Clinique Superdefense Skincare

Cele care citesc postarile de pe acest blog de ceva timp stiu deja ca nu sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de ingrijirea tenului. In perioada cand ar fi fost nevoie de atentie suplimentara (acnee si nebunii de genul) habar nu aveam eu ce univers enorm de produse care ar fi putut sa imi faca bine existau pe piata. 

Intre noi fie vorba in restul timpului tenul meu e extrem de prietenos si ma trateaza doar cu niste cosuri ocazionale (stiti voi cand), cu niste pete nu foarte accentuate si cu pori mariti pe alocuri. Nimic dramatic insa. Va spun din start ca desi am incercat sa acord o mai mare atentie ingredientelor din produsele pentru ten, am ajuns la aceeasi concluzie: daca ceva functioneaza pentru mine, aia e. Stiu ca nu e cel mai bun principiu si o sa incerc sa il ajustez pe parcurs.


Avand in vedere ca tenul meu n-a fost fitos, produsele high end pentru ingrijire nu m-au atras niciodata. Si probabil asa ar fi ramas situatia daca nu mi-ar fi cazut in mana doua mostre deluxe size ale cremei de ochi, respectiv cremei pentru fata din gama Superdefense de la Clinique. 

Nu obisnuiesc sa fac review-uri bazate pe mostre pentru ca sincer, o mostra la pliculet nu e suficienta pentru a iti forma o parere. Cu astea doua produse insa va spun sincer ca n-am nici o mustrare de constiinta sa vi le prezint pentru ca din ele am folosit zilnic de o luna incoace, in fiecare dimineata. DAP! DAP....Si in crema de ochi inca mai exista produs.

Sa incepem cu crema de ochi Clinique Superdefense cu Spf 20. Mostra mea a avut 5 ml. Un full size are 15 ml. Pretul pentru full size e in magazinele de specialitate in jur de 150 de lei din cate am vazut eu (135 pe Aoro). Ambalajul e opac, un tub cu dozaj foarte facil. Plus plus pe toata linia. Din review-urile de pe Makeupalley ramasesem cu ideea de stay away si nici nu incerca. Si totusi am incercat. Si n-am avut chiar aceeasi opinie cu cea generala.


Spf-ul 20 mie mi se pare ok. Recunosc ca pe timp de vara spf-ul maxim folosit de mine e de 30. Stiu ca ar fi bine mai mult, dar n-am de ce sa va mint. Crema in sine are o nuanta un pic galbuie si teoretic ar trebui sa ajute la uniformizarea nuantei pielii. Nu as putea spune ca face asta. Textura produsului e mai densa decat la cremele de ochi cu care eram eu obisnuita si la inceput nu mi-a placut deloc. Va avertizez ca in zilele calduroase din cauza ca produsul e dens eu am simtit ca mi se "umfla" zona de sub ochi. Cred ca stiti senzatia aceea. DAR! Dar...e prima data cand vad o schimbare dupa ce folosesc o crema de ochi. Nu e efect placebo, stiu sigur. Liniile fine de sub ochi sunt mai putin vizibile, pielea e mai elastica si arata mai "sanatoasa". Nu e un efect dramatic dar eu il vad clar. Va spun sincer ca desi m-am impacat de ani de zile cu ideea ca ni se vand creme de fata in ambalaj mai mic, la pret mai mare, spunandu-ni-se ca sunt mai bune pentru zona sensibila din jurul ochilor, acum am ajuns sa ma indoiesc un pic. Chiar nu exclud ca la un moment dat sa imi dau intalnire cu crema asta de ochi pe raftul din baie. Desi e scumputa pentru gustul meu, a avut efect. Neasteptat de bun.

Si mai e ceva, imi justific pretul ei cam asa: din 5 ml am folosit 4 saptamani si inca mai am cam jumatate de tub (si nu m-am zgarcit cu aplicarea). 15 ml, ar insemna cel putn 6 luni de utilizare. Si asta mi se pare de bine. Parca ti-e mai usor sa te gandesti la 135 de lei impartiti pe vreo 180 de zile. Costul per aplicare devine infim, nu?:)) Si iata dragi cititori mecanismele din mintea unei beauty addict!

Inca un aspect, am folosit cateva zile fard fara a aplica un primer (se mai intampla uneori) si pot spune ca aceasta crema s-a dovedit o baza de machiaj mai mult decat decenta. Fardurile s-au aplicat frumos, fara "dare" si au rezistat in conditii ok timp de 5-6 ore. Va repet, eu n-am pleoape uleioase to begin with.

Si acum vine partea interesanta. Pe Beautypedia produsul e cotat cu BEST. Si stim bine ca pe Beautypedia greu gasim un produs care nu e Paula's Choice cotat cu best. Ambalajul e laudat (asa cum ma asteptam), despre spf se zice de bine, despre ingrediente si ce fac ele se zice de bine. Ia uite cum se aduna punctele in favoarea cremei asteiaaaa!

Despre crema de fata cu spf 25 pentru Dry Combination Skin va spun pe scurt ca nu am opinii la fel de bune. Tenul meu e mixt, fara uscaciunea care m-ar fi recomandat candidat ideal pentru aceasta crema.Trebuie sa admit ca existenta unei formule pentru ten mixt si gras imi indica mie ca aceea ar fi fost mai buna pentru nevoile mele.

Din start ambalatul la borcanel nu ma incanta, dar puteam trece peste acest aspect. Spf-ul 25 e ok. Din pacate pentru mine produsul asta imi face zonele cu sebum sa luceasca mult mai repede. Nu neg ca imi pastreaza pielea supla. Nu mi-a creat probleme, nu mi-a astupat porii, nu m-am trezit cu cosulete dubioase. O recomand insa in mod clar persoanelor cu ten uscat. Pentru acestea sunt convinsa ca poate functiona foarte bine. Daca aveti ten mixt insa, eu zic sa va reorientati spre altceva. N-am vazut vreun efect asupra ridurilor de pe frunte sau din jurul gurii. Poate atunci mi-as fi schimbat opinia.

Ambele produse sunt 100% fragrance free. Eu detectez totusi un usor miros camforat. Nu imi dau seama de unde provine acesta, sau daca fabulez eu. Oricum izul este extrem de discret si nu il simti decat daca bagi nasul in recipient. Ceea ce stim deja, oamenii normali nu prea fac.:)) Eu insa fac asta frecvent. 

Asadar din doua produse de ingrijire a tenului, unul m-a convins sa ma apuc sa economisesc banuti pentru el. Chiar daca mi-as depasi pragul psihologic de pret pentru acest tip de produs, chiar simt ca ar merita sa o fac. Macar sa investesc in ceva care m-a convins, nu?

Ati testat vreunul din aceste doua produse? Ce parere aveti despre produsele de ingrijire Clinique in general? V-am facut curioase?


Share:

7 comentarii

  1. Nu am folosit nici unul dintre ele, dar sunt curioasa de fondurile lor de ten :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma cam tenteaza. Dar mi-e un pic teama ca nu nimeresc nuanta. Din ce am vazut la ei nuantele deschise nu par chiar potrivite pentru mine..

      Ștergere
  2. Esti o norocoasa, tenul tau e frumos si se vede... Eu ma chinui sa-l mentin pe linia de plutire cu Paula's Choice. Sunt al naibii de scumpe, dar daca tot dau banii, macar sa-si faca si treaba. Asa ca am ramas setata pe ele, deocamdata nu as mai risca sa mai fac teste, mai ales asa neprietenoase pentru buzunar. Si ca o mica paranteza, si eu bag nasul prin creme, cremute, tonere, serumuri, tot ce prind...chiar daca sunt fragrance-free ! Bineinteles ca a ceva-ceva tot miros ele si trebuie sa aflu :))))
    Weekend fain sa ai, Alina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am avut si eu multe perioade nefericite cu tenul dar da, in zilele de bucurie nu ma pot plange de el. Ma bucur sa aflu ca nu numai eu miros tot ce se poate!:))

      Ștergere
  3. mi-a fost de folos aceasta postare chiar iti multumesc....
    http://www.myab.me/

    RăspundețiȘtergere
  4. Am trecut si eu cateva produse de la Clinique pe wishlist.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere