miercuri, 14 mai 2014

What I ate Wednesday

Astazi nu prea am cuvintele la mine as aca va las in compania pozelor cu ce am mancat azi, plus niste descrieri rapide. Revin maine sper cu un articol mai consistent...sau cine mai stie zilele astea?:)) Pot sa va spun sigur ca saptamana viitoare cand promisesem postare despre progresele mele in ale mancatului sanatos si sportului nu o sa am ce sa prezint. Pentru ca am fost o lenesa si o nesi. Asta este, detaliez la momentul potrivit.


08.15 a.m. Trezita pe la 6.30 dupa 5 ore de somn am simtit nevoia sa mananc ceva consistent si sa beau o mare cafea. Omleta cu ciuperci si rosii a picat numai bine. Cafeaua si mai si.


11.00 a.m. Ciresele sunt trufandale inca si au preturi de-a dreptul nesimtite. Cand le gasesti la pret ok le iei fara sa pui intrebari si le mananci tot asa, fara comentarii. Ciresele sunt fructele mele preferate ever. As manca pana as plesni. Asadar..gustare pentru burta si suflet. Si au fost DELICIOASE!:))


12.30 p.m. Au trecut pe la mine doua prietene cu care nu m-am vazut de foarte multa vreme. Nu stau in tara, nu am ocazia sa le prea vad si momentan au si ceva drame de povestit. Asa ca am mai baut o cafea, neagra ca sufletul meu in probleme transante:))) si am impartit cu ele un platou din bunatatile turcesti aduse de tata din delegatie ca sa ingrase mica noastra familie. (Cine ma urmareste si pe Instagram: makeupdreamin stie deja despre ce vorbesc!) Mai ales pe mine. Rahatul turcesc cu nuca de cocos si fistic e slabiciunea vietii mele, as putea manca o cutie dand apoi in coma diabetica. Am mancat o singura baclava din alea...ma mir pana si eu.


15.00 p.m. Pana la ora asta deja eram capiata de foame, dar m-am luat cu treaba si nu am apucat sa fac ceva si pentru mine. Asa ca am aruncat ce am mai gasit in frigider (si nu prea era mare lucru pentru ca n-am ajuns la cumparaturi cum trebuia) intr-un mare bol si am mancat fara sa rasuflu. Baby spinach, avocado, ardei, ceapa, uumm nu mai stiu ce...Am mancat si gata! Aaaa si un coltuc de paine facuta de mama la masina de paine cu ceva faina din aia buna, nu d-aia alba:)), cu seminte si boabe de porumb. Am uitat sa o pozez si pe aia dar eram LIHNITA!In poza se vede mai mult spanac dar erau si alte cele pe acolo. Aaa si ce vedeti rosu pe acolo sunt fulgi de chilli. I like my food spicy as Hell!


19 p.m. Am pozat cina in tava inainte sa pun in farfurii. Hope you don't mind. Nu arata foarte apetisant dar a fost extra yum. Cartofi noi cu ciuperci, rosii si ceapa verde, inabusite la cuptor. Yuuuum. Pentru sot, carnivorul numarul unu a existat si fripturica dar eu n-am servit si nici Katia n-a avut chef. 

Overall n-a fost chiar rau zic eu. Recunosc in fata natiunii ca e foarte posibil ca pana la culcare sa ma aspir pe gura niste rahat din ala turcesc delicios!:)) Sunt si eu om, ce dracu?

9 comentarii:

  1. Arata destul de bine ....eu una mai bine de atat nu as putea.Ce sa fac...sunt dependenta de dulce.Iar cu ciresele am innebunit ,inca nu am mancat pe anul acesta..tre sa plec la piata OBLIGATORIU.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama si eu iubesc ciresele, as manca non stop. Mor de pofta acum, trebuie sa ma duc neaparat sa imi cumpar ca altfel ma imbolnavesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cafeaua din prima poza si salata ''imi fac cu ochiul''...mi-ai facut pofta...nu pot sa beau cafea la ora asta...daca beau,nu mai dorm..abia astept dimineata :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Omleta cu ciuperci? Yummy. :)
    Legumele inabusite la cuptor arata mega apetisant. Mi-ai dat cateva idei pentru zilele urmatoare asa ca iti multumescccccccccc. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  5. Pffff, ce poftă mi-ai făcut de rahat turcesc. Îmi curg balele. :)) Chiar e plecată acum o verișoară în Turcia în vacanță, sper că are de când să-mi aducă o cutie cel puțin. :))
    Și de cireșe mi-ai făcut o poftăăăă, însă eu sunt fixată acum pe căpșuni, abia aștept să se facă cele din grădina alor mei, nu se compară cu cele de pe piață.

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate ca toate dar eu vreau baklava, eram sa zic halva, din asta nu am mai mancat de muulta vreme, sa fie inconstientul? :)))
    Spanac cu paste si alte cele, spanac salata cu bucatele dintr-o friptura de miel, mamaliguta cu branza si smantana, daca voiai idei. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. salata de spanac este excelenta

    RăspundețiȘtergere
  8. mi-ai facut pofta de rahat turcesc!!!!

    RăspundețiȘtergere