miercuri, 11 iunie 2014

Focus on the legs

Cum sare temperatura in aer, cum ies la plimbare fustele scurte si sandalele. E normal sa fie asa, altfel am muri in chinuri din cauza caldurii incadescente pe alocuri. Numai ca avem si doua cazuri nefericite: o vara petrecuta in pantaloni lungi si incaltari inchise din motive de picioare necorespunzatoare, respectiv picioare necorespunzatoare afisate cu prea multa nonsalanta si cu prea mult je m'en fiche.

Ladies, eu m-am incadrat ani de zile la prima categorie nefericita. Mereu ma vedeam prea alba ca sa pot sa imi plimb gladiolele neacoperite, cu prea multe bubite pe gambe (foliculita is real people si eu stiu prea bine cum sta treaba cu ea), cu piele ca de sarpe, cu laboante nedemne sa vada lumina soarelui din motive de pedichiura cel putin imperfecta. Ei bine, asa nu merge! Mai ales ca in general sunt de parere ca la mine picioarele sunt cam cea mai buna parte a corpului. Da da stiu, modestia o sa ma ucida intr-o buna zi!

Anul asta de cum au fost mai mult de 22 de grade eu am inceput sa port fuste. Cu mandrie. Si cu dopuri in urechi pentru comentariile cuprinzand cuvinte ca: branza, Alba ca Zapada, bla bla bla. See me don't give a damn people!

Astazi vreau sa va vorbesc despre podiumul produselor care ma ajuta in demersul de eliberare al picioarelor de dupa materiale si incaltari care te incing si iti rapesc libertatea de a simti o briza usoara pe sub fusta cand bate vantul:)). Toate trei sunt produse ieftine ieftine si eficiente de nu crezi!


Crema hidratanta pentru calcaie de la Elmiplant. Cu unt de avocado si peppermint, la un fabulos pret de vreo 7-8 lei. Mereu am zis ca o crema pentru picioare e asa, ca sa ai un produs in plus si ca e foarte ok sa folosesti si crema de corp ca tot aia e. In principiu, daca nu ai mari probleme, e adevarat! Totusi a trebuit sa plec capul invinsa si sa admit ca la mine treaba sta putin altfel. Am mai spus si alteori. Printr-o minune a naturii am calcaie de sapatoare profesionista. Si daca nu ma ocup de problema vreo saptamana sa va fereasca Dumnezeu sa ma vedeti in sandale. Asa ca ii dam cu pila de calcaie la fiecare dus si scaldam talpile in crema asta! It works, it really does. Pielea e hidratata si daca perseverez seara de seara zau ca nu se mai intoarce la stadiul elefantastic. Unde mai pui ca menta din compozitie iti da o senzatie racoroasa care pica la fix pe caldurile actuale. Si miroase foarte foarte bine.

Urcam un pic si ajungem la povestea cu foliculita. De cand ma stiu epilatul picioarelor a fost pentru mine problematic. De la aparat ma umplu de bube, de la ceara raman cu fire sub piele. Numai rasul cu lama da rezultate mai putin tragice. Si nici acela mereu...Dar stati ca deja sar la pasul urmator. Ce ma ajuta sa scap de firele de sub piele, evitand eventuale situatii neplacute? Simplu: un scrub zdravan o data la cateva zile.


Am descoperit scruburile de corp My Body  (marca Billa) cu un pic de neincredere. Ditamai borcanele de exfoliant la 10 lei. Nu au cum sa fie bune, nu? Eee nu pe naiba! L-am luat pe cel cu Magnolie, mirosul nu ma da pe spate, zici ca e sapun Lux de pe vremurile copilariei mele. In schimb face ce trebuie. E suficient de dur incat sa te lase cu pielea regenerata si catifelata dar suficient de bine compus incat sa nu devina agresiv. Zic ei ca e pe baza de "Ocean Salt". O fi, nici nu conteaza prea mult pe baza de ce e, conteaza ca pana una alta e cam cel mai bun scrub din ce imi amintesc eu sa fi folosit ever! Si cu siguranta o sa il cumpar si a doua si a treia oara.

Dupa ce ii dam cu peelinguiala vine momentul magic, sa facem picioarele catifelate si fara blana. Ei si acum o sa va vorbesc despre ceva ce mi-a schimbat viata!:)) Nu ma gandeam nici intr-o suta de ani sa ridic in slavi pe blog o lama de ras dar iata ca o fac si pe asta! Vedeam reclama cu J.Lo folosind aparate de ras Venus si eu eram "yeah right divo, te cred de numa ca tu fix asa scapi de parul de pe picioare". Numai ca disperata dupa ce cam toate aparatele de pe piata ma faceau sa ma irit am decis sa musc galusca marketing-ului. Convinsa fiind ca rezultatul va fi acelasi ca de obicei, adica nemultumitor. 


Prepare to be amazed. In viata mea nu a alunecat aparatul mai usor, mai fara neplaceri. In viata mea nu mi-a ramas pielea perfect matasoasa dupa ras. Eu am fost mereu una din alea care si dupa epilat inteapa un pic si au pielea cu aspect neregulat. This baby really works. Nu m-am iritat nici macar o data de cand am trecut la Venus, folosesc lejer de 4-5 ori un aparat (or fi ele de unica folosinta dar eu inca n-am vazut omul care sa le arunce dupa fix o folosire) si nu isi pierde "calitatile" nici atunci. Si nu stiu cum si de ce, inainte trebuia sa folosesc aparatul de ras in fiecare seara (probabil si de aia ma trezeam cu iritatii), acum pot sa stau si 4 zile intre utilizari fara sa imi fie teama de soare. Nu m-a platit nimeni sa le fac reclama (bine ar fi) but they nailed it! Ma gandeam ca poate mai sunt fete care se confrunta cu aceleasi dificultati ca mine si le-ar fi de folos sa afle. Aaa, am uitat de pret. Vreo 14 lei pentru 4 aparate. Eu zic ca e ok.

Wheew, asta da articol lung! :)) Asadar asta e podiumul meu de produse care imi salveaza picioarele. Desigur pentru a atinge perfectiunea adaugam si o lotiune sau un ulei de corp, eventual un strop de autobronzant...Stiti voi. Doamnelor, sa eliberam picioarele de sub tirania blugilor!:))

Ati folosit vreunul din produsele astea? Va tenteaza ceva dintre ele? Care sunt armele voastre redutabile in perioada asta?


25 de comentarii:

  1. Eu folosesc ceara pt epilare, interesant acest articol★

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mergeam la epilat la salon dar nu mai am nici timp nici chef!:)) Si din pacate pe picioare cu ceara patesc bubite si alte cele asa ca mai bine ma abtin

      Ștergere
  2. Eu inca nu am dat ulubele la soare! Dar.maaaa, mi-am comandat o fusta! Nu cred ca o port totusi. :)) Problema mea e celulita. :((
    Poate incerc si eu Elmiplant pt labute. Dar aparat de ras never. De obicei folosesc epilatorul si foarte rar crema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am celulita, chillax. Crezi ca oi fi eu mai fara de prihana. Dar o bronzez si nu se mai vede asa tare:)) Vorba vine pentru ca sunt alba ca moartea inca. Elmiplantu' e misto misto. La mine epilatorul se lasa cu victime din pacate. Crema ...dupa juma de zi am iar par pe picioare. Posibil sa fiu eu mai paroasa

      Ștergere
  3. Si eu folosesc ceara...trebuie neaparat sa incerc scrubul de care zici ,ca uneori am niste bubite urate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrubul e foarte bun pe tot corpul, dar daca ai ceva bubite rani, o sa simti ca din cauza sarii din compozitie te cam ustura.

      Ștergere
  4. Venus is love, indeed!!! <3
    Prima oara le-am incercat si eu tot pe cele albastre, dar cand nu am gasit, le-am cumparat pe cele roz care sunt la fel de bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa le iau si pe cele roz cu siguranta. Nu as fi crezut sa dau peste niste lame de ras care sa ma convinga ca pot fi MISTOOO

      Ștergere
  5. Eu nu-am incercat produsele sus numite dar in curand vor fi achizitionate si testate.
    Din fericire n-am probleme cu buburuze pe umblatoare asa ca nu le-am atins decat cu epilatorul in toata existenta mea.
    Oh...Trebuie sa-mi termin repejor scrubul pentur ca-l vreau pe cel din Billa. ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucky you. La mine epilatorul cam zace saracul. Ma mai incumet uneori si a doua zi regret decizia.
      Scrub-ul e chiar fantastic de bun. Poate celelalte arome or fi si mai interesante.

      Ștergere
  6. Apropo de scrub, de ce nu amesteci tu un pumn de sare sau zahar cu niste gel de dus? Ca e fix ceea ce cumperi de la Billa... doar ca ai posibilitatea sa-ti aromezi sarea cu ce gel de dus iti place tie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clarra si eu mai fac scrub acasa,dar din ulei de cocos,si zat de cafea sau cafea

      Ștergere
    2. Clarra, am mai facut si asa ceva dar motivul pentru un scrub gata cumparat e simplu. Lenea. :)) Seara cand ajung sa fac proceduri de infrumusetare imi doresc ca totul sa dureze cat mai putin si sa ajung sa dorm:))

      Ștergere
  7. Stefania Petcu11 iunie 2014, 17:19

    Am si eu crema de la Elmiplant si e ok plus ca miroase si bine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, miroase chiar frumos..Eu am folosit-o si pe maini:))

      Ștergere
  8. Am folosit si eu scrub-ul de corp si mi-a placut foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta. Produsele My Body mi-au starnit interesul si cred ca o sa ma aventurez sa mai incerc si altceva

      Ștergere
  9. Cred ca Elmiplant e foarte racoritoare, din moment ce contine peppermint. Si eu am probleme cu expunerea picioarelor pe timp de vara: celulita, cateva vergeturi, si mai nou si varice la unul din picioare. Sa nu mai spun de foliculita... Se anunta o vara de „picioare infofolite”.
    Te astept si pe la mine pe www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se simte o usoara senzatie de racorire dar nu foarte tare. Si la mine asa era fiecare vara. Vara asta am zis ca nu mai vreau asa ceva, orice ar fi. Cu bube fara bube, eu ies la soare!

      Ștergere
  10. N-am folosit nici macar unul dintre produse si ma tenteaza toate, uite-asa!!! Numai din cauza ta, of course! :P
    Nu stiu cum de rezistam inainte de la un depilat la altul, nu stiu cum de aveam timp si pentru aparat dar, in ceea ce priveste blanosenia picioarelor, in ultima vreme am cam bagat lama la arat, din cand in cand!

    Nu mi-a parut lung articolul, nu-i lung pentru citit; o fi fost pentru tine, scriindu-l! :))) Chiar mi-a placut sa-l citesc; in plus, m-am gandit ca numai tu puteai vorbi cu haz pe tema aceasta!

    Pupicei, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blanosenia mea pe picioare e abundenta bine asa ca trebuie sa defrisez des. Si cum timp nu-i, cu rusine recurgem la aparatul de ras. decat sa stau paroasa, mai bine asa..

      Ștergere
  11. Foarte bun articolul. O sa incerc si eu crema de la Elmiplant, mi-as dori si scrubul de la Billa numai ca n-am Billa in oras. Cat despre blanosenie - eu n-am :D da, da, sunt printre fericitele care poseda extrem de putin par pe maini si picioare si acela e subtire si blondutz, dar am destule capilare, ceva celulita si se prevad si niste varice asta ca sa nu crezi ca-s chiar asa de fericita. Imi epilez decat genunchii ...cu penseta :D si asta pt ca am incercat o data un epilator pe genunchi. Poate voi incerca si eu lamele venus dar pt axile si inghinal, ca acolo "ar" si eu in fiecare seara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema asta e foarte faina si extrem de accesibila. Sunt sigura ca un scrub bun gasesti tu pe undeva prin zona. Cat despre lipsa parului...I HATE UUU!:)) Si stai linistita ca posed si eu celulita si ceva vergeturi pe pulpe..Eh, de ale femeilor! Incearca cu incredere lamele si pentru zonele mentionate de tine. Si eu le-am pus la treaba si au functionat foarte ok si pe acolo.

      Ștergere
  12. Interesant articolul.Eu inca sunt in cautarea produselor perfecte pentru picioruse.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, noi suntem vesnic in cautarea produselor ideale, asa ca si daca e ceva bun noi tot o sa mai testam, nu?:))

      Ștergere