Rimmel Match Perfection, love it or leave it?


Deja au trecut aproape doua luni de cand fondul asta de ten isi asteapta randul pe blog. Problema e ca nu am vrut sa ma grabesc si sa il desfiintez total dupa primele cateva utilizari. Pentru ca prima impresie nu a fost deloc una pozitiva. Acum sunt asa si asa cu el si o sa va povestesc astazi exact care ii sunt punctele slabe si punctele forte.


La ambalaj au nimerit-o bine de tot din punctul meu de vedere. Recipientul e de sticla groasa si e dotat cu pompita de dozare, ceea ce e mereu de bine. Se dozeaza ok, nu iese cu nemiluita. Nu stiu daca pompita ajunge pana la fundul recipientului si daca reuseste sa scoata la sfarsit si ultima picatura, dar asta vom afla in timp, nu? 

Miroase un pic a pudra din aia cum foloseau bunicile pe vremuri:)) dar dupa un timp nu il mai simti. Nu e foarte deranjant dar as prefera sa nu existe deloc.

Textura sa e foarte lichida. Sau asa mi se pare mie, iubitoarea de fonduri de ten ceva mai cremoase. In poza asta puteti sa vedeti efectiv cum se scurge pe mana mea. Intr-adevar exista si un avantaj al acestui aspect: se intinde foarte usor pe fata. 


SPF-ul 18, chiar daca micut pentru vara, este si el binevenit. Oricum crema de fata are SPF mai mare asa ca nu imi bat capul cu asta.

Acoperirea e mica spre medie dar se poate obtine din doua straturi fara probleme si fara sa incarce neaparat tenul. La mine insa aici intervine o problema. L-am incercat cu toate cremele de fata posibile si imposibile si in primele minute, orice i-as face, pare sa ramana la suprafata pielii ca o pelicula. Nu as stii sa va spun de ce. E adevarat ca apoi se "aseaza" destul de frumos si se vede natural pe fata. Daca folosesc doar un strat nici n-ai zice ca sunt data cu fond de ten. Pare sa confere elasticitate pielii si nu are tendinta sa se aseze in riduri si pori facandu-te sa arati cu 5 ani mai batrana.

Acum vine partea mai putin placuta. Dupa cateva ore incep sa lucesc pe nas si frunte ca un beculet. Cam dupa 4-5 ore as zice. Si eu nu lucesc in general. Am tenul mixt cu foarte mici tendinte de ingrasare in zona T. In mod normal fara nici un produs pe fata incep sa lucesc dupa vreo 6 ore. Cu BB Cream sau CC Cream arat decent pana la 8 ore. Mi s-ar parea normal ca si cu un fond de ten sa fie la fel. Cel mai bine la mine a mers fara nici o crema aplicata inainte. Acesta a fost insa doar un experiment, pentru ca eu chiar nu sunt dispusa sa renunt la ingrijirea tenului doar ca sa nu fuga fondul de ten de la locul lui.

Se transfera si se transfera bine. Dupa ce vorbesc la telefon clar trebuie sa scot un servetel umed din geanta si sa il curat. Seara cand ma demachiez vad destul de putin produs pe discurile de vata, ceea ce inseamna ca undeva pe parcursul zilei fondul meu de ten "se evapora". Aluneca si se duce el stie unde. Din nou, dupa ce port o zi CC Cream-ul Elmiplant, demachiez de imi sar capacele. 

Mie nu mi-a creat probleme, nu am un ten extraordinar de sensibil, dar contine ceva ingrediente comedogene. Just so you know. Am gasit si un tabel cu INCI pentru cele interesate. Il puteti vedea aici .

Eu am nuanta 103 Ivory. Nu e perfect match (hahaha pun totally intended) dar nici nu e atat de galben (de-a dreptul icteric) cum a iesit in poza after chiar si editata un pic. Din pacate nuanta mai deschisa era prea alba pentru mine asa ca nu prea aveam cale de sucit. Promit ca blenduit nu lasa sa se vada "linii de demarcatie" pe la gat sau urechi. Folositi poza asta ca sa va faceti idee de cum schimba textura tenului si cum acopera. Pistruii de pe nas inca se vad sub fondul de ten, there is no way hiding it!


Pretul este in jur de 30 de lei in Auchan, Carrefour and Co. In DM e cam 45. So stay away zic. Daca il prindeti la promotie cum l-am prins eu, cu atat mai bine. Are 30 ml si un termen de valabilitate de 18 luni de la desigilare.

Nu e total fail, am zile cand imi place, zile cand l-as arunca la cos. Il vad potrivit pentru un ten fara mari probleme, pentru cineva care nu poarta mult machiaj si nu simte nevoia de prea multe retusuri pe parcursul zilei. Probabil pentru ca se aplica usor si uniform l-as recomanda unei incepatoare in ale fondului de ten. 

L-as mai cumpara a doua oara? Nu cred. Pentru mine nu e exact ce caut. Cu toate astea o sa il folosesc pana la sfarsit ('cause that's how I roll) si apoi voi reincepe cautarile pentru un fond de ten lejer, de toata ziua dar care sa imi ofere efectele lui Revlon Colorstay. :))

Share:

29 comentarii

  1. Hmmm....Nu ma tenteaza.
    Nici eu n-am probleme (grave) cu luciul in zona T dar nici n-as risca...
    Daca nu era impedimentul de mai sus m-ar fi tentat, foarte mult dar asa.... Imi pare rau ... are x din partea mea! :)))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate la tine ar reactiona mai ok, nu stiu ce sa spun. Cu draga inima daca vrei iti ofer un "esantion". El n-ar fi rau daca nu s-ar apuca sa faca lumina in jur cu nasul meu!:))

      Ștergere
  2. hm... eu il aplic cu pensula plata de fond de ten si imi place si acoperirea si finish-ul. pe partea de transfer nu-mi mai bat capul ca toate se transfera. l-am consumat mai bine de 3/4. nu pot spune ca nu-mi place si rezista decent... :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, weird stuff Anais, mai ales ca stiu ca tu ai probleme cu sebumul mai tare ca mine. L-am incercat cu vreo cateva baze diferite, l-am aplicat cu burete, cu pensula, cu dejte. Same deal. Cu pudra rezista un pic mai bine, dar fara...mnup. Nu stiu care o fi explicatia

      Ștergere
  3. Mie mi se pare ca luceste imediat dupa aplicare, parca e asa..uleios..
    Nu arata chiar rau pe ten, dar e cam enervant..il rezolv cu pudra, dar dupa cateva ore luceste tare, tare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Exact. Aia ziceam eu. Parca lasa o pelicula grasa la suprafata pielii dupa ce il aplici.
      Nu arata rau deloc la inceput dar si la mine la fel, chiar si fixat cu pudra...zbang beculetu!:))

      Ștergere
  4. Salivam dupa asta si Wake me up intr-o perioada. Si am zis ca hai sa fac si eu niste investigatii, sa nu arunc banii pe geam si am inceput cu cel de-al doilea mentionat. Numa' bine a venit review-ul tau azi :)) Si am ajuns si la concluzia ca nu mi se potriveste niciunu si dai si cauta altu acuma, zic. Tu ce recomanzi? Inafara de Colorstay, ofc.
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wake Me Up ma tenta si pe mine dar nu stiu cand o sa ajung sa il iau dupa experienta cu acesta. Cu draga inima recomand sa incerci Farmasi High Performance care mie mi se pare super. Numai daca ai ten uscat sa fugi de el. Si un fdt super care e bun pe orice tip de ten e Time Plus de la Seventeen. L-am folosit exclusiv vreo doi ani si cred ca in curand o sa il iau din nou ca mi s-a facut dor de el.

      Ștergere
  5. Din felul in care il descrii tu, pare a se comporta la fel ca Farmasi Stay Matte. E bine de stiut, mai ales ca incercasem fondul asta de ten de la Rimmel pe mana si ma tot gandeam: "Sa-l cumpar? Sa nu-l cumpar?". Bine am facut ca am mai asteptat!
    Iti multumesc pentru review-ul asta, se pare ca tocmai am economisit niste banuti! :)

    Zi frumoasa si insorita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stay Matte de la Farmasi nu l-am incercat. Am folosit numai Hgih Performance de la ei si imi place extrem de tare.
      Glad I could help!:)

      Ștergere
  6. Am vrut sa il comand si eu recent, citisem de bine despre el.dar nu m-a cucerit :(

    Kisses Diana.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu citisem multe de bine, tocmai asta mi-a dat ghes sa il iau. Dion pacate nu ne-am imprietenit deloc

      Ștergere
  7. Am mai citit review-uri ale acestui fond de ten și-mi intrase deja în cap că acest produs e un mare no-no pentru tenul meu mega șaini. Ms că mi-ai reamintit, și-așa mă cam lasă memoria, să nu fi făcut vreo prostie..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nup, nu cred ca ti s-ar potrivi. Dar curiozitatea mea e cum de iti merge Wake Me Up. Ca parca asa retin, ca iti place. Si stiu ca si ala e un pic shiny:))

      Ștergere
  8. Eu m-am înțeles bine cu el, în cele din urmă. :) Mie acoperirea mi se pare mică spre foarte mică dintr-un strat :)), dar asta nu mă deranjează, îmi place că arată natural și surprinzător... pe tenul meu rezistă chiar bine cu pudră, iar eu am tenul hiper-gras. :)) Ce să zic.. oi fi eu mai norocoasă sau poate se împacă bine cu pudra Creme Puff (cu altele am sesizat că nu rezistă prea mult fără luciu nici la mine).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e ciudat cum rezista la persoane cu ten gras si luceste la noi astea mixte:)) Eu cu pudra Creme Puff nu m-am prea imprietenit acum niste ani (sa fie vreo 6) si de atunci n-am mai incercat-o.

      Ștergere
  9. De incercat nu l-am incercat, nu prea cumpar fonduri de ten de pentru ca rar mi se potrivesc nuantele (la Farmasi si parca la Maybelline am gasit nuante sa mi se potriveasca) :/ As vrea totusi unul cu acoperire medie din prima, nu-mi prea place sa il aplic in straturi. Daca folosesc BB Cream-uri asiatice cateodata sar peste aplicarea cremei pentru ca sunt hidratante si nu simt nevoia de inca un produs pe fata :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nuanta perfecta si eu rar am gasit. Dar in general daca gasesc ceva sa fie pe aproape il blendui de il iau dracii si il fac sa mearga!:)) Vezi ca s-ar putea sa gasesti nuanta la Time Plus Seventeen care e super fdt. Si are si acoperire medie si tot ce vrei. La BB Cream-ul Flormar si eu mai saream peste crema, Dar rar.:))

      Ștergere
  10. Din ce citesc, e asemanator cu cel de la Oriflame - The ONE! Dar mie imi pare ca arata ok pe tenul tau!
    Am observat, in timp, ca nu prea ma inteleg cu fodurile de ten Rimmel... :(

    Multumim pentru review!
    Multi pupici, Deena! :)

    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata ok pentru ca era destul de proaspat aplicat. Daca ma vedeai dupa 3 ore ai fi vrut sa ma stergi pe fata!:))

      Ștergere
  11. Il am,si tot ce pot sa spun este ca am fix aceeasi impresie despre el. Am tenul uscat,si acest fond de ten este singurul care ma transforma in beculet,iar seara la fel,nu-l prea gasesc pe discheta demachianta. L-am abandonat dupa 4 utilizari maxim...de ce sa-mi bat capul cu un produs slab...asta-i partea trista,foarte multi bani irositi pe produse care nu se potrivesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am piticul salbatic ca daca nu e absolut infiorator ceva...sa il folosesc cat de mult pot. E o aberatie pentru ca ajung sa las pe tusa produse pe care chiar le iubesc, numai de dragul de a le termina pe astea proaste!:))

      Ștergere
  12. Mie mi-a placut fondul asta de ten, da' cred ca tu stii asta. Arata bine pe ten, luceam la un moment dat, dar nimic ce nu poate fi temperat cu putina pudra si un servetel, mie mi s-a parut mai bun decat alte fronduri de ten drugstore pentru ca arata natural pe ten, nu se aduna in pori si avea un aspect frumos de-a lungul zilei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu...tu ai fost una din cele care m-au convins sa il vreau. I kill you!:)) Da, ca arata natural e de necontestat. Daca ar fi rezistat un piiiiic mai mult fara sa luceasca chiar mi-ar fi placut si mie.

      Ștergere
  13. Ma bucur sa vad ca nu sunt singura care are parerea asta despre acest fond de ten:)) Pe mine ma cam enerveaza in mare parte a timpului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Si eu ma bucur ca nu sunt singura care are aceasta parere, mai ales ca e un produs in general iubit.

      Ștergere
  14. Dac-ai sti ce bine il vand eu pe astaaaaa! E printre cele mai cautate. Il am in magazin de cand lucrez eu acolo si nu m-am dat cu el nici macar o data sa vad cum ne intelegem. Ii stiu textura, mirosul, dar pe moaca nu l-am pus. Poate il incerc si eu in curand. Desi nu am intentii de a cumpara vreun fond de ten, sunt fana declarata BB Cream si nu cred ca il las curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred. Pentru ca e super natural si e genul de fdt la care nu iti bati capul sa il intinzi. Stiu o gramada de lume care il adora. Si mie mi-ar fi placut daca nu lucea asa repede si in asa hal. Poate il incerci intr-o zi sa vezi ce impresie iti face.

      Ștergere
  15. Depinde de persoane, mie imi place chiar mult acest fond de ten, numai ca l-am cumparat intr.o nuanta prea inchisa si astept sa ma bronzeez, dar a a2a oara cand il am si e ok, preferatul meu ramane revlon colorstay care nu lipseste niciodata din colectia mea, pup

    RăspundețiȘtergere