vineri, 12 septembrie 2014

Catching up

Saptamana asta a fost un haos total. Desi facusem un pact cu mine sa incerc sa postez, mi-a fost imposibil. Dupa un weekend in care s-a intos fiica ratacitoare acasa m-am trezit cu o gramada de nebunii de rezolvat. Asa ca postarea cu "Ce-am facut in weekend" a picat.

E saptamana dinainte de inceperea gradinitei. Ceea ce inseamna analize, adeverinte, alergat ca o gaina cu capul taiat dupa ultimele chestii necesare (care de fapt nu sunt chiar ultimele pentru ca luni o sa ni se dea lista cu ce mai au piticii nevoie), alergat sa o inscriu la niste activitati diverse in afara gradinitei (mi-a bazait trei zile ca vrea sa o duc la dansuri populare ....asa ca nu am putut sa ma opun), alergat la biblioteca sa le salute pe doamnele de acolo si sa isi ia carti ca nu le-a vazut de multa vreme. Si sa nu uitam: curatenie si mancare zilnic pentru ca menajera imaginara mi-a plecat in concediu. De tot!:)) Ieri am primit si vizite de familie si ne-am dus sa dam o tura in Targul de carte. Am reusit sa ma abtin si sa nu cumpar nimic (desi Dumnezeu mi-e martor ca mi-as fi lasat acolo toti banii din portofel, ba inca si mai multi) si ....am reusit sa obosesc plimbandu-ma. Am realizat ca de fapt problema e ca de 5 zile ma trezesc pe la 6 dupa ce ma culc la miezul noptii si dorm pe portii. 

In caz ca aveti impresia ca dupa ce incepe gradinita se linistesc apele, WRONG! Mai e un pic pana la ziua divei, am niste proiecte in cap (nu suflu o vorba in nici o directie pana nu vad ca demarez ceva), cumva venirea toamnei corespunde la mine cu o frenezie usor nociva. Functionez ca si cand as fi baut 5 cafele pe zi. Cu raul aferent. 

Am impresia ca nu am timp sa fac tot ce am de facut si nici energie nu mai e. Mi se consuma bateriile mai repede si cred ca e cazul sa imi fac un control. Eventual si la cap!

Ca sa recuperez un pic din urma, va spun ca acum o luna mi-am luat top-ul asta de pe Kurtmann! Si nici in zilele noastre nu am reusit sa vi-l arat. Planul pentru el era sa completeze o tinuta super fancy smancy, dar ma stiti, ce-i in gusa si-n capusa. Cum ma vedeti in pozele astea, asa sunt eu. In viata mea de zi cu zi absolut "nesclipicioasa", fara dressing-uri cat apartamentul, cu paine prajita si unt la micul dejun si ceai langa. Am ramas fara capsuni cu frisca si sampanie.





Ma simt bine asa, lejer imbracata cand am de alergat. Si chiar daca m-a intrebat bunicul meu vadit ingrijorat daca asa rau o duc de umblu cu blugii rupti, nu pot sa spun ca ma agit! Am intrat intr-o faza in care port ce ma apuca, cum ma apuca. Uneori de-a dreptul anapoda, fara sa ma preocupe ingrijorarea celor din jur pentru sanatatea mea mentala. 

Si ca tot ziceam de Kurtmann, au umplu site-ul de deliciosenii tomnatice. Ma uit cu jind la bluze frumoase si calduroase si le fac cu ochiul. Momentan la noi e inca o pseudo vara si nu pot sa cochetez mai indeaproape cu ele. In curand insa vine si timpul ala!

Rest assured, I will be back! Urmeaza si un weekend plin si apoi saptamana viitoare sper sa reusesc sa le organizez pe toate mai bine!

7 comentarii:

  1. Vous est vraiment tres chic mademoiselle! Pupici la printesa iubitoare de dansuri populare *:) Si noi doua suntem pasionate de dans, doar tati nu face parte din club :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine îți stă cu pălăriuța!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-ai tuns?! Eu cand am pierdut faza asta?
    M-am socat mai tare pentru ca si eu mi-am scurtat mult parul si acuma sufar dupa el... si numar lunile pana imi creste la loc (vreo 10, desi nu rezist eu atat netunsa, deci cred ca or sa se faca vreo 18-20...)
    Tare picea ta, ca si mamica ei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu inteleg trendul Kurtmann.Ma uitam acum pe linkul pus de tine cu bluzitele.Au acelasi pret ca-n magazine. Dar exact( tocmai am fost la Pull and Bear si Stradivarius, stiu ce spun). Mai plătesc si transportul. In fine

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain iti sta! Palaria e adorabila! Weekend frumos si spor la toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. te-am nominalizat la un tag. daca ai buna placere, as fi incantata sa-l vad si la tine! http://paginidezisinoapte.blogspot.ro/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Multă baftă divei la grădi și ție cu organizarea petrecerii aniversare!
    Îmi place mult cum îți stă cu pălăriuță, vreau și eu să încep să port pălării deși am impresia că nu mi se potrivesc. Dar am să mă obișnuiesc, zic eu! :D

    RăspundețiȘtergere