miercuri, 28 mai 2014

What I ate Wednesday


Saptamana trecuta, in data de 21 va eram datoare cu un update la planul meu de a ma transforma fizic. Din pacate n-am avut ce update sa fac avand in vedere ca nu m-am tinut deloc de ce imi pusesem in cap. Am mancat destul de haotic, am bagat la fel de multe dulciuri ca de obicei si sportul l-am facut cand mi-am amintit. Drept urmare colacelul de pe burta e tot acolo, fundul tot lasat in jos e si bratele tot imi tremura. Tough life, eh? Nu sunt deloc mandra de mine dar nu am cum sa va mint si sa va zic cat de bine m-am descurcat si ce corp de zeita am acum. Nu sunt genul. In schimb vin si va zic ca mdeah, suntem oameni, o dam in bara (unii mai frecvent decat altii, a se vedea subsemnata) si asta este. Avem de ales ce facem pe urma. Incercam sa iasa mai bine la urmatoarea incercare sau ne lasam in voia rutinei?

Eu am ales sa mai incerc. Si o sa va povestesc in continuare despre asta. Iar cand se vor inregistra ceva progrese notabile si vizibile, veti fi primele care o sa afle! In afara de dusmanca prietena mea oglinda. Aaaa si mai e ceva ce am vrut sa va spun: nu lasati mancarea sau obsesia pentru cum aratati sa va defineasca. Sincer, chiar sunteti mai mult decat un numar pe cantar si o combinatie de alimente in farfurie. Si gata! 

Azi a fost o zi asa si asa din punct de vedere alimentar, but u know me, I ain't gonna sugar coat things and call them candy. 

8 a.m. Nu aveam chef de nimic. Ma uitam pierduta in frigider stiind ca trebuie totusi sa mananc ceva ca sa nu incep sa fac urat mai tarziu. Asa ca mi-am facut o salata de fructe rapida: banana, kiwi si capsunici. Bun, burtica satisfacuta. Abia pe la 9 m-am invrednicit sa beau o cafea zdravana, dar n-am mai pozat-o.


10.30 a.m. M-a lovit o pofta de iaurt cu fulgi de porumb si m-am indreptat hotarata sa execut. Acum urmeaza o mica povestioara. De obicei cumpar iaurt grecesc Oly cu 2% grasime. Cand mi-am facut cumparaturile nu era la raft si am decis dupa muuulti timp sa iau niste iaurturi Cremosso. Erau cica 5 plus unul gratis. Mai degraba au fost 6 minus doua platite. Pentru ca desi erau in termen ieri am dat peste unul care se separase complet, iar azi am mai aruncat inca unul care arata la fel. Mdeah. Danone I ain't buying it! Bine ca pana la urma am avut si unul ok si aia a fost!


14.30 p.m. La ora asta deja imi faceau matele ca toate visele asa ca am tras rapid un piept de pui la gratar si o salata cu: niste salata verde, catravete (sunt o ciudata pentru ca imi plac castravetii cu coaja?), rosii, ardei rosu, seminte de dovleac crude, ulei de masline si niste dressing de rodie adus de tata din Turcia. OMG, stiti cum e chestia aia. Yuuuuuum. E dulce acrisor, un fel de otet balsamic indulcit cu rodie. Naiba stie exact ce e cu el, dar imi face salatele fantastice.


Pe la 15.30 mi-am facut un ceai delicios pentru ca afara ploua de parca era toamna. Nu se hotaraste deloc Mama Natura ce anotimp e. Dimineata e vara, la pranz toamna, pe urma iar vara...

16.30 p.m. Impreuna cu goanga am impartit doua nectarine extrem de zemoase. Nu arata ele fantastic asa maruntite dar au fost bune bune. Le-am taiat micute ca numai asa am convins-o pe Katia. E culmea, in general i se pune pata pe cate un fruct ca nu ii place. Pana gasesc metoda de prezentare. In cazul nostru bucatele mici pe tavita simpatica. Brusc nectarina a devenit delicioasa!:))


19.00 p.m. Asta e , puteti sa ma puneti la zid si sa trageti, asta am poftit, asta am gatit. Mamaliga, ciuperci brune cu sos de smantana si marar, "buchetele verzi" cu usturoi si lamaie. Sa-mi fie de bine zic. Ca tare bun a fost. N-or fi chiar ortodoxe ciupercile alea cu sos but they sure were yummy in my tummy!


Voi ce ati papat bun azi? Vreo reteta fabuloasa pe care e musai sa o testez zilele astea?



8 comentarii:

  1. Pe mine sta toata lumea cu gura - mananca! mananca! mananca! Asa ca..m-am ingrasat. :))
    Si-s foarte happy, desigur, mai vreau sa mai pun vreo 3-4 kg si sa ma apuc de abdomene, dar lenea asta e asa mare... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravooo ca ai reusit. Stiu ca de multa vreme incercai! Mie imi spui de lene??Ooooo o cunosc prea bine!

      Ștergere
  2. Mama imi lasa gura apa la ciupercile alea cu magamaliguta. Yum Yum. Eu te felicit ca ai abdare sa faci atatea feluri de mancare zilnic. Eu nu cred ca m-as descurca.:)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Darlyst, imi place sa gatesc. Daca as avea si mai mult timp ar fi perfect.:)) Si nu gatesc chiar atat de mult. In general fac intr-o ora si un pic toata mancarea pentru o zi si aia e. Iar la pranz cand sunt numai eu acasa, improvizez de obicei cu salate, pe care le fac fix in 5 minute cu ce gasesc in frigider.

      Ștergere
  3. Eu am mancat o salata din broccoli crud (taiat buchetele mici + zeama de lamaie + usturoi verde - gatit nu-mi place, crud e yummy) + ciuperci fripte, un pate de nuci (nuci + caju + miez de floarea soarelui + seminte de canepa, toate lasate la inmuiat peste noapte, apoi blenduite bine cu un praf de sare, praf de usturoi, busuioc uscat si boia iute), si niste paste cu sos de rosii si busuioc verde.

    RăspundețiȘtergere