Sleek Ink Pot Eyeliner review

Imi amintesc oarecum prin ceata ca in urma cu 5 ani abia descopeream eyeliner-ul si ma luptam din greu sa nimeresc doua linii drepte la ambii ochi. Da, am zis linii, ca de codite nu putea fi vorba. Nici nu visam la asa ceva. Au trecut anii si eu am mai capatat ceva experienta cu unealta diavolului, pensula de eyeliner si acum pot spune ca eight times out of ten daca nu ma grabesc ca nebuna reusesc sa arat decent cu tus la ochi. Problema e ca acum nu prea mai pot trai fara tus. E undeva acolo in top 3 cu mascara si un ruj. Ma simt goala si trista fara coditele mele la ochi!

Am incercat de-a lungul vremii ceva produse in acest sens dar revelatia s-a produs cand am pus mana pe gel liner-ul de la Essence, fie-i tarana usoara (DE CEEEE L-ATI SCOS DE PE PIATA MAI OAMENILOR?). It was the best thing since sliced bread! Dupa ce m-am despartit inevitabil de el am ochit urmatoarele variante. Si m-am oprit la Sleek Ink Pot. L-am mai prins si la reducere de 30% pe Makeup Shop asa ca gata a fost afacerea.

Dupa aproape o luna de folosit chestiunea de cel putin 3-4 ori pe saptamana am niste pareri bine formate sa va ofer.


Ambalajul imi aminteste clar de al gel liner-ului "Coastal Scents" (adica d-ala chinezesc to be exact), primul testat acum niste ani. Intre noi fie vorba si pe acesta scrie Made in China si apoi ca e Designed and Developed in the UK!:)) Borcanel de sticla mata, capac cu filet u know the drill. 6.3 g de produs la un pret in jur de 30 de lei. Bun!

Textura e cremoasa si m-as fi asteptat sa se aplice extrem de usor si frumos. Teoretic asa e, practic are o hiba. Se usuca extrem de rapid o data ce il aplici si daca nu lucrezi foarte repede te vei trezi ca nu poti retusa eventualele greseli. De asemenea daca nu trasezi dunga de tus la grosimea dorita din prima si suprapui inca un pic de tus o sa se formeze niste mici spatii inestetice la margine. Cred ca stiti despre ce vorbesc. Nu se vad decat daca te uiti de aproape dar noi fetele stim bine ca ne uitam de FOARTE APROAPE cautandu-ne toate defectele adevarate sau inchipuite. Am incercat sa il aplic cu toate pensulele din dotare si rezultatul e cam acelasi. Acum am cam invatat cum sa procedez ca sa iasa ok dar be warned, la inceput s-ar putea sa fie putin tricky.


Dominatrix (asa ii spune nuantei) e un negru adevarat. Negru negru. Si treaba asta imi place foarte tare. Ma scoate din minti un eyeliner care nu e negru ca fundul iadului daca pe el scrie ca asa ar trebui sa fie. Finish-ul e mat si aici ia inca un punct de la mine. Nu sunt fan finish lucios la tus.

Acum...nicaieri nu se precizeaza ca tusul asta ar fi waterproof. But by Hell it is! M-am frecat la ochi si a ramas intact. Dupa 14 ore arata la fel. M-a plouat si nu s-a intins. Cred ca si de ma lovea o bomba tot acolo statea. Se cuvine sa precizez ca il port mereeu cu primer (si fard de obicei) dedesubt si ca pleoapele mele nu sunt uleioase nici fara primer. Asa ca am teren bun pe care sa il aplic, caci si asta e un factor important in rezistenta unui produs. Nu se faramiteaza pe fata ca alte produse longlasting si iarasi pot doar sa il laud. Problema intervine cand decizi ca gata, ar fi cazul sa il stergi. Incearca numai. I DARE YOU! :)) Pana acum cu micelara am sters si mascara waterproof. La tusul asta trebuie sa insist si sa insist si sa...trag de ochi si aoleoooo. Nu se da dus. Pe bune! In cele din urma am recurs la stersul machiajului de la ochi cu ulei de migdale in zilele cand il port. Functioneaza perfect. Tot cu ulei si apoi cu sampon curat si pensulele de tus pentru ca nici din pensule nu iese. DELOC. Nici daca il speli imediat.  


Pe waterline rezista foarte ok dar asa cum se intampla cu majoritatea produselor de acest fel dupa cateva ore te trezesti cu "mizerii negre" in coltul intern al ochiului. Cred ca stim cu toatele despre ce e vorba in propozitie.

Am remarcat abia acum ca pe ambalaj e precizat ca termen Iulie 2014, posibil sa fi prins un lot mai vechi. Oricum in teorie gel linerele sunt bune cam 6 luni de zile dupa desigilare. Trecem peste faptul ca eu l-am tinut pe cel de la Essence de vreo trei ori pe atat. Stiu, stiu, certati-ma.


In mod clar Sleek Ink Pot e un tus foarte ok. Problema mea cu el e ca il port foarte des si mi se pare cam heavy duty. Adica pentru o linie discreta de tus zilnic ma demachiez 5 minute in plus seara. Daca ma pun pacatele sa fac un cat eye it might be a long night ahead! Incontestabil face toti banii, e un super produs dar nu stiu daca l-as mai cumpara si a doua oara pentru ca nu se potriveste nevoilor mele.


Voi ce spuneti? Ati avut produsul asta? Va tenteaza? Ce cautati la un gel liner si ce v-a impresionat pana acum? Astept cu interes recomandarile voastre.

P.S: In caz ca va tenteaza dati o fuga ca vad ca  inca e la reducere.

Share:

8 comentarii

  1. Hmmm .... e tentant tusul asta :D Adica ma tenteaza sa-l bag pe short list pe wishlist. Pe urma imi aduc aminte ca nu ma impac eu cu fardurile/tusurile la borcan si imi trece :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca mai trag de Essence ... sper sa reziste dar intr-un final cred ca voi apela la Ink Pot.
    Chiar daca-i mai greu la demachiere prefer sa ma chinui decat sa-l vad sters sau crapat.
    Da, e pe lista. Am zis!
    Pupicius.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello ! Suna bine partea cu "M-am frecat la ochi si a ramas intact". Chiar OAU ! Dar cum indemanarea mea la aplicarea tusurilor e 0 barat...nu stiu ce sa zic. Mai ales daca gresesc (de vreo 2-3 ori)...ce ma fac ?! Imi trebuie doar o ora pt aplicarea tusului + mai stresez si ochii cu atata frecus(care oricum sunt stresati si protesteaza la machiaj), pffff !!!
    Dar daca s-ar gasi un creionas care sa reziste asa(waterline + frecat la ochi), mmmm, altfel ar sta treaba ! Sau un pix cu tus, ceva :)) Special pt. cele cu 2 maini stangi !
    Chiar nu am gasit un produs de care sa fiu 100% multumita, am testat doar tusul gel de la rimmel, dar la cat de des il folosesc, presimt ca mi-ar ajunge pt. toata viata, daca ar avea termen de valabilitate nelimitat !
    Hugs,
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare interesant, imi place ca este rezistent.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc unul de la L'oreal si sunt foarte multumita.
    Este moale si se intinde usor, se blenduieste bine si are o rezistenta decenta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu l-am incercat pe cel de la Sleek, dar din ce-mi dau seama din poze pare cremos in borcanas, e pigmentat si se usucat mat ceea ce-mi place la nebuie :D Eu momentan folosesc unul asiatic de la Tolymoly (are review si pe blog) si sunt tare incantata de el :) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi place cum arată! ♥ Este pe wishlist-ul meu. ♥

    RăspundețiȘtergere