luni, 23 iunie 2014

Weekend-ul asta

N-am mai facut un astfel de articol de foarte mult timp si sincera sa fiu mi-era dor. In afara de asta, am absentat saptamana trecuta si ma gandesc ca poate vreti sa stiti daca si cum mai traiesc!:)) Si ar mai fi ceva. In ultima vreme constat ca uit tot mai multe chestii. Lecitina, stiu! Ma sperie un pic gandul ca au inceput sa se disipe toate maruntisurile frumoase ale zilelor trecute. Prea multe pe cap, prea multa agitatie? Nu stiu exact dar vreau sa reusesc sa mai pastrez ceva din ele.

Sambata s-a desfasurat cam asa:
-Trezirea dis de dimineata ca doar nu m-o lasa fii-mea sa dorm in weekend! 
-Executat mic dejun obligatoriu si zambit ca fii-mea cere seminte de chia cu cerealele (cerealele fiind fulgi de porumb si ovaz, nu d-alelalte cu draci in ele). Sometimes I'm a good mum like that!
-Facut mancarea pentru pranz, alergat in jurul cozii prin casa, facut curatenie.
-Rauflat usurata ca domnisoara a decis ca e o idee buna sa doarma totusi de pranz.
-Citit citit si inca niste citit.
-Echipat rapid copilul din dotare si alergat cu sufletul la gura pentru prima experienta cu circul.
-Strans din dinti cand am platit o suma exorbitanta pentru doua bilete la circul sus numit. Zis in sinea mea:"lasa dom'le ca amintirile frumoase raman, da-i incolo bani!"
-Strambat din nas la spectacol. Eu n-am mai fost la circ de muuuuulti ani dar atunci cand ma ducea mama, mergeam la Circul de Stat. Nu eram obisnuita cu astea micute. Iar cele doua ore au fost un pic cam mult pentru Katia care se cam plictisise in ultima jumatate de ora si ma tot intreba "mai e mult?"


-Scuipat in san cand am observat ca fii-mea era mult mai interesata de cum se fac anumite chestii pe acolo decat de numerele propriu zise:"mami vezi, ca sa se invarta tanti aia sus, invarte nenea ala de sfoara de doua ori asa si o data asa.." Posibil sa aiba creier de inginer ca ta-su! Mie fix in spate mi-era in copilarie de astfel de amanunte.
-Ras pe rupte ca numarul ei preferat a fost unul la care eu am vrut sa imi acopar ochii si sa tip: motociclisti intr-un glob de metal, invartindu-se de nebuni. Hmmmm! I might be a true sissy!:))
-Lesinat cand Katia s-a dus hotarata la Orlando, directorul circului si acrobatul sef si i-a zis:"Dai mana cu mine? N-ai cazut de acolo!":))) Asta dupa ce imi spusese foarte hotarata in timpul spectacolului ca la un moment dat tot pica el de pe toate draciile pe care s-a suit. A dat omul mana cu un metru de omulet tupeist si eu mi-am zis inca o data ca fii-mea nu e a mea!:))
-Adunat flori de pe camp in drum spre casa.
-Mancat, spalat vase, inca un mancat cand a ajuns in cele din urma si al meu sot acasa.
-Culcat un copil lesinat de oboseala si citit pe podeaua camerei ei pana era sa adorm si eu.

Duminica:
-Am dormit pana la 7 jumate si am crezut ca e un vis!:)) Ba chiar am apucat sa beau si o cafea in liniste pentru ca abia pe la 8 a dat Katia semne de viata. Pentru cine stie programul ei, e clar ca a avut o zi epuizanta sambata.
-Da-i cu inca niste vase (de unde naiba au aparut astea in chiuveta ca parca le spalasem ieri pe toate!), mai curata niste cartofi sa fie la pranz.
-Executat machiaj in 9 minute pe ceas.
-Calcat ie mare si ie mica pentru echipat. 
-Descins la Muzeul Astra pentru a vedea ce mare smecherie o fi cu zilele iei in Sibiu. Nu era mare smecherie. 

-Ne-am plimbat doua ore printre casele alea frumoase si prin linistea aia si si ...n-as mai fi plecat daca nu stiam ca mai avem de mers si pana acasa si ca picioarele mici chiar daca sunt rezistente nu sunt CHIAR atat de rezistente. Mai ales ca picioarele mici mai mult au alergat in cele doua ore, decat s-au plimbat la pas de om.
 
-Mancat placinta cu dovleac, cusut broasca de fetru in tandem si acasa plecat!
-Alergat dupa autobuz. Prins autobuz. Happy dance in autobuz.
-Cumparat de inghetata dupa preferinte.

-Facut cartofi prajiti si hranit si eu si copil. Uneori nu sunt o mama asa buna!:))
-Mancat inghetata. Ca sa fiu o mama naspa pana la capat. Fii-mea s-a cunoscut cu Panda de la Napoca. Problema e ca juma de Panda s-a cunoscut si cu gresia din bucatarie. Spalat pe jos...

-Culcat copil in timp ce aproape lesinat pe podea in camera ei (do you see a pattern here?)
-Sot venit de la munci. Hranit si el. Dracu sa le ia de vaseeeeeeeee!!
-Frecat menta.
-Incarcat catrafusele in masina care sta sa moara si cu tupeu nesimtit si rugaciuni la bord plecat spre socrii. 
-Oprit la Carrefour sa luam un tort si un pachet de scutece ca sa adaugam la plasa de hainute luate pentru verisoara cea extrem de proaspata si de putin timp scoasa din cuptor a Katiei.
-Privit fiinta mica cu surprindere si neincredere. Copilul meu imens a fost vreodata atat de mic? CAND? Si aveam curaj sa pun mana pe ea?
-Mancat tort, baut cafea, incercat sa port conversatii de oameni mari. Vezi sa nu. Fii-mea avea alte planuri si cum taica-so o ignora ca era in niste discutii depre piese de masini, a ajuns tot pe capul meu!:))
-Ras in hohote cand Katia a observat ca "mami, bebelusa asta are o problema, i-au cazut toti dintii!"
-Ras de doua ori in hohote cand Katia a purces sa extraga din plasuta toate hainutele si sa i le arate verisoara-sii. In caz ca n-am fost clara, verisoara-sa are o saptamana si vreo jumatate. Am rasuflat insa usurata ca a avut de lucru pe urma 15 minute pana a impachetat si a pus la loc hainutele bebelusei.
-Ajuns acasa, mancat iar...mai zic de vase? si usuit copilul in pat cu viteza luminii. Adormit pe podea!:))
-Vazut un sfert dintr-un film, facut baie, decis sa termin Insurgent si regretat decizia la 6 cand ceasul meu a bipait dupa doar vreo 5 ore de somn ...la cateva minute dupa ce Katia se trezise deja!

Si cica ce face o mama toata ziua! Pe la voi cum a stat treaba weekend-ul asta?

20 de comentarii:

  1. Of mamaaaaaaaa! Respect!
    Iti spun cu mana pe inima ca n-as rezista!
    Atat de multe lucruri intr-un timp ataaaat de scurt.. Respect, respect, respectttt. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma, par multe in scris, dar iti zic eu ca si tu faci mai multe de atat! Eu te invidiez pe tine pentru cate vezi si faci in weekend, tie ti se pare ca sunt eu vreo super executanta de sarcini. Doar ti se pare!:))

      Ștergere
  2. Daca iti spun cat am dormit eu weekendul ce tocmai a trecut ma bagi pe lista neagra. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, lasa maica, macar altii sa se bucure!:))

      Ștergere
  3. Imi plac foarte mult postarile tale,pacat ca sunt foarte rare,insa acest lucru este de inteles avand in vedere programul foarte incarcat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac si o sa incerc sa le readuc pe blog mai des

      Ștergere
  4. Ioi, asta mică, cu tot cu iișoara ei, e tare tupeistă! Cum s-a dus ea la nenea Orlando să-l muștruluiască, de m-am amuzat teribil citind rândurile tale! Și verișoara abia scoasă din cuptor, hi hi hi!
    Să știi că și mie mi se topește Panda imediat, d-aia nici n-am mai cumpărat, așa că n-are prințesa ta nicio vină. Înghețata e de vină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mdap, e un pachete de tupeu fantastic. Mie mi-a luat cam 20 de ani sa fiu cat de cat mai hotarata. Ea vad ca n-are probleme de genul!:)) Verisoara e frageda si calduta..serios.
      Dap, am observat ca Panda e cam moale, dar Katia n-a parut deranjata. Era in stare sa o linga si de pe gresie, fara prea mari pretentii

      Ștergere
  5. Draga de tine... e adevarat ca o mama care sta acasa e mai f...recata la cap decat una care merge si la munca. Macar aia are 8 ore de liniste. :)) Asta o observ la mama care pana acum muncea ca o sclava saraca, pentru ca ii place ca lucrurile sa fie facute in felul ei iar daca eu cu tata le facem in felul nostru oricum le mai ia la mana o data. Acum, de cand lucreaza, a pus fata mea piciorul in prag si ne pune la treaba. :))
    Lasand asta deoparte, soro, chiar plin weekendul tau! Eu sambata am fost la munca, duminica am fost in vizita, iar sambata noaptea am dormit noo' ore! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, toate mamele au cate 10 maini. :)) That's for sure. Pacat ca nu au si mai multe ore in zi. Ca atunci sa vezi randament. Eu inca sustin ca o mama pe post de presedinte ar scoate orice tara din impas.:))
      Plin weekend dar mai bine decat sa ne plictisim acasa. Vazut poze cu piciul, simpatic tare

      Ștergere
  6. helou

    1 - bine ca ai scris.
    2 - circul e incredibil de scump si prost si la stat, in capitala.
    3 - pitica ta seamana grozav cu bunica in vreo doua poze. cu tine nu.
    4 - mama lor de vaseee! asa si aici. imi vine sa le zc s amanance din troaca intinzand cu paine, ca doar e mai eco asa. mereu sunt vase.

    va pup!
    si mai scrie, ai de recuperat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.Bine ma ca ma lauzi
      2.So I heard..
      3.Stiu, toata lumea imi spune ca e copilul maica-mii, nu al meu
      4. Ma gandesc serios sa incepem sa mancam din farfurii de unica folosinta!:))

      Ștergere
  7. Dar știu că te ține în priză Katia... :)
    Am văzut și eu la TV despre evenimentul cu ii și mi-era ciudă că nu am putut ajunge. Dar mai ciudă îmi era că nu am o ie originală. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mdap, ma agita uneori de zici ca am baut 4 cafele si la un moment dat realizez ca de fapt n-am apucat sa beau niciuna si ca sunt cu energia pe 0. Si ea inca mai poate!:))
      Eu port iile mele dragi cat pot de des. Si chiar daca sunt scumpe zau de nu merita fiecare leut mai ceva decat orice toala in trend/.

      Ștergere
  8. Din pacate, asta a ajuns circul! Eu nu mai merg, ma deprima! Se sacrifica Alex, el e mai zen!
    Cunosc ca-n palma cele povestite...take it easy! In cativa ani va fi mai usor! :))) Toate acestea vor fi inlocuite de batai de cap diferite, pardon - de provocari interesante!
    Dar sunt linistita: stiu ca faci haz de necaz, ca o fata desteapta si inteleapta ce esti! :)

    Hug and kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, pacat.Eu imi amintesc cu mare drag de mersul la circ cand eram copil. Mi-era mila de animale dar parca era altfel, era o magie, o fascinatie...un ceva. Poate fiindca nu mai sunt copil nu mai pot aprecia senzatia aia. Sau poate si copiii s-au schimbat.
      Nu zic ca e greu, zau ca nu. Doar ca uneori o ora in plus de somn n-ar strica. Sau o treaba facuta fara 15 "mami aia mami ailalta":)) pe fundal. Eu de cand ma stiu cam asa trec prin toate, razand! De mine, de altii...cum se poate!

      Ștergere
  9. Umbla mai de mult pe net o imagine cu o mama care face 'nspe mii de chestii o data. Asa ma simt si eu in unele zile, am atatea pe cap ca nu stiu cu ce sa incep mai intai, sa-ti mai zic ca lucrez la 5 minute casa si in pauze o mai zbughesc acasa sa-mi rezolv treburile, sa mai sterg praful, sa mai spal un vas (exact: sa le ia dracu de vaseeee) Si cata curatenie fac niciodata nu-i de ajuns, vase si haine sunt mereu de spalat, de pus la loc, imi sacrific pana si dupa amiaza de duminica ca sa calc haine, desi nu ar trebui.. si cand toata lumea isi doreste sa plece in diverse vacante eu nu vreau decat timp liber ca sa citesc linistita ...
    Dar stii ceva?! urmatoarea achizitie electrocasnica va fi o masina de spalat vase macar una din probleme sa fie rezolvata, ca pentru celelalte mi-ar trebui un robot sau o clona :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa, caracatite in actiune!:)) Eu incerc sa ma mai si relaxez mai ales ca am observat ca oricat as face curatenie parca tot nu e si oricat m-as agita la sfarsitul zilei tot zici ca am stat si am spart samanta la tv toata ziua!:))
      Buna achizitie, m-ar tenta si pe mine, numai ca stand in chirie nu prea am cum. Maybe one day. Numai ca spalatul vaselor ma relaxeaza. Eu mi-as lua o masina de sters praf si geamuri daca ar exista asa ceva!

      Ștergere
  10. Ba e fie-ta, iti seamana de numa'! :))
    Dragi si simpatice imi mai sunteti, ar trebui sa scrii mai des, e un efort constructiv de a-ti aminti chestiile frumoase si dragute de peste zi/weekend, plus prilej de inveselire cititoare si invurajare sa-si faca astfel de omuleti simpatici. Ma rog, cel putin pentru mine e!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca fac lucrurile sa para faine. Nu sunt mereu sa stii!:))

      Ștergere