Don't start wars over floral pants

Cred ca de cel putin doi ani tanjesc dupa pantaloni/blugi cu model floral. Sotul meu de obicei nu prea are de comentat in legatura cu alegerile mele vestimentare, dar in clipa cand am pus mana pe o pereche de pantaloni din aceia sa ii iau in cabina de proba mi-a declarat ca el cu mine imbracata asa nu iese pe strada. Usor surprinsa am vrut sa aflu mecanismul psihologic din spatele acestui refuz fesanist subit. Mi-a spus ca dupa el pantalonii aia sunt o variatiune pe tema fustelor inflorate ale unei natii conlocuitoare!:)) Nici nu m-am mai obosit sa ii spun ca mie imi plac fustele alea. Deja cand i s-a alaturat si taica-miu in desfiintarea atrocitatilor de pantaloni am zis ca e grav. As fi putut sa fac ca mine (ca de obicei) dar am zis ca hai treaca de la mine. Si am amanat momentul achizitiei!

Am tot incercat sa il conving ca uite ce frumosi sunt dar nu si nu. Pana cand am decis sa ma razvratesc si am comandat pantalonii minunati de pe Kurtmann. M-am gandit ca o sa ii digere mai usor daca florile sunt albe pe fundal negru decat daca ar fi fost colorate. In ziua cand am primit comanda a venit in vizita la noi si prietenul cel mai bun al sotului impreuna cu iubita. Alexandra a fost de acord cu mine ca sunt super faini, Alin a declarat la unison cu Mihai ca minunile mele arata ca o "fata de masa". Am decretat: barbatii au probleme cand vine vorba de fesan! Asadar lume, port pantalonii cu mandrie dar numai cand sunt singura sau cu vreo surata de sex feminin pe strada!:))


Dupa aceasta poveste cel putin amuzanta (m-a distrat enorm inversunarea lui cand in rest pot purta si saci de rafie ca nu are treaba) va arat si poze cu primul outfit in care am inclus pantalonii discordiei. Pozele nu sunt cele mai reusite pentru ca am avut un fotograf de ocazie, pe unchiul meu, care venit in vizita la Sibiu s-a trezit exploatat de nepoata prea iubita! S-a uitat la mine usor ciudat dar a apasat pe buton si a executat in sila niste cadre! Merge si asa! Si dupa cum observati am mai avut pe cineva la sedinta foto. O diva mica! Si in caz ca nu ati remarcat are si ea un pic de ceva floral pe ea. E in echipa mami! YES!

Ia pe care o port e cu mult mai batrana decat mine. A fost a mamei de cand avea 18 ani (da da...m-ati citit corect) si apoi am purtat-o eu cu indarjire de prin liceu pana in prezent. Vara de vara nu e "bluza" mai purtata ca asta in garderoba mea, nici mai iubita. Si totusi in afara de niste mici defecte la broderie se prezinta impecabila. Si iacata dovada ca o ie facuta cum trebuie poate sa treaca peste generatii. Mai am inca doua ii, cumparate mai recent si le port cu la fel de multa dragoste. Si da, planuiesc sa imi mai iau si altele. Pretul lor maricel il vad mai justificat decat al oricarei bluze "da firma" cu eticheta Made in China. 

Am decis sa pun pe dedesubt un body de dantela verzulie (chiar daca se vede cam ciudat la gat) pentru ca era racoare cand am plecat de acasa si pentru ca nu era inca timp de afisat sutiene prin tesatura destul de trasparenta a iei. Am trantit deasupra geaca de "piele", balerinii preferati si pe aici ti-e drumul. 



Mi s-a parut extrem de nimerit sa port prima data colierul cel nou in combinatia asta. Pentru ca asa am simtit eu ca da bine, ca sunt tat o hippioata si ca nimic n-ar completa mai bine imaginea.

Sper sa va placa ce si cum, eu m-am simtit tare bine imbracata asa!

Ce spuneti despre pantalonii mei "fata de masa"?:))Yey or nay? In gasca mea, sau in gasca cu sotul?

Ce ziceti, sa imi iau si o pereche de pantaloni scurti cu model floral ca sa fie treaba treaba?:))


Gooodbye, noi plecam acum!:))
 


Share:

42 comentarii

  1. Spun DA pantalonilor, spun DA unei noi perechi, dar scurti, si desi am strambat din nas la postarea cu colierul, acum ii dau si lui un mare bilet de trecere! E marfa tare. Si pitica imi place, mi-o dai mie? ;;) Pretty pleaaaase? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci daaaa all the way!:)) Ma, cateva zile te las sa fi baby sitter. Imi iau si eu mini concediu! De tot no way in hell n-o dau!:P

      Ștergere
  2. Sa stii ca si mie imi aduc aminte de niggas pantalonii florali ultra colorati. Daca sunt in 2, maxim 3 nuante, sunt ok. Ai tai sunt chiar smecheri <3 Pacat ca am curu baban, ca altfel mi-as fi luat si eu. :)) Dar o sa para si mai monstru decat e cu niste floricele pe el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Am ras citind comentariul tau de mi-au dat lacrimile. Mie imi plac si aia colorati dar am zis sa nu ii provoc printului consort infarct din prima...to be continued!:))

      Ștergere
  3. Mie imi place mult tinuta, dar mai ales ultima poza. Cea mica are o floare din baloane in mana, daca nu ma insel. Deci flowers all the way :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap! Baloane in forma de floare de la clovnul cel malefic de care fuge plangand de cand e pe lume!:))

      Ștergere
  4. Eu sunt asa si asa. Nu i-as purta dar tie cred ca iti vin bine. E o scumpica pitica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Macar nu mi-ai zis ca arata a fata de masa, so all is good!:) Picea multumeste pentru compliment. Batand din gene si dand ochii peste cap!:))

      Ștergere
  5. Lasa tabara adversa sa-si exprime ce parere vrea, doar e o tara libera, nu?

    Pantalonii insa sunt bestiali, absolut perfecti, din astia mi-as lua daca mi-as face curaj sa port pantaloni imprimati. Imprimeul asta e de-a dreptul perfect, ai stabilit o very high standard for me, sper ca poti trai cu asta!

    Sa ii porti sanatoasa si iubita, arata super si iti stau super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu si iubita prietenului carcotas din gasca cu al meu sot. E TARA LIBERA, purtam ce vrem! Au fost si ei de acord dar au zis ca purtam singure, nu cu ei:))
      I'll live with that. Eu zic ca linistita poti sa iei o pereche la fel ca nu ma supar deloc!:))\

      Ștergere
  6. Sunt asa de frumoase toate, si pantalonii si ia si geaca si balerinii :P Si iti vin foarte bine pantalonii. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte, foarte, foarte mult imi place tinuta ta! Si nu numai!
    Micuta diva tinde sa te eclipsesze. Frumoaselor!
    Pupici

    P.S.: Maine o sa-ti fur pantalonii! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai uitat sa furi pantalonii!:P
      Diva deja m-a eclipsat de multa vreme! Vorbeste mai mult ca mine n-ai vazut?

      Ștergere
  8. Primavara asta chiar mi s-au pus piticii pe combinatia alb negru iar tinuta ta arata bestial! Pantalonii, ah, ii vreau :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca iti place tinuta. Cat despre pantaloni...go and get them!

      Ștergere
  9. Arata bine pantalonii inflorati in tonurile astea de alb-negru-gri. In general, pantalonii lungi cu model floral ultra-colorat mi se pare ca arata ca niste pijamale, dar in culorile (ok, fie! nonculorile) astea mi se par purtabili! Deci, de la mine pentru pantalonii inflorati un mare "YAY".

    Te pup, iti doresc o zi faina si daca mai apare vreo ie in colectia ta, te-as ruga sa ne faci si noua cunostinta cu ea (imi plac la nebunie si mi se par perfecte pentru primavara-vara)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhh ce de voturi pozitive. O sa pun sotul sa citeasca sectiunea de comentarii!:))
      O sa va arat si celelalte ii cu siguranta. Nu stiu daca mai adaug vreuna curand dar daca da sigur v-o prezint.

      Ștergere
    2. Uite ce de voturi pozitive! O sa pun sotul sa citeasca sectiunea de comentarii!:))
      O sa va arat probabil si celelalte ii si daca cumva maresc gasca sigur va anunt.

      Ștergere
  10. Sunt foarte frumosi pantalonii, mie imi place atat negrul cat si albul si mi se pare foarte tare ideea de a crea niste pantaloni negri cu flori albe cand peste tot vezi numai colorati (imi plac tare mult si cei colorati), sunt diferiti :D Eu zic da si pentru pantalonii scurti! 2 fashioniste sunteti, v-am spus eu :* Eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu ma asteptam la altceva din partea ta Rux!:) Si da, picea e mai fashionista ca mine. That's for sure!:))

      Ștergere
  11. Sa stii ca m-am regasit in povestioara ta. Asa e si prietenul meu, nu maifesta nici cel mai mic interes pentru stilul meu, ba chiar daca ii cer parerea vreodata pentru ca am dubii imi zice sa fac cum vreau eu si cum imi place. Totusi, cateodata il apuca din senin si ii pica pata pe anumite chestii. In weekend m-a lasat cu gura cascata cand mi-a zis sa nu mai vin cu balerini la el ca nu-i plac:))) Dupa momentul de soc, si putina cicaleala ca o fi o tara democratica, dar nu asa se exprima opiniile, m-a distrat situatia:)) Oricum asta nu o sa ma impiedice sa port balerinii, inclusiv cand ma duc la el:)

    Legat de pantalonii tai, mie imi plac foarte mult si o pereche de pantaloni scurti cred ca ar fi chiar si mai frumosi, colorati de data asta:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))Ma simt mai bine stiind ca nu numai pe al meu sot il apuca cate o criza subita. Mi-am mai amintit pe urma ca o data in viata m-a pus sa imi schimb fusta ca el nu iese cu mine imbracata asa. Era o fusta neagra pana in pamant si a zis ca parca vin de la manastire!:))
      Luam si scurti colorati...saracul barbat!:))

      Ștergere
  12. Uite asa de "urati ce sunt" mi-am comandat si eu o pereche :)) Super toata combinatia :*

    RăspundețiȘtergere
  13. superba combinatia. Ia e adorabila, iar pantalonii.......superbi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt interesant pantalonii tai florali,discreti,dar dau farmec tinutei.Si colierul se potriveste perfect.
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se par chiar o piese de focus pantalonii astia asa ca n-am vrut sa accesorizez prea mult in rest

      Ștergere
  15. Am probat și eu pantaloni asemănători de la H&M. Dar îmi stătea oribil. În schimb tu arăți perfect în ei și nu trebuie să lași pe nimeni să te influențeze negativ! Știi părerea mea despre orice înflorat, nu mai insist :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca si parerea mea despre florals e acceasi asa ca nu, nu e cazul sa insisti!:))
      Si asta e Mihai o sa invete sa traiasca cu durerea pantalonilor florali sau o sa ii plimb singura!:))

      Ștergere
  16. omg they're amazing. love love love

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu sunt ye in gasca ta,citind articolul tau m-am regasit in aceeasi situatie ca si tine si sotul meu a zis acelasi lucri ieri dupa masa cand mi-am pus blugi albi cu floricele si balerini tot cu floricele, dar pana la urma a iesit asa cu mine pe strada :))) ador mult vestimentatia cu floricele drept urmare mi-am mai luat vreo 3 bluzite si o fustita el inca nu stie :)))), sunt superbi pantalonasi tai ar fi pacat sa stea in dulap, te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pantalonii clar nu vor sta in dulap. Eu sunt maniaca cu floricele si culmea e ca pe alte piese de immbracaminte pot avea campuri intregi de flori si nu are treaba. Pe pantaloni i s-a pus lui pata!:))

      Ștergere
  18. Amuzantă povestea și m-am regăsit în ea, i se mai pune și lu al meu pata pe câte ceva din garderoba mea. :))
    Eu sunt în tabăra ta, îmi plac articolele cu imprimeu floral, deși pantaloni nu am, n-am găsit vreunii care să mi se potrivească dar nu spun „nu” dacă îi găsesc. :D Ai tăi îmi plac, îți vin bine, dar nu m-aș vedea în ei.
    Colierul și gecuța sunt bestiale, pe ele le-aș purta siiiguuuur! :D Picea e o scumpică!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ii apuca pe ei cate o toana:)) De parca se pricep....
      Si eu as cumpara tot ce are flori!:))

      Ștergere
  19. Sunt frumosi pantalonii, eu nu m-as vedea avantajata de ei, dar mi-ar placea sa pot indrazni si eu sa port un imprimeu cand vine vorba de pantaloni. In orice caz, mi se pare ca arat mica si indesata in asa ceva, insaaaaa, imi plac foarte tare si mereu ii admir in raft

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, eu zic ca ai putea incerca sa mai probezi ca poate n-ai gasit inca perechea care sa te avantajeze..

      Ștergere
  20. Yey pentru intreaga combinatie! Don't mind the husband, si al meu mai are tresaltari antifashioniste, dar am zis ca nu-l mai iau in seama. De exemplu, pantofii cu toc fac bombeul supradimensionat. Ete nah, nu ma vad combinand espandrilele cu orice fusta, totusi. :))
    Cat despre dragostea pentru ii, si eu am o poveste similara cu ia mamei si cu iile ce va sa vina. :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci da...barbatii si moda. Baba si mitraliera.
      Pupici si tie si cand ne vedem data viitoate ne batem in ii?:))

      Ștergere
  21. Imi plac pantalonii,iti vin foarte bine!

    RăspundețiȘtergere