Dependenta?

Sunt sigura ca sentimentele imi vor fi intelese de toate beauty pasionatele din zona. O data cu prima comanda Aoro m-am convins ca site-ul merita sa revin iar si iar si iar pe el, sa ii studiez ofertele si sa ...ei bine, sa mai plasez inca o comanda. Si va asigur ca nu va fi ultima!:)) 

"Problema" e ca sunt atatea tentatii incat stau si ma pierd lejer o ora pe site, gandindu-ma si razgandindu-ma, punand in cos, scotand iar, facand calcule de tipul "daca renunt la cafeaua de dimineata doua saptamani pot sa iau si crema aia". Tura asta am decis sa iau cateva bunatati fara de care viata mea nu mai era completa. Nu asa se intampla mereu?

Trebuie sa va spun ca in general nu comand online produse care se pot gasi si in magazin la aproximativ acelasi pret. Daca sunt mult mai ieftine da! (cazul parfumurilor) In schimb daca vad brand drugstore cu produse care inca nu sunt pe rafturile fizice ale magazinelor, imi pierd orice simt al cumpatarii. Sunt super incantata ca am ochit niste lucrusoare despre care am tot auzit pe Youtube, despre care am citit pe blogurile din strainatate si care la noi au fost marfa prohibitiva! Doua dintre produsele comandate azi se incadreaza la aceasta categorie.


Eram foarte hotarata sa iau si un parfum. Din mai multe motive. In primul rand pentru ca multe persoane m-au intrebat daca parfumurile luate de la ei sunt "the real deal". Am vrut sa pot raspunde in cunostinta de cauza. In al doilea rand, eram eu insami curioasa cum sta treaba si ma uitam cu o spranceana ridicata la pretul semnificativ mai mic decat in parfumerii.  Am decis sa iau un parfum pe care il cunosc si il indragesc, tocmai pentru a putea avea un termen de comparatie. Dupa ce am tot dat tarcoale lui Azzaro Visit am zis ca mai bine il mai aman pentru ca e cam greu pentru anotimpul asta. Am ales sa comand Lanvin Rumeur 2 Rose, parfum cu care m-am iubit acum vreo 3-4 ani. Faptul ca ma costau doar 60 de lei 30 de ml a inclinat balanta in favoarea lui, I'm not gonna lie!

De cum a sosit coletul mi-am indreptat atentia spre el. In tipla, sigilat. Cutia exact la fel cu cea pe care mi-o aminteam eu. Sticluta identica si ea. Mirosul de neconfundat. Am zis ma, mi-oi fi pierdut eu flerul, hai sa il supun si la proba de foc. Am intrat pe Checkcosmetics, am introdus codul de pe cutie in baza lor de date si raspunsul e clar: parfumul meu e exact cum trebuie. Mi s-a dat data fabricatiei lotului si toate datele necesare. Doamnelor eu pot vorbi doar in numele meu, parfumul e in buna regula. Si o sa cititi mai multe detalii despre el intr-un articol viitor. Va spun insa atat: pentru cele care iubesc trandafirii si cauta un parfum care sa aminteasca de ei, nu va lasati inselate de denumire, this is not it. Asteptati review-ul si va voi lamuri la momentul potrivit.

Lotiunea de corp Garnier Oil Beauty am vazut-o acum cateva luni pe unul din blogurile mele favorite din strainatate. Bineinteles ca la noi nu exista, dar mi-a ramas intiparita undeva pe lista mentala interminabila de chestii pe care vreau sa le incerc in viata asta!:)) V-ati prins ca imediat ce am zarit-o am pus-o in cos. E exact cum speram si chiar mai mult si pot sa va spun ca m-am cam indragostit de ea. Cu siguranta urmeaza sa iau si exfoliantul din aceeasi gama si probabil spre toamna o sa incerc si uleiul pentru corp. Va povestesc si despre dumneaei lotiunea mai multe in curand dupa ce o mai trec prin niste teste. Desi va zic eu examenul si l-a cam luat deja!:)) Toate fetele cu piele uscata o sa o indrageasca, de asta puteti fi sigure.

Nuantele pe care le folosesc din paleta mea de corectoare sunt cam pe terminate si eram in cautare de concealer nou. In general ma feresc de comandat fond de ten si corector online, de teama ca o sa gresesc nuanta si o sa ma trezesc cu un ditamai buyers remorse. De data asta am riscat pentru ca am dat de gama Fit Me de la Maybelline pe site si chiar nu am putut sa ma abtin. Corectorul asta il aveam pe lista aia mentala mentionata anterior:)) dupa ce am urmarit cateva clipuri ale unei tipe tare faine de pe Youtube. Ea mi-a usurat si sarcina alegerii nuantei pentru ca are tenul cam in aceeasi tonalitate cu mine si folosea o nuanta similara la Revlon Colorstay. Score! Asa ca am luat exact nuanta ei, numarul 15, Fair. Si bine am facut. Mi se potriveste perfect! Si cu corectorul asta se pare ca am facut o alegere tare buna, l-am folosit in ultimele doua zile, de cand am primit comanda si pana acum se descurca bine. Va anunt dupa o vreme care mai e relatia dintre noi. Acum baiul e ca vreau si fondul de ten. Si pudra Fit Me. Si poate si un blush? Mintea mea functioneaza pe cai nebanuite si periculoase!


Cu fiecare comanda vine si o mostra gratuita la alegere. Eu am fost curioasa sa aflu cum miroase Puma Limited Edition for Woman. N-am mirosit pana acum nici un parfum Puma.  Chiar in timp ce tastez imi adulmec incheieturile si va pot spune cam asa. E un parfum fructat (si un pic vag floral), jucaus, adolescentin. Exact genul de parfum pe care il vad potrivit unei pustoaice de liceu. Sau unei femei grabite, sportive, intr-o zi pe repede inainte. Simt clar in deschidere note de citrice, parfumul se dezvaluie apoi intr-un cocktail fructat dulce dar discret, nu dulcele ala lesinator. Dupa vreo 5 ore ramane pe piele doar un iz de musc. Parfumul nu e unul foarte persistent dar imi place. Nu e nici super elaborat, cu vreo piramida olfactiva memorabila dar zau ca e de luat in considerare pentru zile calduroase. Cred eu ca daca va place Nina Ricci sau DKNY Be Delicious, v-ar placea si asta!

Cam asa a fost comanda asta. Eu zic ca am facut afaceri foarte bune. Acum, trebuie sa va fac o marturisire rusinoasa. Deja am alte produse in cos. Multe produse!:)) Dependenta much? Sunt sigura ca pana sa plasez urmatoarea comanda o sa ma mai razgandesc de vreo cateva ori dar GOD, cum naiba sa rezisti cand vezi ojele alea Sally Hansen si produsele de ingrijirea parului si si si....Mda! Pacatele mele!:))

Voi cum ati comis-o online in ultima vreme? Va suna bine ceva de aici? Sa prioritizez vreunul dintre review-uri? Ce v-a atras atentia pe site rau de tot si credeti ca e musai sa includ si eu in urmatoarea tura?:))


Share:

44 comentarii

  1. Cristina Barbieru13 iunie 2014, 10:10

    Lotiunea de corp Garnier arata delicios !! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti pe toate cu placere si sa ne povestesti despre ele mai pe larg. Cred ca lotiunea Garnier mi-ar prii si mie :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Voi reveni curand cu review-uri. Cred ca noua fetelor ne priesc cam multe:))

      Ștergere
  3. Loriunea de corp, vrem lotiunea de corp la inainte pentru review. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vineee vinee cat de repede ma tineee:))

      Ștergere
  4. lotiunea Garnier arata foarte bine, pacat ca nu se comercializeaza si la noi; sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta va aparea la un moment dat si in magazine. Pana atunci eu ma bucur ca o gasim macar online.

      Ștergere
  5. Mmmmmm parfumul Lanvin e atat de ispititor.....mmmm.....mmmm....mmmm
    Si eu ador aceste site <3
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine multe parfumuri ma lasa fara ratiune. Acesta e un prieten de zi cu zi dar nu l-as incadra ca sucitor de minti!:) O sa il descriu mai pe larg in curand.

      Ștergere
  6. Sa le folosesti cu placere.
    Toate-s tentante, toate ma fac sa poftesc ....
    Abia astept noile articole. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc. Noi poftim mereu la cate ceva, esti constienta, da?:))

      Ștergere
  7. Eu sunt tare curioasă cum e concealer-ul. Al meu e pe ducă şi trebuie să mă pregătesc din timp. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E de bine. Atata iti spun.:)) Review pe larg imediat

      Ștergere
  8. De acord, parfumelul nu prea duce înspre trandafiri, dar tot miroase fain. Oricum, cam greu cu parfumurile ce miros fix a trandafiri, mie nici Rose The One nu mi s-a părut prea „trandafiros”. Ultima infracțiune online am comis-o azi pe Iherb. Dar n-am făcut mare delict, am luat doar doua produse ELF și un ceai de iasomie. Așa, pentru casa sufletului :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurora, eu nici n-as fi vrut sa miroasa a trandafiri. Nu sunt prietena cu mirosul lor in cosmetice. M-am gandit insa ca trebuie sa precizez, sa nu se entuziasmeze vreo surata si sa ma acuze apoi ca am indus-o in "oroare":P Sa iti fie de bine infractiunea comisa!:))

      Ștergere
  9. Sunt curioasa de parfum, nu-l stiu :)
    Si eu am luat in ultima mea comanda de pe aoro fit me concealer tot in nuanta aleasa de tine si pot sa spun ca-l ador .Neaparat sa incerci si cremele pentru corp de la Victoria"s Secret.
    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adulmeca-l cu prima ocazia sa vezi ce parere iti va face!
      Concealer-ul e intr-adevar foarte fain, o sa povestesc curand despre el.
      Am incercat deja o lotiune Victoria's Secret, i-am facut si review. Elogios review. O sa mai urmeze cu siguranta produse de la ei

      Ștergere
  10. sa te bucuri de ele:). parfumul e tare tentant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Sa stii ca din ce am remarcat apropos de gusturile tale la parfumuri, s-ar putea ca asta sa iti cam placa. Ia vezi tu!

      Ștergere
  11. am si eu o nelamaurire ,ce cod bagi ca sa verifici originalitatea? codul de bare sau este un alt cod :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu este vorba de codul de bare. Fiecare produs are un cod care arata detalii legate de lotul in care a fost produs. Se gaseste pe ambalaj in preajma codului de bare pe undeva si are mai multe litere in componenta.

      Ștergere
  12. Rumeur 2 Rose cred ca o sa devina un staple si pentru mine, mai ales ca spre deosebire de alte milioane de parfumuri incercate, chiar ramana mirosul pana aproape a doua zi, ceea ce pt mine e fenomenal, m-am mai ars cu parfumuri extra scumpe care se duc dupa o ora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu persista. Nici cand l-am avut prima data luat din duty free nu persista. Dupa 5 ore deja e dus. Dar tot imi place suficient incat sa nu deranjeze sa il reaplic. Parfumurile de primavara vara le prefer asa.

      Ștergere
  13. Sa te bucuri de ele!:*

    http://roxanaciobanu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Mihaela Tudorie15 iunie 2014, 00:15

    Unul din motivele pt care nu am renuntat la revistele glossy ca sursa de informare in domeniul beauty in detrimentul blogurilor....este acesta: acolo reclama este semnalizata ca atare:-)))
    Stiustiu,aici nu e vorba de reclama ci de intamplarea intamplatoare care a facut sa ti placa niste produse si sa le prezinti...peste o zi-doua voi vedea pe alte nu stiu cate bloguri cum si alte fete au descoperit niste produse f bune fix pe acelasi site...dar fara nicio intentie mascata de reclama,sa ne intelegem!Ci de intamplarea intamplatoare...:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca imi urmaresti blogul vei observa ca am avut si am foarte putine colaborari comparativ cu alte bloguri. C-o fi bine sau rau nu stiu. Vei observa de asemenea ca mereu am fost transparenta cand a venit vorba despre produsele pe care le folosesc. S-a intamplat sa nu imi placa deloc un produs primit si am spus-o. S-a intamplat ca altele sa imi placa extrem de tare si am spus-o si atunci. Daca tu alegi sa crezi sau nu ca sunt sincera (nu am nici un interes sa imi mint cititoarele) este alegerea ta. Si da, aceste produse le-am ales eu. Pentru ca mi le-am dorit. Da, probabil sunt si alte fete care au comenzi pe Aoro. Ma indoiesc insa ca vor avea aceleasi produse. Nu e vorba de nici o lansare de produse (atunci da, toata lumea va vorbi in aceleasi zile despre aceleasi lucruri), de nici un comunicat de presa. E fix ce cred! Si aici asa va fi mereu.

      Ștergere
  15. Daaaa, am pacatuit cu taica Miniprix si acum abia astept sa scap de niste sandale cu defect. Nu mai comand asa ceva pe net nici sa ma bati!
    Parfumuri nu mai iau o vreme de acum incolo (am doar un Amber Elixir de la Oriflame pe lista) pentru ca am destule si vreau sa le consum. Pana si la mult iubitul meu La vie est belle am renuntat, pentru ca prea il miros la toate paparudele. Astea nu isi stiu limitele si nu stiu sa pretuiasca un parfum bun. Mi se face scarba cand vad cate una in trening cu talangi la urechi si duhnind o juma' de ora dupa ea a Lavi a mea. :-j Cu alte cuvinte, se strica orzul pe gaste.
    Revenind la oile nostre, sa le folosesti cu drag si abia astept sa ne spui despre ele! Eu nici nu ma mai dau cu lotiune de corp in perioada asta, ca prea imi incarc pielea. Am noroc de piele normala, nu-i deloc uscata. Da' bineinteles ca in cap am enspe miii de lotiuni.
    Momentan nu am multe cosmetice pe lista si ce am, o sa iau de la mine de la magazin, nu de pe net. :)) A.k.a. noul Glam Matte de la L'Oreal, o lotiune de plaja Nivea si un dizolvant pt cuticule de la Kallos. Dar astea toate in urmatoarele luni, nu toate odata ca dau faliment. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu te inteleg bine cu parfumurile de care te scarbesti pentru ca le mirosi peste tot. Asa am patit eu in liceu cu D&G Light Blue. Culmea e ca Lanvin-ul asta seamana cu el:))
      Pielea mea e un fel de mix intre sarpe si crocodil. Daca nu o hidratez cateva zile ajung sa regret amarnic.
      Eu abia astept sa vad ce iti mai iei, ca nu te va tine prea mult cumintenia. Ne cunosc pe noi prea bine!:))

      Ștergere
  16. De celelalte nu imi dau cu parerea, dar lotiunea Garnier e delicioasa! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce mi-a placut mie corectorul Fit Me de la Maybelline. Ma enerveaza rau ca nu se gaseste si aici. :( Sa te bucuri de ele si eu astept detalii despre lotiunea de corp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am tot vazut laudat si cand l-am ochit pe Aoro am sarit pe el fara sa stau sa cuget de-mi trebuie sau nu!:))

      Ștergere
  18. imi plac foarte multe acest tip de postari..sunt de folos...! te pup Mia
    http://www.myab.me/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti plac si te ajuta!

      Ștergere
  19. Sa le folosesti cu drag.Si eu sunt la fel cu unele site-uri.Am o "mica" dependenta... :P Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. ohhhh lotiunea de corp de la garnier o am si eu si miroase Dumnezeieste:))) o ador :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e perfecta. Din toate punctele de vedere!

      Ștergere
  21. helooou!
    serbare, serbare...da' cu noi cum ramane?
    daca nu e vreo raceala de va pune la pat, scuz nu-i. ori daca esti plecata prin tari straine...da 'nu esti.
    mai scrie si tu!

    va pup,
    alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum ai vazut am revenit in plina forta. Si dap, raceala a fost!:))

      Ștergere