Sleek Vintage Romance Palette

 Nu pot sa cred ca am reusit sa aman atat de mult postarea asta! In luna mai, cand am primit paleta cadou de la Dee, mi-am jurat ca in maxim o luna o sa am review-ul pe blog. Ahmmm! Stiti aia cu "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ?" Oh well, dupa un secol, iata-ma.

Daca nu stiti inca, IUBESC paletele Sleek. Mi se par cele mai misto farduri ever si isi merita cu prisosinta fiecare banut. Daca ar fi sa ma intrebe cineva ce farduri sa isi cumpere, sigur pe astea i le-as recomanda. Detineam deja trei palete si tanjeam dupa mai mult. Oh, wait, inca mai tanjesc dupa mai multe!

De Vintage Romance ma indragostisem nebuneste inca de cand a fost lansata pe piata. Nuante de mov, farduri metalice si stralucitoare, multe nuante inchise. Hello, ma striga pe nume. Chiar urma sa o cumpar, numai ca Dee mi-a luat-o inainte si mi-a facut-o cadou de ziua mea. Now that is a true friend!


Si nu doar ca mi-a facut-o cadou dar mi-a facut si cea mai frumoasa sedinta foto pentru ea. Pretty pictures sunt atuul ei, stiti deja! Asa ca, inainte de orice detalii tehnice, sa ne bucuram impreuna de aceasta minunatie!

Ca toate paletele Sleek si aceasta vine intr-o carcasa neagra, din plastic matuit, pretty and sleek (get it?). La paletele pe care le-am avut inainte nu am intampinat astfel de dificultati dar la asta sistemul de inchidere e un cosmar. Se blocheaza mereu si unele dimineti se lasa chiar cu unghii rupte in incercarea de a o deschide. Nu as fi semnalat acest aspect (mai sunt hibe de ambalaj uneori), dar am vazut ca multe fete se plang de problema asta la paletele noi. Too bad!



Cand deschizi cutia comorilor gasesti 12 farduri, unul mai frumos ca altul. Asa cum m-am obisnuit, denumirile nuantelor sunt trecute pe o folie protectoare. Mi-ar fi placut mult sa fie undeva pe ambalaj pentru ca ma cunosc si folia aia zboara mereu peste tot. Totusi ador treaba cu numele, ma ajuta sa fiu intr-o relatie mai personala cu trusa mea de makeup!:))

 Din pacate nici dupa lupte seculare cu lumini si aparatul nu am reusit sa scot niste swatchuri suficient de bune. Vi le arat pe ale mele si va trimit pe blogul asta unde o sa gasiti poze mult mai concludente.

De la stanga la dreapta: Pretty in Paris, Meet in Madrid, Court in Cannes, Lust in LA, Romance in Rome, Propose in Prague

De la stanga la dreapta:A Vow in Venice, Meet in Madrid, Honeymoon in Hollywood, Bliss in Barcelona, Forever in Florence, Love in London

Dupa cum vedeti, avem un mix interesant de nuante metalice, vreo doua satinate, una mata si doua farduri mate care au sclipici. Nuantele metalice au cea mai cea textura intalnita de mine la un fard de pleoape. Sunt aproape cremoase la atingere, sunt atat de intense incat abia atingi culoarea si te-ai ales exact cu ce vezi in ambalaj. Nu trebuie sa insisti deloc cu pensula pe ele. Se aplica perfect, fara pic de efort, se aseaza uniform pe pleoape, fara "pete". De blenduit nici nu mai spun. A dream come true, va spun. 

Cele satinate (Romance in Rome si a Vow in Venice) sunt doar un pic mai dure dar nici pe departe nu prezinta probleme la aplicat si blenduit. Nuanta mata Propose in Prague nu e patchy si cretoasa, dar trebuie sa insisti un pic cu pensula ca sa ajungi la intensitatea adevarata. 

Forever in Florence si Love in London, cele doua nuante mate cu sclipici prezinta mici hibe. Din cauza sclipiciului nu se aplica mereu cum as dori, trebuie sa presez cu grija pe pleoapa pentru a nu ma trezi cu "goluri" in fard. Sunt si singurele farduri la care am sesizat ca pica pe obraz daca nu lucrezi cu mare grija. Sunt foarte frumoase in ambalaj dar nu dau ele cel mai bun efect cand te joci cu ele.




Fardurile sunt pigmentate si rezista fara probleme toata ziua, fara sa isi piarda din intensitate (desigur, aplicate peste un primer). Luati in considerare micile precizari facute mai sus legate de nuantele "mai problematice".

Nuantele Court in Cannes si Lust in LA sunt favoritele mele si le-am folosit chiar si pe cont propriu, fara nimic altceva pe pleoape, doar un pic de mascara si gata machiajul.

Chiar daca nuantele intense si sideful din belsug o recomanda ca paleta pentru look-uri de seara, eu zic ca se pot crea si ceva machiaje mai discrete cu ea. Sincer, e atat de frumoasa incat la inceput mi-era teama sa o folosesc. Va spun cu mana pe inima ca e extraordinara. Si intre noi fie vorba, calitatea fardurilor din paleta asta e cu mult superioara celor din paleta Naked 3 de la Urban Decay. Iar asta costa 46 de lei, nu ....mult mai mult!

Asa ca, save your money, buy Sleek! Eu am ochit de mult timp Storm, iar acum tanjesc si dupa Arabian Nights. Imi trebuie mai multe farduri? Cu siguranta nu! Dar oh Doamne, cum sa nu le vrei pe toate?

Share:

9 comentarii

  1. Stefania Petcu22 august 2014, 09:26

    E superba, o are sora mea si chiar imi place :)o am pe Storm, mi-a placut si am cumparat-o,dar parca acum nu mi mai place asa mult, de asemena tanjesc dupa Arabian Nights,dar tot astept o reducere ceva:))Sa o folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa o folosesti cu placere pana la ultimul miligram. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am Paleta farduri Sleek Ultra Mattes Darks V2 si Paleta farduri Sleek Au Naturel,am pus ochii si pe vintege si arabian sunt superbeeeee

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata superb,ca de altfel toate paletele lor.Sa o folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce binee arata. Sa o folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  6. E trusa mea preferata, pur si simplu sunt innebunita dupa ea. Daca merg de ex la munca sau pur si simplu nu port machiaj intr-o zi, o deschid totusi ca sa o admir. Crazy, I know! :))
    Si a mea are valooare sentimentala, e de la cel mai bun prieten [atent baiat]. :))
    Pupici, sa o folosesti la maxim!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumoasa este! eu am una cu movuri de la Avon, insa calitatea nu e cea mai buna...

    RăspundețiȘtergere