vineri, 26 septembrie 2014

Share the love

Nu am mai facut un astfel de articol de o caruta de vreme. Am si uitat cand a fost ultima data sincera sa fiu. In caz ca nu stiti despre ce evorba, obisnuiam ca vinerea sa las linkuri catre articolele preferate de pe alte bloguri. In general erau din saptamana care se incheia, dar uneori daca gaseam ceva fain de acum 2 ani, tot distribuiam. Va mai recomandam uneori si clipuri de pe Youtube, in fine, tot ce mi se parea mie numai bun pentru sambata dimineata la cafea.


Am zis ca ar fi dragut sa reiau traditia.

Miercuri Dee a noastra a povestit despre sampoanele uscate Batiste. Pentru ca acum inteleg in sfarsit si eu isteria generala in legatura cu acest produs, va recomand cu caldura sa vedeti review-ul. E scris bine si detaliat cum ne-a obisnuit deja fata asta!

O alta Diana draga (suntem multe Diane fabuloase in blogosfera) a readus pe blog rubrica mea favorita One day, one hour. Imi place la nebunie sa fiu "bagacioasa" si sa citesc despre viata de zi cu zi a altcuiva.

Ieri pe blog la Alice am descoperit ceva despre care nu aveam habar. Niste inele fabuloase si neasteptate pe care le-am trecut pe lista mea de dorinte. Hippioata din mine bulbucase ochii mai ceva ca melcii, amintindu-si de inele din pietre semipretioase pe care le purta acum vreo 10 ani.

Iar m-a ucis Balabanca cu pozele ei frumoase si cu articolele scrise in stil inconfundabil. Cel de ieri mi-a facut ziua mai buna, parol de mama casnica!

Bibeloul de Dana mi s-a alaturat in Finish 6 by Christmas si nu pot decat sa ma bucur maxim. Astept inca sa vad cine mai prinde curaj si posteaza alegerile pentru consum. Ca doritoare au fost multe!

Ma uit pe geam cu disperare si sper ca maine dimineata vremea sa tina cu noi. Nu de alta dar e vremea din an cand se organizeaza iar bazarul cu lucrusoare pentru copii si eu am vreo 6 mega plasoaie de maritat. Statul cu toalele in frig maxim si umezeala nu suna chiar tentant, mai ales dupa o saptamana agitata. Imi vine sa ma tarasc in pat, sa dorm si sa citesc si sa sper ca vine zana buna sa faca curatenie si mancare astazi.

Weekend frumos sa aveti si ne citim in continuare zilele astea!

P.S: I really really need this, don't I?




12 comentarii:

  1. Aaah, ulei! Si eu vreau, sunt asa prinsa de trendul asta, dar nu ma indur sa-mi iau ceva super-scump. :D
    Maine dimineata iau la puricat sugestiile tale, azi a trecut vremea cafelei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci ca m-ai inclus. :D o sa trec si pe la restul fetelor. One day one hour am citit deja si mi-a placut. :D
    Spor la maritat hainute si vremea buna fie cu tine. :D
    Si: Diana, NU ai nevoie de uleiul ala.
    :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu te mentioneze mama?:)) Cat despre ulei..esti sigura?:))

      Ștergere
  3. ce recomandari dragute. :) o sa trec si eu pe la fete sa vad ce mi-a scapat. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc ca e bine sa mai descoperim fete si articole interesante!

      Ștergere
  4. Iti multumesc! :D Ma bucur ca esti de acord cu mine.
    Nu vazusem articolul scris de Alice. Wow! Inelele acelea sunt DIVINE.
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu fiu de acord?:) Dap, inelele alea...ne trebuie!:))

      Ștergere
  5. Eu mi-am luat uleiul cu musetel de la The Body Shop si il iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, suna bine, o sa il cercetez si pe ala. Inca incerc sa ma decid.

      Ștergere
  6. Awwwwwwww!! Ce drăguţ din partea ta că m-ai menţionat! Mai ales pt că m-ai pus lângă nişte fete geniale..Mulţumesc! :* M-am emoţionat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma, tu esti geniala! Suntem o gasca de dive noi astea bloggeritele!:))

      Ștergere