Lazy, shapeless autumn day

Am avut un weekend de dolce far niente dupa care astazi urmeaza curatenie generala. De fapt, ca sa fiu complet sincera, am avut un weekend prelungit, care a inceput de joi, de cand a venit mama la Sibiu si am avut cu cine sa las copilul ca sa zburd linistita la o cafea si un pahar de vorba cu oameni mari.

Prima optiune? Draga de Alexandra, cea mai cea fotografa a mea (aham...sunt o diva) cu care nu am reusit toata vara sa imi coordonez programul ca sa ne vedem si sa povestim. De cate ori stabileam o sesiune de barfa prelungita intervenea ceva, ori la mine, ori la ea. De data asta nu! Asadar intr-o zi de toamna blanda, cu soare (si cu Media Music Awards in Piata Mare) ne-am regasit cu chef de vorba. Si de poze. Prilej bun sa scot la plimbare noua mea rochita comandata saptamana trecuta. O sa fiu complet sincera si va voi spune ca in general Zara full orice mi se pare ca e un pic cam exagerata. Da, poti gasi chestii frumoase la ei, dar exagereaza cu cifrele de pe eticheta. La pret de outlet insa...e alta mancare de peste. Rochia asta buna de inceput de toamna nu putea sa imi scape. Are un material fluid si placut la atingere, cu singurul inconvenient ca e extrem de sifonabila. 


Parerea sotului meu drag si mult prea sincer a fost ca arata ca o "camasa de noapte fara forma". Cum stim deja ca el e paralel cu moda, il ignoram. I-am spus ca uneori simt nevoia de haine largute si fara forma, in care sa nu ma simt vinovata pentru cele 3 kile in plus, sa ma simt feminina dar libera in acelasi timp. A zis ca vorbesc prostii si ca nu m-am ingrasat nici un gram. Asa ca l-am iertat pentru remarca aia cu camasa de noapte!:))



Ciorapii opaci colorati sunt o mare pasiune, botinele acelea sunt frumusele dar incomode cu spume cand mergi mult pe piatra cubica (ceea ce am facut eu). Parul nu sta nicicum si l-am stapanit cu o bentita. End of story!


Rochite frumoase gasiti gramada si acum pe Kurtmann, dar din pacate exact asta nu mai e pe stoc. Colindati insa cu incredere si veti descoperi ceva pe gustul vostru. Problema lor e una singura: daca va place ceva, trebuie sa va decideti rapid si sa il puneti in cos, pentru ca tot ce e frumos dispare cu rapiditate de pe "rafturile virtuale".

Toamna asta varatica ma inspira sa mai vreau inca haine subtirele cu care sa fac layering. Nicicum nu vreau sa incep sa ma uit dupa o haina grosuta sau dupa pulovere groase. Refuz. Chiar si dimineata devreme cand tremur cu un jerseu subtire pe mine in timp ce o duc pe Katia spre gradinita.


Share:

19 comentarii

  1. s-a cam lasat racoarea, ce-i drept, in ultima perioada. rochita e foarte frumoasa. iar sotul tau, daca nu vede kg in plus, trebuie iertat si iubit mai mult! tot ai nostri sunt, chiar daca-s paraleli cu moda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il iert il iert, desi uneori imi pun mainile in cap cand il aud!:))

      Ștergere
  2. Ce_mi place combinatia....iar ghetele sunt bestiale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti place cum am purtat rochita!

      Ștergere
  3. Imi place combinatia, you look very pretty! Si mie imi plac rochiile de genul, asa fara forma cum sunt, pot sa arate super in combinatia potrivita :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Da, asa zic si eu, ca rochiile "diforme" au un farmec aparte!:))

      Ștergere
  4. E superba rochita, mie imi plac astea fara forma cel mai mult, si nu ca sa ascund ceva, dar sunt deosebite, dorma le-o dai tu ;))

    Te pup

    http://miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca a inceput sa imi fie si mie tot mai drag de ele!

      Ștergere
  5. Marturisesc ca nu stiu daca mi-ar fi atras atentia rochita (chiar daca nu-s de acord cu opinia sotului tau :P)... Dar o porti in combinatia perfecta, zau asa! Imi place la nebunie, lady, nimic nu-i de reprosat la tinuta! Nimic in plus, nimic in minus - totul ca la carte! Imi amintesc eu bine ca ai niste bocancei negri (sau colorati - let me know if I'm crazy!) - si cu aceia ar merge!

    Kisses, dear Deena!
    O felicit si pe Alexandra pentru fotografii!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda! Da, am niste bocanci cu toc, negri, ii luasem in considerare, sunt incaltarile mele preferate! Dar aveam de umblat mult si am optat pentru astea cu toc mai micut.

      Ștergere
  6. Mie imi place la nebunie freza ta, mi se pare ca esti mai copila, parca "ai intinerit" cu 10 ani. Avem nevoie de schimbari din cand in cand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti draguta, apreciez. Eu nu sunt chiar incantata dar da, uneori simti nevoia sa schimbi ceva.

      Ștergere
  7. Iti shade frumos! :*
    Nu ma mai zangani in urechi cu nu-stiu-ce 3 kile in plus, ca daca ma nervez iti trimit o poza cu mine in indispensabili sa vezi si tu ce sunt alea kilograme in plus. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, are dreptate Dana! :P Eu am vreo 4 kg in plus asa ca...n-ai loc sa te plangi mai ales ca nu se vede nimic, nicaieri! :P

      Ștergere
    2. Mai, daca ma enervezi iti pun si eu poza in indispensabili. Sunt constienta ca imbracata in hainele potrivite nu poti sa iti dai seama de kilele in plus pe care le am si ca par enervanta, dar eu ma vad zilnic. Si nu vad rau. Oglinda nu minte daca sunt in chiloti si ma dispera sa nu ma simt ok.

      Ștergere
  8. Am si eu cateva rochii cu o astfel de croiala si imi place foarte mult! Ultimele poze sunt cele mai faine! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela! Trebuie sa mai pun si eu in garderoba cateva astfel de rochite!

      Ștergere
  9. Kilograme in plus? Hai mai :)) Eu as fi pus o curelusa , dar e tare bine si asa :) Perechea mea de botine e identica , dar ale mele sunt comode. Bine...nu stiu daca am incercat cu piatra cubica :)) Frumos accesoriul pentru par , iti vine bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum ii spuneam si Danei mai sus, doar pentru ca nu se vad asa cu ochiul liber, nu inseamna ca ele nu exista!:)) Si eu in general purtam cu curea asa ceva, dar de data asta m-am simtit mai bine cu ea larguta si lejera! Si eu as fi zis ca sunt comode botinele, dar daca merg mult cu ele (ceea ce s-a intamplat acum) nu prea mai sunt ok.

      Ștergere