One day ...baby we'll be old

Fara sa dramatizez incep sa simt trecerea timpului tot mai acut. Oboseala acumulata nu se mai disipa undeva pe traseu si ma pune la pamant, dansatul ore in sir ma secatuieste mai repede, statul pe un scaun cu un pahar de vin in fata (unul singur, nu mai multe ca pe urma o sa ma doara capul trei zile....tot urmare a anilor) la povesti a devenit mult mai tentant. Aaa da si kilogramele alea care nu se lipeau de mine acum zici ca se muleaza cu super glue pe solduri.

Mai exacta sa fiu. Weekend-ul trecut am avut de mers la o nunta. La Sighisoara. Duminica. Buuun. Datorita bonei noastre minunate (mama) venita in vizita de la capitala exact la momentul oportun nu a fost nevoie sa o luam si pe pice cu noi asa ca deja eram chitita pe party mode. Ahhhm. Am plecat cu un cuplu care sta prin zona. De sambata seara ca sa avem vreme sa stam la povesti neintrerupte de copii. Duminica dimineata dupa povesti si pizza m-am trezit mai derutata decat dupa 5 ore de somn pe un sfert de pat de copil. Primul semn ca ceva nu e cum trebuie.

M-am apucat de distractia obisnuita inainte de orice eveniment. Par, machiaj, machiaj si pe alta doritoare. Cand am tras pe mine rochia cumparata de pe Kurtmann cu o saptamana in urma am avut o senzatie neplacuta de "NU SE INTAMPLA ASTA!" Rochia Zara imi era fixa fixa. Atat de fixa de am inchis la limita fermoarul. Imi venea sa mor de nervi. Si dap, intr-o saptamana. Pentru ca fix in saptamana aia mancasem tot pe dupa gard. Ok, am cercetat, colaceii erau totusi bine ascunsi. Materialul rochiei e fantastic si strange surplusul, facandu-te sa arati mai misto decat esti in sutien si chiloti la lumina neiertatoare a zilei!:))



Mi-a placut la nebunie de cand am vazut-o. O little black dress un pic altfel, materialul texturat amintind de un tapet cu influente baroce (da, mie mi se pare misto sa te imbraci in tapet, care e faza?), strasuletele discrete de pe umeri si....spatele. Stiti voi. Office in the front, party in the back! Gratie colierului luat cu imprumut de la draga mea Dee am obtinut exact ce vroiam. Simplitate cu un pic de zvac. Inaugurarea pantofilor mei nude stiletto a fost triumfala si ea!


Si se petrece nunta. De multa vreme n-am mai fost atat de incantata de toate detaliile unei nunti. Aici mi-a placut totul. Desigur totul cu accent pe supa de pui cu taietei de casa, care e highlight-ul oricarei nunti ardelenesti. Daca nu ati mancat in viata asta supa cu taietei de casa la o nunta ati trait degeaba. Si cand ma gandesc ca la nunta la noi m-au furat nenorocitii exact cand se punea supa pe mese! Nu le-am iertat-o nici pana azi!

Situatia cu dansatul sta cam asa. Al meu sot nu danseaza decat in cazuri exceptionale si situatii limita. Eu as dansa pana as pica lata. Topai la hore de zici ca au intrat ielele in mine. Ma zbantui fara frica de stupiditatea imaginii. Ei bine, tura asta....in afara de vreo ora in total, nu am prea dansat. Cum ziceam am sorbit din vinul (extrem de bun si dulce si ahhh ce bine ca ne-au dat o sticla la plecare) pus la dispozitie de miri si am povestit vrute si nevrute cu prieteni vechi pe care ii cunosc de 13-14 ani. Cat? CAT?



Am fost entuziasmata ca nunta s-a terminat repede si ca la miezul noptii deja eram in pat. SUNT O BABA! A doua zi am descoperit cu surprindere ca am racit cobza. Nu stiu cum si de ce dar raceala aia m-a scos din circulatie cam toata saptamana trecuta. SUNT BABA! 

Singura chestie buna e ca m-am ambitionat si de o saptamana si ceva m-am tinut de mancat ok si de exerciti. Probez my (too) little black dress din nou si va anunt daca aluneca fermoarul mai usor! Sau pandesc noutatile pe site si imi mai cumpar niste rochite sa fie!:))

P.S:Pozele nu sunt cum as fi vrut eu dar n-am avut timp de umblat dupa locatii sau facut poze cu aparat. Nu taticu. Bune si astea facute cu telefonul in curtea restaurantului!:( Ufff si cat am visat eu poze cu rochita asta frumoasa pe strazile Sighisoarei medievale! C'est la vie! U take what u get!:))

Share:

28 comentarii

  1. Mie imi place cum te-ai machiat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana! Era mult mai dramatic in realitate. In poze par cam cumintica!:))

      Ștergere
  2. tocmai am auzit la televizor un comentariu,,sa traiasca grasili" asa ca stai chil ca arati foarte bine si rochita e superba,pantofii nu mai zic :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sa traiasca toata lumea!:)) Multumesc pentru complimente!:)

      Ștergere
    2. Sa traiasca toata lumea!:)) Iti multumesc pentru complimente!

      Ștergere
  3. Ai fost foarte frumoasa, nu esti deloc grasa. Nu am mancat niciodata supa la nunta...cred ca a fost foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Nu zic ca sunt neaparat grasa, dar simt ca organismul nu mai reactioneaza ca pe vremuri si ca tonusul s-a cam dus. Supa de la nuntile ardelenesti e cea mai cea chestie de pe fata pamantului!:))

      Ștergere
  4. Da, deci am trait degeaba! Acum, grasa de mine se va gandi doar la supa cu taitei de la nuntile ardelenesti! :P
    Arati foarte bine! Cred ca suferi de aceiasi pitici pe creier ca si mine - da' numai cand vezi la altul poti fi lucid!
    Are croiala frumoasa rochia ta si o porti cu eleganta! Mi-am scos ochii din cap incercand sa vad daca purtam acelasi tip de "tapet" (asta dupa ce m-am linistit ca nu am ales model identic de rochie - noi doua tot repetam discutia asta, face parte din scenariu, e deja-vu).
    Imi place intreaga combinatie - so lady like! :)

    Te pupacesc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, buna e maaaa! Trebuie sa vizitezi o data zona si sa gasesti o bunica in stare sa tranteasca o oloaie de supa din aia. Garantez ca mananci pana nu mai stii de tine!:))
      Multumesc! Realizez ca nu sunt vreo revarsata de pe scaun, dar nu mai sunt eu multumita de mine. Si stiu ca se putea mai bine daca aveam grija. Dar n-am avut, asa ca ia de-aici Diana!
      Te asigur ca "relieful" de pe rochie e la fel. Am vazut-o si pe a ta la o alta bloggerita si e acelasi imprimeu.

      Ștergere
    2. M-ai facut curioasa! Unde ai vazut-o, unde, unde??? :D La ce bloggerita?
      Eu am pozele in folder, isi asteapta randul cuminti! Daca vezi unde m-am urcat ca sa facem poze, ai sa razi!!! :)))

      Ștergere
  5. Pretty lady!
    O rochie de la Zara imi luasem si eu, cand ai descris momentul fermoarului parca eram eu rasufland greu... prea fixa, am returnat-o. Cu materialul asta in relief, la fel, dar cu decolteul adanc in fata. Am schimbat-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cand am primit-o am imbracat-o usor si fara probleme. Dar mancasem salate si fructe. Si apoi in saptamana dinaintea evenimentului da-i cu prostii. Si tragedia s-a produs!:))

      Ștergere
  6. Hai ca m-am amuzat citind postarea ta :)). Si eu ma simt o baba de multe ori dar sunt si supra-solicitata. Casa, copil, mancare, curatenie, sot, blog...e chiar obositor. Iar la sala nu am mai fost deee..2 sau 3 saptamani :(( si deja se vede, deja ma simt. Uff!
    Imi place rochia ta si cum ti-ai facut parul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, cred ca orice mamica ma poate intelege. Stai, ce zic eu aici: orice femeie cu casa, masa si toate acareturile.
      Multumesc, ma bucur ca ti-a placut de mine!:P Parul m-a facut sa transpir vreo jumatate de ora dar in cele din urma a fost ok si a rezistat pana la sfarsitul nuntii.

      Ștergere
    2. Da, da, am omis sa spun ca si mie mi-a placut coafura! :*

      Ștergere
  7. Arati super bine femeie, calmeaza-te ca altele au 3 straturi de sunca in plus. Gen eu! :)) Dar rochia aia pare foarte, foarte tight si uncomfortable.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici tu n-ai sunci cum zici asa ca TACI! Ma, sa stii ca nu a fost deloc incomoda rochia, m-am simtit chiar ok. Si tight as hell era doar pt ca am mancat eu ca vaca vreo cateva zile:)) Oricum ea e bodycon asa ca na, sa zicem ca trebuia sa se muleze perfect!:P

      Ștergere
  8. Din pacate stiu la ce te referi si eu ma simt baba din cand in cand :( Unde puterea de alta data?! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, dar tare as vrea energia pe care o aveam acum cativa ani! Nu stiu cine ce a facut cu ea.

      Ștergere
    2. Tu macar poti spune ca ai o scuza: Katia. Dar eu...?

      Ștergere
  9. O da, da, da mie-mi place tinuta ta!
    Rochia e de vis iar pantofii magici! Dorothy e mic copil cu pantofiorii ei. :))
    De varsta si apucaturi nu mai spun nimic, ca doar "cine se-aseamna, se-aduna! ....
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca am cantat primul rand din comentariul tau, da?:))
      Uff acum m-ai facut sa ma gandesc ca n-ar strica si o pereche de stiletto rosii lacuiti...tu cu Dorothy, nu puteai sa taci?:))
      Ne auzim la un ceai batranica mea!:))

      Ștergere
  10. Frumoasa si tinuta si machiajul.Pupici

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  11. Of, doamne, când te aud că ești grasă.... :D Abține-te! :)) Ai arătat foarte bine, sunt sigură că ai întors multe priviri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, nu...grasa stiu ca nu sunt. Dar. Nu mai e cum era odat. Cand mancam orice la orice ora si nimic nu se modifica. Chestii se inmoaie, atarna si se extind. It's bad I tell ya!
      Am intors mai mult eu privirile dupa niste gagicute misto la vreo 18 ani pe care le-as fi legat de un stalp si le-as fi batut cu franghia uda de ciuda pe tineretea si frumusetea lor!:)) Macar sunt sincera, vezi?:))

      Ștergere
  12. Tocmai discutam cu prietena mea cea mai bună și oftam după vremurile când aveam 18-20 de ani și băgam o pâine cu dulceață la 3 dimineața și a doua zi aveam abdomenul plat-plat. Iar acum trebuie sa avem grija la ce oră mâncăm ca să nu ne simțim ca niște balonașe. Și cu petrecutul e la fel, la ultimele ieșiri în club (care-au fost mai mult din obligație), pe la 12 începusem să casc :)). Eu am un termen propriu în astfel de momente și îl folosesc și pentru alții: pensionar/pensionară. Când aud pe cineva că se culcă la 22, încep: Ha,ha, pensionaro! Și, evident, uneori mă numesc și pe mine astfel și dramatizez totul: Ia să se întindă pensionara puțin pe pat, să-și odihnească oasele!
    Acum visez la o supă cu tăiței, miam miam! Și punându-mi pofta-n cui îți zic că ai arătat chiar de zile mari, iar în poze pari slabă și cu ditamai pieptul, să mă scuzi! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar aceasta este rochia Zara, cu material fix ca cea albă a mea. Zic că ar trebui să ne mai luăm rochii din colecția asta, că prea frumoase sunt!

      Ștergere