miercuri, 17 septembrie 2014

Very Inspiring Blogger Award

In urma cu cateva zile am fost nominalizata pentru acest award de catre Gabriela. Ii multumesc ca s-a gandit la mine si dau fuguta sa indeplinesc sarcinile de pe ordinea de zi!:)

1. Mulţumeşte-i celui care te-a nominalizat;
2. Scrie 7 lucruri despre tine;
3. Nominalizează alte 15 bloggeriţe să preia tag-ul, anunţându-le printr-un comentariu pe blogul lor.


Partea 1.Done!

Partea a-2-a. Aici o sa fie un pic de chin pentru ca de-a lungul vremii am impartasit multeee chestii despre mine aici pe blog. Nu stiu daca nu cumva ma voi repeta pe alocuri. Se intampla sa mai am memorie scurta uneori. So here goes.


1. Cred ca uneori ma poseda un diavol care imi spune sa ma pocesc singura. Dupa impulsul in urma caruia m-am tuns si am fost incantata timp de o saptamana jumate...am ramas numai cu regretele si dorul de par lung. Sa ma impuste cineva data viitoare cand mai iau decizii din astea rapide si cretine. I look like shit! Si cei din jur nu s-au sfiit sa imi spuna!

2. Am o problema mare de tot cu persoanele careau ticuri care produc sunete fizice!:)) Sa explic. Daca stau langa cineva care "isi suge maselele", pocneste incheieturile sau degetele, plescaie and so on simt ca fac reactie alergica si mai multe nu. Efectiv e tortura fizica pentru mine.

3. Vorbesc foarte mult si foarte repede si am obiceiul enervant de a repeta o chestie pana sunt sigura ca a inteles omul (asta mi se trage de la copil si sot pe care trebuie sa ii dadacesc de 7 ori pana sa execute o data).

4. Nu obisnuiesc sa dau sfaturi legate de educatia copiilor altora drept pentru care nu imi place cand cineva se indoieste de propriile decizii legate de copilul meu. In general incerc sa evit disputele pe tema asta, sunt mai naspa decat alea pe teme religioase si politice. Cred ca a-ti trata copilul ca pe o fiinta mica, proasta si fara ratiune, care trebuie mintita cat mai mult e reteta pentru un adult pe care il doare in spate de tot si toate si e ignorant pana la Cer si inapoi. Posibil sa dezvolt candva chestiile pe care le aplic eu cu Katia.

5. Muzica "de data recenta" e o mare necunoscuta pentru mine in general si nu am mai vazut un videoclip de cel putin un an. 

6. Am momentan pe lista de "citit pana la sfarsitul anului" vreo 20 de carti. That is not going to happen si simt cum devin anxioasa!

7. Imi place junk food-ul si nu mi-e frica sa o recunosc. Stiu ca nu e bun pentru mine, incerc sa nu mananc prea des dar o viata avem si nu o sa refuz un kebap, o pizza buna, o portie epocala de paste and the likes. No siry Bob! Eu sunt genul de femeie care baga in ea si se gandeste mai tarziu daca a fost sau nu o idee buna!:))

Acum legat de pasatul mai departe hmmm, nu cred ca a ramas prea multa lume care sa nu fi fost nominalizata. Cele care doriti, poftiti de preluati!:)




7 comentarii:

  1. Haidi duamna... ca si pentru kebap se gasesc solutii sa fie cat mai nevinovat. :)))
    Eu ma enervez sa mi se ceara sa repet, uneori sa si stau si sa repet, dar la explicatii nu ma incurc si am rabdare daca vad un mic semn de dorinta. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Nu e adevarat, arati foarte bine tunsa asa si nu-ti spun doar ca sa te consolez, e chiar ADEVARAT .
    2. Te inteleg perfect, eu mai arunc si cate o privire acuzatoare gen Opreste-te sau... Eu mai am de a face si cu multi nespalati si analfabeti asa ca statisticile chiar nu mint.
    3. Eu sunt de-a dreptul cicalitoare si sotul a preluat exemplul meu :D
    4. De acord cu tine, mi se ridica parul cand cineva incepe cu sfaturi aiurea. Mi-ar placea sa dezvolti cat de curand chestiile de care zici .
    5. De cand a fost insarcinata am o problema cu muzica, nu mai suport orice si oricand. De exemplu nu suport sa-l vad pe sot ascultand si uitandu-se pe VH1, nu stiu ce ma enerveaza de fapt mai tare ca sta si nu ma ajuta la treburi ori muzica in sine :D
    6. Am o multime de carti cumparate si necitite si nu stiu in ce an le va veni randul.
    7. Ce ai zis tu mai sus ca e junk food- eu le consider placeri culinare si nu-mi fac deloc probleme de constiinta. Ce buna ar fi o saorma...sau niste mititei mmm

    RăspundețiȘtergere
  3. :(( Si eu m-am tuns... si mi-a luat 2 luni pana sa fiu capabila sa recunosc ca it was a major fail. Si le-am zis tuturor din jur ca, daca ma mai aud pe mine cu tunsul, sa-mi dea doua palme si sa-mi aminteasca de ce nu ma tund eu: pentru ca cel mai bine imi sta cu parul lung!
    Eu as vrea sa citesc despre metodele tale cu Katia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-ti sta rau tunsa scurt:) Dar cunosc "sindromul post-tuns" daca pot sa-l numesc asa,am avut si eu parul foarte lung...Cat despre diavolul care incita la auto-pocire se pare ca ma viziteaza si pe mine din cand in cand,am observat ca fix inainte de a face niste poze pentru documente oficiale.Daca-ti spun ca la sfarsitul clasei a 12-a aveam o mandrete de par lung (74 cm,il masurase un coleg),frumos,des (nu ce am acum,se pare ca ma bantuie stresul),drept,si m-am apucat de l-am taiat pana la umeri si l-am facut permanent????? Lasand la o parte ca permanentul mi-a distrus parul (ulterior am mai taiat din el),aratam si oribil,din acest motiv diploma mea de bac e undeva ascunsa,n-o vede nimeni,iar pozele din perioada respectiva au disparut din arhiva familiei. Au trecut multi ani,si inca regret parul lung.M-a bantuit iar dupa licenta, si poza de pe dilpoma imi aduce aminte de un breton oribil...O sa te incurajez si eu ca toata lumea probabil "lasa mai,parul creste :) "
    Inteleg perfect chestia cu sunetele fizice,si la fel,am obiceiul de a ma repeta de 100000 de ori.
    Despre copii...stiu ce vrei sa spui,si ai dreptate.Nici eu nu-l mint pe Vladimir,pt ca am observat cat de dezamagit este cand descopera ca l-am pacalit...si asa ma enerveaza cand aud sfaturi de genul "nu-i spune asa,pacaleste-l ca nu stiu ce".
    Dragut tag-ul,sa mai faci :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place cum gandesti in legatura cu junk-food-ul. eu te aprob. sincer, Dumnezeu cu mila. daca mi-e pofta, mananc. pana la urma, o viata am, si daca si p-asta o traiesc fara sa-mi satisfac poftele...la ce-o mai traiesc? la partea cu repetatul de 10 ori al aceluiasi lucru...pfff, stiu cum e! si iubitul meu mereu ma cearta, ca sa nu-i mai zic de o suta de ori aceeasi chestie.
    imi pare foarte bine ca ai facut si tu tag-ul si-ti multumesc mult >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie nu mi se pare ca vorbesti mult si repede. Mi se pare ca ne intelegem de minune sau...poate nu inteleg eu din prima si atunci conversatia mi se pare ok? Hmmm... :)))))
    La capitolul carti si pe mina ma apuca "tremuricii". Vreau sa cumpar timp liber. se poate?
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  7. Simpatica tare si haioasa foc... indiferent cat de mult te-ai "poci"! :))) Sa stii ca pe la 38 de ani nu prea mai ai astfel de tendinte (intuiesti ca a vorbit experienta :P).
    Vin sa mancam impreuna sa stii - subscriu punctului 7. Iar cu nr 5, nu-s deloc departe!

    Kisses, Deena!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere