marți, 2 septembrie 2014

Niste noutati

V-am spus azi dimineata ca vreau sa va arat micutele cumparaturi facute luna asta. Dupa cum va povesteam acum vreo saptamana si ceva, proiectul meu de a tine cosmeticele sub control merge bine, dar stim prea bine ca mereu exista ceva ce ne trebuie, ce vrem sa testam, ce vrem sa adulmecam.

Fara prea multe povesti va arat cea mai recenta comanda data pe Aoro. Nu o sa insist asupra fiecarui produs pentru ca toate o sa beneficieze de review-uri, asa cum v-am obisnuit. 


Pentru ca am implinit niste ani de la casatorie, i-am cumparat sotului meu pretentios un parfum nou, Van Cleef and Arpels Midnight in Paris. Minunea e ca ii place. Si imi place si mie, asa ca de data asta am facut o alegere perfecta!
Dupa ce am terminat gelul cu aloe de la Herbalife i-am simtit lipsa. Asa ca am adaugat in cos gelul cu aloe de la Babaria. Nu cred ca o sa mai pot sta fara sa am niste 100% aloe in casa. E minunat ce stie sa faca!


Peria Tangle Teezer am luat-o momentan pentru printesa mica (de aceea si rozul), care are niste onduleuri rebele si e mereu cu parul incurcat. Cu inventia asta sper sa nu mai primesc reclamatii la pieptanat. Desigur, o sa o folosesc si eu (de fapt deja am folosit-o) dar eu nu prea mai am plete de descurcat.
Uleiul de argan de la Saloos a fost o alegere bazata pe faptul ca vin anotimpurile friguroase. Pielea mea devine ceva mai uscata si inlocuiesc crema de noapte cu un ulei. Arganul mi s-a parut o idee inspirata. Oricum vroiam de multa vreme sa incerc proprietatile acestuia pe propria piele.
Uleiul pentru par Mythic Oil pe care mi-l doream a fost surclasat de acesta de la Matrix Biolage, gama Exquisite Oil. Am si masca de par din gama, imi place foarte mult si am citit numai de bine despre uleiul asta. Am decis sa ii dau lui intaietate.
Am primit si o mostra de parfum Roses de Chloe, care ar fi super daca va plac trandafirii. Mie imi cam face greata mirosul pur de trandafir. 


Gelul de dus Cien Berries, luat din Lidl l-ati vazut deja, dar fiind achizitionat recent l-am pus si pe el aici. Pot sa va spun ca la 5 lei ditamai bidonul e foarte fain. E bland cu pielea, miroase foarte bine a fructe de padure...dar cand il folosesc pe mine isi schimba mirosul. Nu stiu care o fi problema mea, am mai patit cu unele geluri de dus, probabil am un ph mai ciudat al pielii. Nu ma supar insa pentru ca am descoperit ca poate fi si un spumant de baie fantastic (face o tona de clabuci), iar in cada miroase asa cum trebuie.


Uleiul de migdale din Auchan a devenit deja esential in casa la mine, asa ca am luat o sticla noua. Ceea ce vedeti langa ulei este o premiera pentru mine. Nu imi pot aminti sa fi folosit vreodata in viata mea servetele demachiante. Sincer, de cand ma machiez eu, nu pot sa ma gandesc la vreo ocazie in care sa ma fi culcat fara sa ma demachiez. Oricat de obosita eram, puneam mana pe discuri demachiante si produs de curatare si imi faceam treaba. Acum insa, gandindu-ma la niste nopti nedormite si in deplasare am decis sa incerc aceasta "tehnologie revolutionara". Mi-am amintit ca am vazut la cineva (dar habar nu am la cine) multe laude pentru servetelele marca proprie Auchan, asa ca le-am pus in cos (25 servetele vreo 5 lei). Le-am folosit in doua seri la rand si n-am avut deloc probleme cu ele. Sunt foarte umede si catifelate, nu mi-am simtit nici ochii agresati. Nu am reusit sa sterg machiajul heavy duty din seara cu nunta decat folosind doua bucati, dar totusi trebuie sa ma declar multumita. O sa mai apelez la ele in situatii de urgenta.

Ziceti voi, n-am fost eu cuminte si luna asta? Ba daaaaaaaaaaaaaaa! Acum, marturisesc ca sper sa ma mai tina cumintenia pentru ca am asa momente in care visez carute pline cu geluri de dus si lotiuni de corp, siruri de rujuri care alearga spre mine si sticlute de oja dansatoare! 

Voi ce bunatati v-ati cumparat in ultima vreme? Din ce am luat eu va tenteaza ceva in mod special?

17 comentarii:

  1. Gelul de dus il am si eu,dar deocamdata sta la rand..nu l-am folosit.Dar miroase divin.In schimb uleiul de argan este o placere vinovata,il folosesc de 8 luni si nu as mai renunta la el.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca dupa cateva zile de ulei de argan e posibil sa fi devenit si eu dependenta!

      Ștergere
  2. m-ai pus pe ganduri cu parfumul Van Cleef,cred ca il voi achizitiona si eu sotului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai unde sa il mirosi intr-o parfumerie, mergi sa vezi cum ti se pare! O sa ii fac zilele astea si un review detaliat, poate te ajuta!:)

      Ștergere
  3. Nu stiu daca ai citit la mine, dar si mie mi-au placut servetele astea desi nu sunt deloc fana servetelelor demachiante.
    Apropo de Tangle Teezer, ar cam trebui sa mi-o schimb si eu ca a inceput sa fie cam urata, dar ma tot gandesc si parca acum as vrea o Wet Brush.
    Sa te bucuri de toate produsele. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil sa fi fost la tine, nu mai tin minte. Cred ca ma ajunge amnezia!:))
      Cam cat timp te-a tinut Tangle Teezer-ul pana sa se faca uratel?

      Ștergere
  4. Am si eu uleiul de la matrix:) E bun:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am luat si eu gel de dus, dar cu cocos. Cocos, nu cocoș. :))
    Am cumparat o gramada nebunii luna trecuta. Geluri de dus (Cien& YR), rujuri YR, 4 sampoane YR, o oja vineri si am primit si de ziua mea de Sf. Marie una, eheee, multe chestioare. :D Acum dau din colt in colt si am golit pusculita ca sunt falita. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca tu ai luat cu cocos. Ma tenta si ala si poate daca nu dispar de pe piata o sa il iau peste un timp. Ohoo, tu ai facut shopping zdravan. Ar merge asa un haul...nu crezi?:D

      Ștergere
  6. De unde ai cumparat Tangle Teezer-ul si la ce pret? caut si eu unul la unpret mai accesibil...

    RăspundețiȘtergere
  7. Uleiurile sunt o necesitate si in cazul meu unde nu lipseste uleiul de argan pentru par si cel de cocos care face minuni. Uleiul de par de la Matrix a fost inlocuit de cel de la Wella Professionals care reuseste sa faca minuni in zilele cand parulmeu devine independent. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am descoperit si eu de vreo doi ani miracolul uleiurilor pentru par si ten! Am notat si uleiul de la Wella. Sunt prea multeee pe care vreau sa le incerc!:))

      Ștergere
  8. La ce raion ai gasit uleiul de migdale in Auchan? Peria Tangle Teezer mi-am luat-o si eu dupa ce toata blogosfera duduia de cat e de buna. Am zis ca TREBUIE s-o am si eu, nu m-am gandit ca, vorba ta, nu am plete de descalcit. Acum o folosesc pe motan. Atat de bine aduna parul de pe blanos..... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca le schimba locul. In general era la raionul cu lotiuni de corp, acum cred ca l-am luat de unde erau sampoanele (habar nu am ce cauta acolo, dar ma rog...) Sa stii ca pe mine m-a salvat in weekend Tangle Teezer,l-am folosit ca sa descurc onuleurile inainte sa ma spal pe cap, sa nu smulg prea multe fire!:))

      Ștergere
  9. Cat de cuminte trebuie sa fiu si eu sa imi cumpar o perie de par Tangle Teezer :). Chiar interesant produsul, il tot vad pe aoao, cateodta si la promotii. Tu cat ai dat pe ea?

    RăspundețiȘtergere