee!

      Ștergere
  5. La multi ani!!! Deci esti geamana :D.
    Sa le folosesti cu placere! M-ai facut curioasa de acel parfum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Dap, geamana cu majoritatea caracteristicilor zodiei, desi culmea eu nu prea cred in zodiac!:))
      Parfumul e noua mea "semnatura". O sa povestesc pe larg despre el intr-o postare sperata.

      Ștergere
  6. Bunatatile alea de la L'Occitane tocmai le-am primit si eu de ziua mea si crema de maini este divina <3 ( din cate stiu ai tu o mica obsesie pt creme de maini ;)))
    Frumoase cadouri , sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, daaa cremele de maini sunt o mica pasiune, ma bucur ca ti-ai amintit asta despre mine!:)) La multi ani cu intarziere si tie!:) De abia astept sa testez minunatiile!

      Ștergere
  7. La multi ani frumosi! Ai prieteni si familie minunati! Sa le folosesti sanatoasa si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet. Da, am oameni minunati prin prejma!

      Ștergere
  8. La multi ani cu intarziere :*** Nu stiu de ce, daaaar asa mi-a venit acum cheful de shopping haha, online, in magazin, nu conteaza :)))) Sa te bucuri de toate cadourile pe care le-ai primit <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:* Oare de ce ne apuca pe noi cheful de shopping cand vedem ce si-au luat/au primit frumos alte surate?:)) I will enjoy the presents!

      Ștergere
  9. La multi ani! Sa te bucuri de toate si sa vii apoi cu impresii. Abia asatept noile postari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Revin cat de repede cu informatii la cald!:))

      Ștergere
  10. La multi ani!Sa te bucuri fericita de toate cadourile!Sunt foarte frumoase toate,mai ales paleta Urban Decay.Prietena ta chiar ca te cunoaste :)
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, prietena mea ma stie bine si cadoul e cu atat mai impresionant cu cat ea nu se smacuieste mai deloc!:))

      Ștergere
  11. La multi ani! Cadourile sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nakeeeeeeeeeeeeed 3!! Asta da cadou :D
    Acum ca o ai, vrem sa vedem machiaje frumoase roz prafuit :D
    La multi ani si sa te bucuri de toate lucrurile astea materiale si frumoase :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ziceam si eu de Naked!:))
      Da, ar cam fi cazul sa vedeti machiaje. Nu numai roz. Multe...ca am cam somat.
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  13. La mulți ani! Dar ai fost răsfățată, nu glumă! Cu paletele de farduri m-ai dat gata, dar n-am voie, sunt la „regim” de farduri. :(
    Să știi că și pe mine mă mai anunță mama de unele trenduri. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Daaaa, coarne mi-au pus si mai multe nu! Si eu am regim la farduri dar uite ca fac ele cum fac si tot ajung in viata mea, ispitele colorate!:)) Ma bucur sa aud ca nu sunt singura cu mama la curent cu toate cele. Ma simteam ramasa in urma!:))

      Ștergere
  14. Pffff ce de chestii ! *envy* :))
    Sa te bucuri de toate cadourile si sa le folosesti cu drag si sanatoasa.
    De parfumul de la Trussardi m-ai facut curioasa, trebuie sa ma duc sa il miros.

    kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa mirosi Trussardi My Name ca sa afli cum voi mirosi eu de acum incolo cam 90% din timp!:))

      Ștergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. Superba Naked 3,dar nici restul produselor nu sunt mai prejos.Sa le folosesti cu mare placere !!






    RăspundețiȘtergere
  17. Pffff, ce de mai chestii minunate!
    Naked 3 cred că te-a bucurat foarte tare. Eu am 2, care deja e expirată de când a apărut 3-ul pe piață :))
    Îmi plac la nebunie parfumurile Trussardi, are și soră-mea unul și una dintre prietene. Ele au niște variante mai mici, de 30 ml (Donna), dar așa fain miros! Și sticluțele acestei case sunt de vis. Mă uit numai la a ta cum arată și simt că o vreau cu ardoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, am topait ca o nebuna cand l-am vazut!:)) Si 2 mi se pare foarte fain. Singurul care chiar nu m-a atras a fost 1. Nu stiu exact de ce.
      In general eu ma feresc de sticlele mari de parfum, dar la asta ma bucur ca e asa mare. Pentru ca de cand l-am mirosit prima data am stiut ca mi-am gasit inlocuitorul pentru parfumul meu semnatura (retras de pe piata), Sensi de la Armani. Mie sticluta nu mi se pare chiar atat de speciala fata de altele dar sunt dispusa sa trec cu vederea acest aspect!:)) O sa ii dedic un articol curand..

      Ștergere
  18. Cate lucruri frumoase, am si eu paletuta de la sleek si balsamul de buze de la yves rocher si le iubesc, sa le folosesti cu drag ♥

    RăspundețiȘtergere