Noutati pe raftul meu



Va spuneam saptamana trecuta ca astept sa ajunga inca o tura de produse la care am poftit. Au ajuns dar eu am avut asemenea zile de nu am apucat sa le folosesc. I know, that may come as a shock to some.  Si pentru ca nu am apucat sa le folosesc nu pot sa fac review la exfoliantul Garnier. Booo meee! O sa va ofer o parere avizata cat de curand, sper sa nu mi-o luati in nume de rau, mai ales ca am vazut ca multe dintre voi sunteti interesate de gama aceasta.

O sa va arat insa ce am cumparat de data asta si va voi explica mecanismele din spatele achizitiilor facute. 


Produsele Garnier mi s-au parut mereu calitative avand in vedere preturile mai mult decat decente. Daca din supermarket n-am mai cumparat ceva de la acest brand de ceva timp, lotiunea Oil Beauty mi-a deschis apetitul pentru mai mult. Asa ca n-a durat mult pana am adaugat exfoliantul in cos. Sunt convinsa ca o sa faca o super echipa, mirosul lor imi place la nebunie si daca o tinem tot asa, mi-e ca s-ar putea chiar sa le cumpar si a doua oara. Asta spune multe, avand in vedere ca la produsele pentru ingrijirea corpului nu pot nicicum sa imi dovedesc fidelitatea. Mereu imi trebuie alta aroma, alta textura, altceva!

In trecut am folosit un sampon Matrix Biolage cu care m-am inteles foarte bine. Mi-am amintit acest aspect in timp ce colindam pe Aoro si m-am gandit ca nu ar strica sa imi iau o masca de par de la ei. Am ales-o pe cea din gama Exquisite Oil pentru ca am tot auzit de bine despre efectele uleiului de Moringa asupra parului. Am luat una cu gramaj mic, 150 de ml, tocmai pentru ca ma plictisesc repede si nu suport s alas produse incepute si neterminate. Deocamdata pot sa va spun doar ca miroase frumos si ca are o consistenta foarte densa. Mai multe detalii in review. Daca e buna cred ca in curand o sa incerc si uleiul de par din aceasta gama pentru ca imi face raaau de tot cu ochiul.


Youtube-ul bata-l vina o sa ma bage in faliment intr-una din zilele astea! Cu produse Neutrogena m-am intalnit cam putin pana acum. Am avut balsamul lor de buze sip e timp de iarna a fost fantastic, am avut o crema de maini sis i-a facut treaba minunat. Cam aici s-a oprit experienta mea. Ei bine, vedeam produsele de ingrijirea fetei de la Neutrogena laudate pe multe canale de youtube pe care le urmaresc. Singura problema, tot ce laudau fetele alea la noi nu se gasea in magazine. Desigur! Ce v-ati fi asteptat? Ei bine, uite ca acum am gasit ce spionam eu de nu stiu cand. Gama pentru curatarea fetei cu grapefruit roz. Culmea e ca de obicei detest mirosul si gustul de grapefruit. Cumva insa, produsele astea exercitau asupra mea o atractie de-a dreptul dubioasa. Am luat gelul pentru curatarea tenului si un scrub. Sunt foarte foarte curioasa cum o sa ne intelegem. De saptamana asta sigur intra in teste, nu le mai iert!

Cu produse de machiaj BeYu m-am intalnit acum vreo 7-8 ani cand matusa mea stabilita in Germania a venit in tara cu o punguta plina cu minuni. Fardurile lor m-au facut sa ma indragostesc, tin minte ca am testat atunci si un rimel foarte bun, am avut si ceva creioane de ochi si parca parca si un blush. Numai produse de buze n-am avut. Si cum nu mi-am mai cumparat de ceva vreme un ruj (mereu trebuie sa gasesc o scuza, nu) am zis ca ar merge sa testez ceva de la ei. Ehhh, mi-am luat teapa. Pentru ca am sperat la un roz pal cu finish cremos si am sfarsit prin a comanda unul care e de fapt sidefat. Eu si rujurile sidefate nu facem echipa buna deloc. Mai ales astea deschise ca nuanta si sidefate imi amintesc de niste vremuri de glorie. In clasa a opta am descoperit un ruj de genul de la Oriflame. Il purtam zilnic si mi se parea ca sunt cea mai tare. Dupa ani si ani vazand poze am realizat ca de fapt aratam hidos, dar nimeni nu mi-a zis si mie la vremea aia! Eram horror. Aratam ca o babuta impaiata. Prin urmare singura metoda prin care vad nuanta asta folosita, e sa il combin cu altceva. Daca nu e posibil sa il pasez mai departe.


Mi-e ciuda de mor ca nu am fost atenta si n-am nimerit-o pentru ca din punct de vedere calitativ nu am ce sa ii reprosez. Il simt hidratant pe buze, rezista bine si ambalajul argintiu arata tare sic. Ufff! Pacat ca nu da bine deloc cu tenul meu.


Se pare ca tura asta am hotarat sa mai dau si rateuri. Nici oje nu mi-am luat de ceva vreme (aham) asa ca am decis sa remedies si aceasta oribila neglijenta. Am fugit direct la ojele Sally Hansen si am decis ca o sa fiu cea mai tare si o sa imi cumpar nuanta celebra Pacific Blue careia oamenii i-au schimbat de curand formula. Toate fetele plang pe youtube si bloguri dupa formula veche, cremoasa, 
pigmentata, un vis. Si ce s-a gandit (prost) Diana noastra? Daca abia de curand au scos formula veche de pe piata, mai mult ca sigur cei de la Aoro or avea in stoc formula veche, cad oar nu se ruleaza chia rasa mult produsele la ei! WRONG! Daca aveati vreun dubiu, toate loturile lor de cosmetic sunt al nabii de recente. Si uite asa m-am facut cu formula noua de Pacific Blue, care e sidefata sip e care nu o vreau! My bad, o sa ajunga la o verisoara care abia si-a descoperit pasiunea pentru oje si a inceput sa adune culori. Daca o vrea!

Mostra pe care am ales-o tura asta a fost Oscar de la Renta Intrusion. Parfumul asta e pentru mine dovada clara ca uneori ph-ul fiecaruia poate reactiona teribil cu unele arome. Parfumul e descries ca fiind floral, cu note citrice si condimentate. La mine e din prima atat de condimentat incat ma doare capul. Miroase efectiv a parfum barbatesc ultra dur  o data ce ia contact cu pielea mea. Multa lume il lauda pentru cat de unic e si pentru cat de frumos se imbina notele florale cu cele condimentate in el. Pentru mine e no-go, dar asta nu inseamna ca pe pielea altcuiva nu e probabil sa miroasa fantastic.

Cosul pentru urmatoarea comanda e deja pregatit si va cuprinde o supriza parfumata pentru al meu sot, avand in vedere ca la sfarsitul lui august implinim niste ani (destul de multi) de la nunta. Sa nu ma rasfat numai pe mine, nu?

Share:

8 comentarii

  1. Sa le folosesti cu placere pe cele care-ti plac.
    Garnier Oil Beauty imi face cu ochiul iar Neutrogena mi-a starnit curiozitatea, abia astept articolul tau!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut produse pentru față de la NEutrogena și sunt chiar bune, dar am observat că după un timp tenul meu se obișnuia cu ele și nu mai aveau efectul de la început. :( Gama cu grapefruit roz mi-a făcut mereu cu ochiul și până la urmă mi-o voi lua și eu. Sau măcar un lucru din gamă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere, gama aia roz de la Neutrogena mereu mi s-a parut interesanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ce ti-ai luat!Sa le folosesti fericita si sa fi multumita de ele!Sunt tare curioasa de Garnier Oil Beauty.Asteptam parerile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac rujurile :) sa le folosești cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar eu ca prin clasa a 6-a foloseam ruj ALBASTRU ??? Si nu doar unul .. imi facusem stoc :)) Groaznic , horror :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere! Din gama aceea Garnier caut si eu produse (nu ca n-as avea n creme si scruburi...).
    De la BeYu iti recomand Lip Biggie Color Touch. Sunt foarte hidratante, dar destul de rezistente. Eu am nuantele 50 Pink Candy (un roz pal, rece, nesidefat) si Glam Ruby (un rosu-grena foarte purtabil in timpul zilei, cu un sidef fin auriu). Au o textura atat de placuta ca le port si in casa :-)).

    RăspundețiȘtergere