Garnier Body Oil Beauty - is it love?

In sfarsit ziua cea mare a sosit. Mi-e si jena de cata vreme am amanat sa va povestesc despre produsele din gama Garnier Oil Beauty. Cu siguranta insa am o parere bine formata despre ele avand in vedere ca le-am folosit ceva timp, nu?


Imediat dupa ce am cumparat lotiunea de corp am decis ca nu mai pot trai fara sa am si exfoliantul ca sa o completeze, asa ca am dat repejor inca o comanda in care l-am inclus si pe dumnealui. De atunci acest duo m-a insotit la multe dusuri relaxante si pline de rasfat si exista o posibilitate destul de mare ca atunci cand le termin sa mai iau o tura. Da, atat de tare imi plac! Urmeaza sa va povestesc pe larg (pe cine pacalesc eu aici? o sa va spun pe FOARTE larg, ca de obicei) ce pot face si de ce mi-au cazut cu tronc atat de rau!

In primul rand va voi povesti despre acel aspect care nu ar trebui sa conteze mai deloc in alegerea unor produse pentru ingrijirea corpului. Si totusi pentru marea noastra majoritate el este unul dintre factorii decisivi cand alegem ceva nou de testat. Da, vorbesc despre miros. Ca sa va faceti o idee cat sunt de surprinsa ca ador mirosul acestor produse, o sa va spun atat: in urma cu vreun an si jumatate, poate doi, am avut neplacerea de a ma intalni cu niste produse Yves Rocher din gama Traditions de Hammam. Spun neplacerea, pentru ca la vremea respectiva mi-am simtit nasul agresat de mirosul greu, de ulei de argan ziceau ei. Mie mi se parea ca aducea a tabac imbacsit in niste haine date cu un parfum barbatesc prea dulceag. Da, am imaginatie bogata, stiu! Mi s-a mai spus. Ciudatenia majora este ca produsele din gama Garnier Oil Beauty miros foarte foarte asemanator. Doar ca ceva le face sa fie spot on, sa fie exact ceea ce au vrut oamenii de la Yves Rocher sa cuprinda in produsele lor, dar pentru mine n-a mers. Poate sa fie uleiul de migdale si cel de trandafir din compozitia produselor care indulceste notele dure. Poate mi s-or fi schimbat mie preferintele. Nu stiu sa spun cu exactitate. Cert este ca de cate ori ma invaluie aroma aceea calda, putin amaruie, orientala, exotica, misterioasa ma simt transportata intr-un loc de genul asta...


Mirosul le recomanda mai degraba pentru o seara de toamna friguroasa, pentru o noapte de iarna geroasa, nu pentru miezul verii. Cu toate astea eu observ ca intind des mana dupa ele. Din motive multiple care urmeaza in continuare. Cert este ca folosite unul dupa altul, produsele astea te fac sa mirosi puternic si senzual. Pentru cateva ore bune. You have been warned. Posibil sa imi placa atat de tare mirosul asta acum pentru ca ma duce cu gandul la parfumul pe care il foloseste in momentul de fata sotul meu. Seamana bine de tot si mmm... nup, n-o sa intru in astfel de detalii! Blushing!

Exfoliantul Garnier Oil Beauty e ambalat intr-un tub de 200 ml, cu un sistem de dozare usor de folosit in dus. Strangi tubul si iti pui in palme, sau pe manusa/loofah/ce folosesti tu, fix cantitatea necesara. Produsul e destul de dens incat sa nu ne trezim ca fuge cu nemiluita din tub, dar suficient de subtire incat sa nu trebuiasca sa luptam cu ambalajul ca sa scoatem ceva din el.


Eu am fost foarte surprinsa de ce se intampla cand il aplic pe piele. Nicaieri nu se mentioneaza dar acest scrub e de fapt si gel de dus. Face spuma, de fapt stai sa nu vorbesc tampenii, se transforma intr-un fel de crema de dus in contact cu pielea umeda si simti ca te curata suficient incat sa nu mai vrei alt gel de dus. Particulele exfoliante sunt de marimi diferite si treaba asta mi se pare fantastica. La prima aplicare simti si niste granule fine de tot care se dizolva odata ce incepi sa masezi pielea. Raman insa particule mai mari si ceva mai dure, pe care le poti indeparta repejor cu dusul daca nu simti nevoia de "scarmanat" mai zdravan. Mie imi place sa imi agresez un pic pielea asa ca e perfect!



Senzatia de dupa acest produs e neasteptata. Pielea e curata, simti asta, dar ramane fina si simti la suprafata ei senzatia aceea care ramane dupa un ulei de corp. Ei pretind ca produsul ar avea si proprietati de iluminare. Eu aia n-am vazut-o, poate doar prin prisma faptului ca te scapa de toate celule moarte si dezvaluie stratul tanar si regenerat al epidermei. Daca e sa fiu onesta, as putea bine merci sa nu mai folosesc lotiune dupa scrub si asta e mare lucru de la cineva cu o piele uscata binisor pe corp.
 
Totusi lotiunea Garnier Oil Beauty urmeaza ca un pas suplimentar de rasfat. Imi place sistemul de dozare de nu va pot povesti. Mereu am apreciat tipul asta de recipient cu pompita. Lotiunea este densa, mai degraba spre crema decat spre lotiune. 


Intra repejor in piele si se intinde fantastic de usor, ceea ce duce la o mare economie de produs. Good thing pentru ca nu vreau sa o termin prea repede. Pe recipient se spune ca nu este grasa si nici lipicioasa. Grasa nu e deloc, culmea daca te gandesti ca si dupa ea ramane senzatia aceea de pelicula fina la suprafata pielii. Lipicioasa e foarte putin, in primele doua trei minute dupa aplicare, dar zau ca nu mai conteaza.

Pielea mea ramane catifelata de nu se poate dupa ea si senzatia se mentine lejer cel putin 14-16 ore. Chiar si pe gambe simt stratul solzos imblanzit, hranit si preschimbat intr-o piele supla. Repet, la o piele uscata, treaba asta e ceva.Si da, stiu ca produsele astea sunt formulate teoretic special pentru o piele uscata, dar ia spuneti voi sincer de cate ori nu ati patit ca teoria si practica sa nu se potriveasca deloc?

Din punctul meu de vedere aceste produse sunt minunate, pentru un brand de supermarket. Garnier a reusit sa ma impresioneze. Gama asta inca nu e pe rafturile fizice la noi (oare va fi candva?) dar cum am devenit dependenta de comenzi online (bad baaaaad habit) nu ma mai simt atat de deranjata de situatie. Isi merita din plin banii zic eu si asa cum va spusesem, planuiesc ca spre sezonul rece sa adaug cu hotarare in cos si uleiul de corp din aceeasi gama. Am sperante mari de la el dupa ce am fost atat de impresionata pana acum.

Singurul aspect pe care l-as putea vedea ca fiind negativ ar fi ca ingredientele nu sunt chiar curate. Pentru mine insa recunosc ca treaba asta trece pe plan secundar daca produsele fac treaba buna. Stiu ca nu ar trebui sa gandesc asa, dar nu pot sa imi schimb abordarea in ceea ce priveste ingredientele. Chiar daca ma mai tenteaza si produsele fara "alea alea" si chiar daca sunt unele ok, nici pe astea mai oropsite de trendul bio nu reusesc sa le ignor. Acum, decizia apartine fiecareia dintre noi. Eu am pus si listele de ingrediente ca sa stiti cu ce aveti de a face. Pentru mine faptul ca uleiurile alea din compozitie isi fac treaba e destul.

Mai zic? Gama Garnier Body Oil Beauty ia premiu si coronita de la mine! Nici nu v-ati dat seama, asa-i? 

Le-ati testat? V-am convins sa vreti sa le testati? Ce surprize placute si neasteptate ati avut de la produse "fara pretentii" in ultima vreme?

Share:

15 comentarii

  1. Nu le-am testat, dar mi-ai stârnit curiozitatea în legătură cu această gamă de produse. Să nu mă mire dacă o să întind mâna după ele în magazin :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Annie, ma bucur ca te-am facut curioasa, dar pacat ca la raft nu le poti insfaca pentru ca nu sunt. Numai online.

      Ștergere
  2. Doamne ce mi-ai facut!
    Pai cu descrierile astea stau si plang in fata monitorului fiindca le vreau si le vreau chiar acum! Musai si obligatoriu!
    E greu, tare greu!
    Sa le folosesti cu placere in continuare!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ummm, scuze?!:))
      E greu sa fi femeie, eu am mai zis de nenumarate ori!

      Ștergere
  3. Eu vreau scrubul neaparat. Zic ca vreau un scrub de cateva luni bune si ghiiiice ce. Urmeaza comanda, mi-e si frica, parca vad ca stau iar in fata monitorului si plang (ok, metaforic vorbind, doar sufletul imi plange) pentru ca vreau aia si aia si O DOAMNE nu pot sa cred ca au chestia asta.
    Sfarsit de saptamana frumos sa ai !!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Go get it! Da, patesc si eu inainte sa dau o comanda online. Nu stiu ce sa iau si ce sa nu! Prea multe optiuni!:))

      Ștergere
  4. scrubul e pe lista de multisor, cu lotiunea ma mai gandesc ce sa fac :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o sa regreti daca iei scrub-ul. Eu asa zic

      Ștergere
  5. Doamne, cât de frumos le-ai descris! Mai, mai că-mi pare rău că eu nu am de ce să le iau. Pe post de scrub eu folosesc mănuși, cât despre loțiuni, am deja 3 desfăcute și la cât de des le folosesc eu presimt că mă mai țin un an. :)) Dar mi-a plăcut articolul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am descris frumos pentru ca mi-e tare tare drag de ele! Sa stii ca si eu planuiesc sa imi iau iar manusi din alea. Cred ca au trecut vreo 5 ani pe putin de cand n-am mai avut. Lotiuni am doua incepute si alternez intre ele dupa cum am starea. Bine...mai am inca una in stash dar e neinceputa.

      Ștergere
  6. Cu Garnier am multe experiente faine, acum cu ceea ce povestesti tu nu ma poti decat convinge sa le trec pe lista de cumparaturi, cel mai rapid ar intra in uz scrubul, la crema cred ca m-ar deranja mirosul, acum vara, pe astea (scruburi) le consum pe banda rulanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e posibil sa fie crema un pic cam mult pe calduri mari, dar mie imi da asa o stare de bine incat nu ma pot abtine. Oricum o folosesc in general seara tarziu cand deja e racoare, asa ca reusesc sa nu ma sufoc!:))

      Ștergere
  7. Care sunt ingredientele mai putin bune? Parfumul e la capatul listei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general parafina nu e chiar apreciata in creme si lotiuni, pe motiv ca blocheaza porii. Intr-adevar, parfumul e la capatul listei, iar asta e foarte bine. Dupa cum spuneam, pentru mine pana la urma lista aia nu prezinta importanta cruciala, dar sunt persoane care nu folosesc produse cu parabeni, parafine etc.

      Ștergere
  8. Pe mine chiar m-ai convin sa le incerc,cred ca ar fi pe gustul meu...Si pentru mine e important mirosul produselor,mai ales al cremelor de corp.Sunt sensibila la mirosuri si mi se poate face rau,asa ca inteleg de ce un produs cu miros ciudat nu-ti e pe plac.

    RăspundețiȘtergere