Take me home...

Sa nu ma intrebati care e legatura dintre outfit-ul de azi si titlu. No freakin clue. Numai ca de doua zile imi suna in cap numai "country road, take me home, to the place where I beeelooong" si efectiv nu puteam sa tastez altceva!:)) I know I am a freak, no need to tell me!

Tinuta asta e cam cea mai comoda combinatie in life, ma simt bine, neincorsetata si mi se pare ca arat oarecum simpatic si "studiat" desi de fapt am trantit hainele pe mine in viteza ametitoare!:) In ultima comanda data pe Kurtmann va spuneam ca am pus mana pe un top/maieu whatever foarte fain. 


Vedeti maieul cu pricina pe sub camasa. Print-ul de pe el ma duce cu gandul la "dream catchers", chestiile alea cu pene atarnate deasupra paturilor ca sa iti adune cosmarurile si sa nu le lase sa te bantuie. Probabil ca imaginatia mea bogata ma duce iar prea departe dar cred ca deja sunteti obisnuite. L-am luat marimea M pentru ca mi-a placut prea tare ca sa imi pese ca nu exista S. The only issue, imi vine atat de lung incat stiu unele dive fete care l-ar purta lejer pe post de rochita mini. Eu l-as purta asa doar pe plaja eventual, ca nu am bucurii la expunerea partilor dorsale moi. De frumos e frumos, materialul e lejer si eu o sa il port vara asta frecvent, legat pe sold sau inghesuit prin pantaloni si fuste. Ale mele zic, pantalonii si fustele. Nu ale altcuiva. Sa nu ne intelegem gresit intentiile.


Fiindca am avut fixul cu dream catcher am zis sa punem si cercei cu pene. Bun! Mai departe? Pai sa luam singurii blugi din istoria existentei care m-au convins pana acum sa dau mai mult de 100 de lei pe ei. I am cheap. Astia sunt Fishbone, luati din New Yorker, ii iubesc de mor si vreau sa fiu ingropata cu ei. Am zis. 


Aaaaa stiu, chestiile de la gat. Doua medalioane mici si simpatice pe care imi place sa le port impreuna si drumrolls: PIATRA. Piatra asta are o istorie ca altfel n-o aninam pe o bucata de piele la gat. Am gasit-o acum 8 ani pe o plaja in prima escapada la mare cu actualul sot. Era asa cum o vedeti, cu gaura de agatatoare direct in ea. De atunci am purtat-o des de tot, mai ales ca era mea hippie pare sa nu mai apuna vreodata. Daca o sa vedeti o mamaita la 75 de ani cu un chietroi la gat, pene in urechi si bratari de piele, stiti ca eu sunt aia!


Camasa alba legata si suflecata si ce-o mai fi ea, tenisi cu flori ca fara ei mor si aia e! Ranjet si da-i inainte!:)) Tin sa ii multumesc gagicii mele preferate, Dee pentru pozele artistice in tufe. Mi s-a parut nimerit in tufe pentru ca uneori si eu ma manifest tot ca o tufa. A se vedea postarea de azi. 

P.S: Nu am consumat alcool, doar o cana dubla de cafea dupa ce m-am trezit la PATRU JUMATE azi dimineata. Eu la oboseala devin glumeata ca dupa o sticla de vin!

Share:

24 comentarii

  1. Foarte frumoasa tinuta...si tenesii bestiali + battitude :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba in orice tinuta pentru ca personalitatea ta jucausa face totul.Nu te cunosc personal,dar sunt sigura ca este o super fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusita tinuta:) Imi este lene sa "editez perfect cateva fraze" (nici eu nu am baut,si la fel,m-am trezit prea devreme si se pare ca la oboseala eu citez din clasici),asa ca pe scurt : imi place mult! Offtopic ....ce ti-a crescut parul!!!!! Arati f bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Multumesc frumos. Daaa, a crescut parul dar parca ar trebui sa mai tai din el!:P

      Ștergere
  4. Ne placeeee!
    E foarte reusita tinuta, mi-a pleat din prima clipa iar tenisii ....i-as fura daca mi-ar fi buni.
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca tenisii s-au descompus cu spor. In curand sunt buni de mers la grajd cu ei!:))

      Ștergere
  5. Oau, place, place, place !!! Gataaaa, caut tenesi colorati ! ;)
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  6. Uuu, fain! Imi plac tenisii grav! Mama ce as mai purta si eu camasa asa, dar sunt atat de grasa incat par cat o locomotiva daca o leg. Nici in pantaloni nu mai pot sa o bag. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am observat si eu ca ma pufoseste camasa purtata asa dar ia sa vedem cui nu-i pasa!Exaaact, mieee!:)

      Ștergere
  7. Ce fain iti sta , imi place mult de tot tinuta iar tu esti o draguta si o frumoasa :) .Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac tenisii tai! Si penele de la urechi.. :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias. Citisem penele din urechi:P Am si pe creier cateva:)))

      Ștergere
  9. Doar eu dau pe blugi sume aberante? :)) Cred ca de aia am si putini in colectie, tot ce'mi place mie sare de 250 de lei. Frumoaso :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca doar tu!:))) Doar ca sunt eu zgarcita. Sau nu am gasit eu perechea sa ma innebuneasca incat sa dau sume exorbitante!:))

      Ștergere
  10. Esti tare zurlaca, zau asa! E unul dintre motivele pentru care imi esti draga! M-ai facut sa rad copios! Desi glasul meu necesita repaus vocal, m-am apucat sa-i citesc lui Alex cu voce tare ca sa inteleaga de ce tot nechez! :)))

    Faina tinuta, comoda, chic! Are toate ingredientele! :)
    Tu frumoasa rau si cu tot simtul umorului casa!

    Pup, Deena!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Azi am comandat si eu pe Kurtmann. O rochita si-un maiou. I can't wait!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. "mamaita cu chetroi la gat, pene in urechi si bratari de piele" am ras copios cand am citit. Esti super tare! Da' sa pastrezi si tenesii ca sa fim sigura ca esti tu- peste ani zic, cand ne-om intanli in calitate de mamaitze cu fitze ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tenisii deja sunt aproape descompusi. Ce sa le ceri la 25 de lei? Am fost si eu fesan cu ei o luna jumate. Ajunge!:)))

      Ștergere
  12. Frumoasă ținută. Am și eu teniși la fel. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper ca la tine au rezistat mai bine!:))

      Ștergere