May Empties

Din pacate postarea de luna asta e cam saracuta. N-am avut spor la consumat se pare. De fapt mint, spor am avut dar produsele nu si-au dat ultima suflare asa repede cum ma asteptam. Prin urmare in iunie o sa vedeti un munte de chestii...cred!:))

Sa golim totusi punga cu deseuri:

- Spuma de baie Balea cu vanilie si chai tea. Daaa daaa, de 10 ori da. Face o super spuma fara sa folosesti multa, miroase incredibil de bine, e mare si ieftina! Am luat deja alta aroma din aceeasi gama si cu siguranta o sa o mai cumpar si pe asta.
-Gel de dus YR cu portocale din Florida. Mirosul imi place foarte tare, notele citrice ma atrag mereu pe timp de vara (unde e vara, apropos?), e genul ala de miros care te ajuta sa te trezesti dimineata. Chiar daca e un pic mai agresiv cu pielea decat variantele cremoase de geluri Jardins du Monde (cele cu cafea, cu cacao si cu migdale), imi place si o sa il mai cumpar probabil.
-Gel de dus YR cu menta. Trebuie sa va spun ceva. Ocazional imi place sa folosesc produse de baie cu arome masculine. Umm, da! Stiu. Imi place sa miros ca un tip misto, cel putin ciudat. Gelul asta de dus mi-a placut si l-am folosit cu spor. Cand ma simteam extrem de obosita si imbacsita dupa o zi lunga, intindeam mana dupa el. Nu stiu daca l-as mai lua neaparat dar...nu zic nu.

-Demachiant Balea Ultra Sensitive.  L-am detestat!Pe bune. Nu stiu cum de am rezistat sa il folosesc aproape in intregime. Mi s-a parut prea dens, simteam ca imi lasa tenul incarcat (chiar daca folosesc gel de curatare dupa demachiant), mirosea ciudat. Nu! Culmea e ca asa sensitive cum se lauda ca e, in primele saptamani ma ustura putin pielea cand il foloseam si am avut zile cand puteam sa jur ca s-a facut responsabil de niste cosulete enervante. Dovada ca se poate sa am dreptate, de cand nu l-am mai folosit tenul meu e in forma maxima! Never ever again! Nu stiu de ce or fi scos demachiantul meu preferat Balea Nature!:(
-Antiperspirant Nivea Double Effect. La mine sincer orice roll on functioneaza. Nu transpir extrem de tare. Asa ca nu pot sa va spun cu siguranta daca face asta ceva iesit din comun. Ma proteja, mirosea placut, nu am observat sa lase urme pe haine. Nu am o preferinta la antiperspirante.
-Oja Farmasi  era un corai intens pe care il foloseam frecvent pentru pedichiura. Dupa ce am trecut de jumatatea sticlutei s-a ingrosat foarte tare si i-am zis adio. Nu e ca si cand n-as avea destule oje!:))
-Essence Clear Gel pe care il folosesc cu spor pe sprancene. E ok, am cumparat inca un tub (al nu stiu catelea). Sincer, nu e chiar extraordinar dar recunosc ca nu imi bat prea tare capul cu sprancenele mele. Forma lor imi place, le umplu cu fard, le fixez cu ce o fi. BAM!:))
-Balzzam Gerovital Plant. Am mai dat gata inca unul si sunt sigura ca o sa il mai cumpar si altadata. Foarte ok pentru pretul mic mic mic. Mult mai ok decat Nivea de exemplu.
-Mostre de parfum: Escada Desire Me, primita la comanda Aoro. E un parfum ok, am detaliat eu cand am primit ce si cum. Nu pot sa spun ca mi se potriveste neaparat si ca as fugi sa il cumpar. Trussardi My Name stiti deja ca l-am primit de ziua mea la 100 ml. E noul parfum al vietii mele care ma face sa nu mai plang asa tare dupa Sensi by Giorgio Armani.

Cam asa. Putintel dar macar am mai facut un piiiic de loc, nu? Voi cum va laudati luna asta?

Share:

22 comentarii

  1. Trebuie sa ajung in DM sa-mi iau spuma aia de baie, nu se mai poate ... eu n-am spor deloc la terminat produse, desi fac eforturi mari. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da daaa, chiar trebuie Camelia. Stiind dragostea pe care o ai si tu pentru vanilie, iti spun ca e de neratat! La mine daca ma concentrez se duc produsele.:)) Dar am impresia vaga ca tu ai stocuri ceva mai consistente si tentatia de a folosi mereu altceva e mai mare!

      Ștergere
  2. De ce spui ca n-ai consumat mare lucru?! Pai uite ce-i aici!
    Nu stiam ca exista gel de dus YR cu aroma de menta; bashca, sa mirosi ca un tip misto dupa ce te speli cu el; oare tipii misto cum miros dupa ce-l folosesc?! :))))

    Eu ma laud, ma laud mult, dar numai cu pozele caci nu conving postarea sa se scrie singura! :P
    Harnicuto, bravo, bravo, treaba buna! Hai ca parca mi-ai dat ghes la a ma pune pe treaba cu "Muntele de consumate"!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi se par multe fata de alte luni. Si in plus, ma distruge faptul ca aveam vreo 4 produse pe moarte si niciunul nu si-a dat duhul in ultimele zile din mai!:))
      Pai gelul ala de dus teoretic cica e pentru barbati. Asa zice ambalajul. Eu nu il cred. Daca imi place ma spal cu el si gata. Si fie vorba intre noi, un tip misto daca se spala cu el miroase de nu mai iese din casa de frica sa nu mi-l fure vreuna!:))

      Ia hai cu muntele ca imi plac de mor postarile astea. Sa am si eu ceva consistent de citit.

      Ștergere
  3. Eu încă mai am gel de duș cu portocale de la YR. Sunt obsedată de gelurile astea de duș, mai am puțin și-o să încep să beau din ele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, inteleg nevoia de a le consuma pe post de desert. Mie si cel cu floare de Tiare mi se pare ca miroase fantastic. Nu l-am mai avut de ceva vreme dar deocamdata ar fi cazul sa ma astampar cu gelurile de dus pentru ca insumand recipientele cu asa ceva...am in baie vreo 3 litri de gel de dus. Cred ca sunt ok pt o vreme, nu?:))

      Ștergere
  4. Eu mă înțeleg bine cu demachiantul de la Balea. Și eu mă spăl cu apă după ce-l folosesc. Dar este ok pentru mine. Depinde de ten..
    Și eu mai folosesc câteodată gelul de duș bărbătesc! Mă revigorează!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si alte persoane multumite de el dar personal l-am urat cu pasiune!:))

      Ștergere
  5. Si eu am terminat un gel de dush cu rodie, imi plac mult cele de la yves rocher♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fac ce fac si tot mai dau cate o comanda la ei..in principal pentru geluri de dus. Nu pot sta fara ele prea mult timp!:))

      Ștergere
  6. Spuma de baie TREBUIE sa o incerc si eu :D. Am una, dar nu are un miros extraordinar si nici nu face prea multa spuma... mai mult ma enerveaza...
    Demachiantul Balea il am si eu si, la fel, nu sunt foarte incantata de el... Nu il pot folosi la ochi pentru ca ma cam ustura. La miros totusi nu am obiectii, mie nu mi s-a parut ca miroase deloc :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar TREBUIE sa incerci gama asta de spuma de baie Balea. Merita din plin.
      Si pe mine ma usturau ochii de la el si nici pe fata nu mi-a fost chiar prieten:(

      Ștergere
  7. si la mine recolta e destul de slabuta asa ca mai astept sa strang cate ceva :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Yayyy,m gelul ala cu menta e gelul lu' gagica-miu'! :)) I l-am luat eu anul trecut cadou si de atunci ar bea din el, nu gluma. :)) Asa il iubeste. Cand mai are putin din el se intristeaza grav. :))
    Balzzzzzzzzamul ala, nu vrei sa vii sa il consumi si pe al meu? :)) Ti-am zis si data trecuta cand ai "mancat" unul ca eu nu ma impac cu el si pace. :)) A venit mama de la munte cu el si din septembrie ne luptam. A expirat in aprilie da' chitra cum sunt, nu vreau sa il arunc si pace! E cam mentolat dar in fine, trebuie sa il termin. Mai am un "smoc".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place Balzzam foarte tare. Sertios. Bine, acum am altceva dar ocazional mai revin la astea Gerovital. Nu stiu cum de nu te intelegi cu el!:))

      Ștergere
  9. Să nu te mai aud că n-ai terminat multe produse! :)) Eu sunt mândră de mine când termin 4-5 într-o lună... și tu !?!
    M-ai făcut super curioasă cu spumantul de la Balea, o să mă uit după el la următoarea vizită prin DM. Eu am descoperit recent spuma de baie marca Auchan și mi s-a părut chiar mișto... trebuie o cantitate mai mare, dar la 4 lei cât costă și la cât de mare-i bidonul... nu prea mă zgârcesc. :))
    Nu știu cum reușești să termini așa de repede rimelul ăla de la Essence, cred că ai terminat vreo 3 de când îl am eu pe ăsta și încă mai am destul în el... asta în condițiile în care îl folosesc zilnic. :))
    Eu oje Farmasi nu mai am tocmai pentru că se îngroașă prea repede, unele și după 1-2 utilizări. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa arunc si eu o privire la spuma Auchan daca zici ca e asa ieftina si ok. Mai variem sortimentele.
      Rimelul Essence propriu zis nu il termin dar cam la 3 luni devine prea scarbos sa il mai pot privi si cumpar altul!:))) Noroc ca e ieftin si nu simt ca risipesc:P
      Eu am doua oje Farmasi vechi de 3 ani. Si le folosesc cu spor si sunt ok. Dar asta s-a dus de suflet:(

      Ștergere
  10. Ador gelul ala de dus :X
    este preferatul meu ....imi place foarte mult blogul tau...bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-am descoperit blogul de curand si am citit aproape toate postarile. Imi place cum scrii, imi plac postarile. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si te astept cu drag sa comentezi la cat mai multe postari!:*

      Ștergere