Prime impresii despre noi "jucarii"

Dupa indelungi "discutii" cu mine insami am sfarsit prin a plasa o prima comanda pe Aoro. Da, da, ati citit corect, am zis prima comanda. Asta inseamna ca vor mai urma si altele, da? Si pentru ca acum va pot relata cate ceva despre ei din experienta proprie exact asta am de gand sa fac!

Am plasat comanda luni dupa amiaza pe site, rapid rapid sa nu cumva sa ma decid ca trebuie chiar atunci sa mai iau vreo cateva produse. Am dat trimitere comanda si am primit in cateva minute confirmarea pe mail. Bun. Si m-am pus pe asteptat. Dupa doua zile coletul a fost in mainile mele, livrat de un nenea curierul care ma privea cu spranceana ridicata cum ma agit in prag!:)) 

Ce era in colet va intrebati? Iata ce!


Baza mea de machiaj iubita de la Too Faced sta sa moara de ceva vreme dar luna asta stiu sigur ca i-a sunat ceasul. Eram absolut decisa pentru "noi experiente" si cum citisem de-a lungul timpului multe laude la adresa bazei de la Artdeco am pus-o in cos fara sa stau prea mult pe ganduri. Am testat-o deja in doua dimineti la rand si primele impresii sunt favorabile. Nu va spun mai mult pentru ca am de gand sa ii dedic un review separat dupa ce o trec prin furcile caudiene asa cum se cade. Va spun insa ca ma bucur sa fi gasit un nou produs care sa ma multumeasca pe acest plan...

Deja nu mai puteam sa vad produse de ingrijire Victoria's Secret fara sa simt ca ma sufoc de invidie. Nu mai puteam! Ca un Gica contra ce sunt ma gandeam: "Ahaaa sigur, fac si cartofi prajiti singure la cat le lauda lumea!" Am decis sa intru in randul lumii si sa vad pe propria piele (literally) care e treaba! Iertare iertare, nu o sa mai barfesc produsele astea ever again. Urmeaza review si la lotiunea de corp aleasa de mine dar atat va spun: O IUBESC. N-am patit prea des sa ma indragostesc fulgerator de un produs. Si inca pe ea am primit-o in viata mea cu reticenta. Acum dupa ce ne-am intalnit va spun doar ca mai vreau. MAI VREAAAAU!


Pentru ca nu aveam unde sa testez in parfumerii Azzaro Visit (v-am tampit deja cu parfumul asta) sa vad cum se potriveste cu chimia pielii mele, am decis sa comand o mostra. Sa vad daca chiar e cum se spune si daca chiar trebuie sa il am. Raspunsul e da, trebuie sa il am si cu siguranta el va fi urmatoarea mea achizitie de pe Aoro. Just wait and see!

Cadou am mai primit si o mostra de Escada Desire Me, parfum care m-a surprins placut. E o combinatie destul de inedita, se deschide cu note de citrice, se dezvaluie pe piele in arome florale si sfarseste dupa o vreme in tonuri gurmande la care nu te-ai astepta. Cel putin la mine asa se simte, desi vad pe Fragrantica multe persoane care il considera straight up dulce si gurmand. Inca un parfum pe lista de placut! Mi se pare numai bun pentru cineva care apreciaza un parfum elegant dar nu greoi. Si are acel ceva "altfel". In general parfumurile cu note citrice sfarsesc pe pielea mea mirosind putin nenatural, dar la acesta, probabil si pentru ca citricul e primul care se simte si apoi dispare, nu e cazul.

De la mine comanda asta are un mare da! Stati pe receptie pentru ca urmeaza dupa testari mai indelungate review-urile pentru produsele pe care mi le-am luat. Si daca primele impresii se confirma vor fi niste review-uri cu note mari la final.

Share:

21 comentarii

  1. ajungi si tu dependenta de VS? eu mi-am luat doua creme de la ei :))). si le vreau pe toate, bineinteles!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda..se prea poate!Am fost Toma necredinciosul si acum mi s-a infundat gura!:))Nu ma asteptam nici intr-o suta de ani sa fie asa misto!

      Ștergere
  2. Hmm ce bunatati ai luat:p
    Sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere pana la ultimul strop! <3
    Lotiunea de la VS ma tenteaza si pe mine acum...Of, of...Project Pan...;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I will!:D
      Project Pan neproject pan, ai vazut si tu cum e lotiunea aia, da? Cate luam la urmatoarea comanda?:))

      Ștergere
  4. Sa le folosesti cu placere, n-am incercat de la VS decat produsele de machiaj, insa ... intelegi tu. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Să le folosești cu plăcere!
    De baza Artdeco sunt super curioasă, aștept cu interes review-ul. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. So far so good, ii mai dau cateva zile pentru teste ca sa o incerc si pe calduri si alergaturi mai multe!

      Ștergere
  6. Am şi eu loţiunea de la Victoria's Secret şi confirm că e minunată, deşi de obicei nu mă împac cu parfumurile dulci. Să le stăpâneşti sănătoasă! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine depinde de stare preferinta pentru mirosuri dulci. Multumesc, o sa le folosesc cu maxima placere!:D

      Ștergere
  7. Eu sunt dependenta de lotiunile lor....te-as sfatui sa incerci si unturile de corp,sunt DEMENTIALE...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit despre unturile de corp ca sunt si mai si dar din pacate pe Aoro nu le au. Poate o sa apara, you never know!

      Ștergere
  8. Eu am un spray de corp de la Victorita (cum imi place mi sa-i spun) si tot asa il ador. Este perfect pentru vara, nici nu mai am nevoie de parfum.
    Sa te bucuri de toate achizitiile si astept review la baza Artdeco. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi se par fantastice lotiunile VS!Ma bucur ca-ti plac si tie!Prietenele mele tot zic ca exagerez cand le spun ca sunt bune...
    forthesakeofmakeup.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Nebunie mare cu produsele de la VS, tre' sa vad si eu despre ce e vorba ca sunt cam curioasa haha :D Cel mai mult ma tenteaza spray-urile de corp <3 Sa le folosesti pe toate cu multa placere :*

    RăspundețiȘtergere
  11. O sa mori de placere cand o sa folosesti lotiunea aia, promit solemn :)))


    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Deenaaaaa, cata instigare!!! Ma omori! Am preluat stafeta lui "Ahaaa sigur, fac si cartofi prajiti singure la cat le lauda lumea!", dar... :P ma pui pe ganduri cu VS! Apoi, vreau si eu baza Artdeco! :D

    Draga mea, sa le folosesti cu bucurie!
    Pup, pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  13. Lotiunea imi place si mie,miroase super!

    RăspundețiȘtergere