marți, 10 iunie 2014

The other side

Saptamana trecuta v-am aratat un outfit jucaus, comod, relaxat. Genul de outfit pe care il port des oriunde si oricand. Astazi o sa va arat cealalta fata a mea, cea care ar trai numai in rochii, care ar purta numai tocuri si care nu ar scuipa coji de seminte. Daca e sa dau banii pe o piese de imbracaminte, cel mai probabil va fi o rochie noua. Pentru ca cele peste 20 de rochii de zi nu sunt suficiente. Cum ar putea fi?

Problema e ca o data cu copiii mici vine si imposibilitatea de a purta exact ce vrei cand vrei. Alergatul prin parc pe tocuri, imbracata in rochie poate fi sport extrem si invitatie pentru voyeuri in acelasi timp. Si asa ajung eu la blugi sau pantaloni scurti.

Saptamana trecuta Dee m-a invitat sa imi scot in lume la pozat noua rochita de pe Kurtmann. De cate ori isi innoiesc stocul de rochii frumoase ma trezesc ca imi rod unghiile, ma trec transpiratiile si TREBUIE sa mai iau si eu macar una. Dovada: saptamana trecuta cand au adus rochite Zara (care aproape au disparut deja de pe stoc) m-am trezit adaugand in cos o rochie eleganta, neagra pe care o sa o port la o nunta in weekend. Credeti-ma, aveam cu ce sa ma imbrac dar nu m-am putut abtine!:))


Sa revenim la subiectul postarii de azi. Rochita asta Pimkie mi-a intrecut cu mult asteptarile. Materialul e pur si simplu magic. Cand am scos-o din cutie aproape am crezut ca e matase naturala. Nu e, dar se simte pe aproape la pipait. E fluida, racoroasa, lejera. Tot ce poti cere de la o rochie de toata ziua. Buzunarele o fac si mai simpatica, iar printul mie mi se pare oarecum reptilin. Posibil sa mi se para numai mie, habar nu am. Aaaa, spre deosebire de alte rochite deochiate asta are o lungime super decenta. La modul: pot sa o porti cand iti intalnesti prima data viitoarea soacra fara sa te temi de cruci deasupra capului. 

Sandalele astea vi le-am aratat cand mi le-am luat prin iarna. Mor de ciuda ca sunt atat de largute in fata. Ele sunt ok ca marime, dar sunt croite foarte prost la varf si arata "latarete". Mare pacat pentru ca sunt usoare de nu se poate, tocul e mega comod, desi nu par ar fi putut fi genul de incaltari in care mergi mult si bine fara probleme. Si modelul, ah cat imi place modelul asta! Acum vreau si mai rau sandale asa de la Jeffrey Campbell dar zau de ma lasa inima sa dau o caruta de bani pe niste sandale. In poza de detaliu se vad si alte mici defecte de fabricatie la talpa dar alea erau mai neglijabile si let's face it: China will be China. 


Asadar, cum sta la voi treaba cu rochitele? Pe caldurile astea ar fi cazul sa ne marim stocurile, nu?:))

26 de comentarii:

  1. si eu sunt innebunita dupa rochite,desi nu toate ma avantajeaza :D,si prin urmare le gasesc destul de greu pe cele care sa imi placa cum stau pe mine...tie iti vin foarte bine toate si aceasta este foarte frumoasa,dar sandalele...sandalele sunt bestiale,te pup,o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici pe mine nu ma avantajeaza toate, e firesc sa fie asa. Dar mereu gasesc unele noi de care sa ma indragostesc!:))

      Ștergere
  2. Rochita asta-i un vis!
    Pe cuvant. Arata atat de bine incat as veni la furat intr-o zi.
    Si sandalele-mi plac foarte mult chiar si asa largute ... :)
    Pupcius si ne vedem la furat. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e cazul sa furi ca ti-o dau de buna voie cand doresti si poftesti!

      Ștergere
  3. Am comandat si eu saptamana trecuta o rochie de la Pimkie si a trebuit s-o trimit inapoi din cauza unui defect, cand sa-mi iau altceva nu prea am mai avut ce sa aleg ... imi place cum iti sta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, asta e problema pe Kurtmann, chestiile frumoase zboara repede din stoc si te trezesti ca ai mai lua ceva dar nu mai ai ce

      Ștergere
  4. helou!

    nu te-am mai vazut cu caramizi pana acu. ii interesant.
    prinde altfel paru'.
    scriie mai des/mult :) ca la o recenzie


    va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Caramizi indeed! Sunt fesan draga!:))
      Parul sa stii ca ma gandesc serios sa il mai retez ca iar m-au apucat bazdacii cu el!

      Ștergere
  5. Iti sta foarte bine, imi place partea asta a ta :)
    Cu rochitele cum stam- binisor stau eu personal, numai ca eu le cumpar si zac in dulap, ca nu ma imbrac cu ele, nu stiu sa dau explicatia corecta- mi se pare ca nu e ocazia potrivita sa le port si tot asa.
    Cat despre sandale ai toata admiratia mea, eu nu as putea in vecii vecilor sa merg cu asa tocuri, niciodata n-am putut, de-acuma incolo nici atat. Cu alergatul dupa copil in parc iar te inteleg, dar pantaloni scurti nu port ca mi se vad picioarele nelucrate, sa nu zic celulita :D ma rezum la panatloni tip bermude

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu daca cumpar rochii pai le si port. Ori ca se uita lumea ca la urs ca sunt uneori cam prea dichisita, ori ca nu, tot aia mi-e mie!:))
      Tocuri si eu port foarte rar, prefer balerinii, tenisii si sandalele cu talpa joasa. Ocazional mai indraznesc sa ies din rand... Eu am decis sa port si pantaloni scurti si cui nu-i place sa nu se uite!:))

      Ștergere
  6. So, Jcs.Daca te uiti pe office uk mereu au super reduceri. La un moment dat gasisem sandalele astea la cam 30 de lire. Merita sa arunci un ochi pe acolo din cand in cand. Ca si JC fanatic, merita investitia 100% :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana de pont. Te cred ca merita investitia, numai ca in acest "anotimp al vietii" cand nu i-as purta suficient de des nu imi pot justifica suma respectiva!:))

      Ștergere
  7. Aaaoooleeeuu, acum ma intreb eu daca ne-am luat aceeasi rochie! :)))) Rochie neagra Zara, cu un decolteu in V (un decolteu adanc), cu material in relief (nu gasesc acum o alta expresie cu care sa descriu asta), usor incretita in talie?! Mmmm...? Linisteste-ma! Daca nu, facem impreuna postarea de prezentare ootd! :)))

    Revenind la rochia de azi: e chiar frumoasa, se vede ca e fluid si vaporos materialul, e genul de rochita ce te scoate din incurcatura atunci cand nu stii ce sa imbraci! Are versatilitate! Iti vine foarte bine, iti da un aer romantic (probabil si pieptanatura ma influenteaza)!

    Multi pupici, Diana! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum ai vazut deja, nu e aceeasi rochie:))
      Ma bucur ca iti place rochita din postarea asta!

      Ștergere
  8. Frumoasa tinuta si tu pozezi foarte frumos. Eu acum ma codesc ce poze sa aleg pentru un outfit of the day si ma uit la moaca mea stangace, asa ca te admir cu si mai mult jind...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu esti deloc stangace. Doar ca inceputul e cam dificil. Si trebuie sa fi si intr-o stare potrivita.

      Ștergere
  9. Frumoasa postarea,. sandalele sunt "mortale" =D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce-mi plac pozele! Rochița e foarte frumoasă, îmi plac la nebunie genul ăsta de rochițe vaporoase. Mie mi se pare bună de purtat chiar și când ai de alergat după copil, datorită lungimii și a faptului că e comodă - doar vântul să nu bată puternic că mai ai o grijă în plus. :))
    Sandalele... sandalele sunt wow, bestiale! Nu mai contează micile defecte, nu le vede nimeni! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, as putea pana la urma sa o port cu niste sandale joase si atunci alerg fara dificultati imbracata cu ea. Pana la urma daca e musai sa ma catar pe vreo scara de tobogan si imi vede cineva desuurile, too bad for their eyes!:))

      Ștergere
  11. Foarte draguta rochita si lejera.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, numai buna pentru o zi de vara...de care vad ca nu prea avem parte!:))

      Ștergere