Share the love

Pentru ca nici saptamna trecuta nu am facut un articol share de love, il fac acum, repejor, inainte sa merg sa iau gaza de la gradinita. Il fac pentru ca am dat zilele astea peste cateva articole tare faine si chiar peste un blog care nu stiu cum mi-a scapat pana acum.

link

-Stiu ca v-am mai spus si altadata despre blogul asta, dar sunt mare fan Andrea Dekker. Femeia asta mi se pare fabuloasa in modul in care isi organizeaza casa, viata si finantele. Articolul acesta e cam cum gandesc si eu. Ma mai scapa gura sa zic ca "nu ne permitem" dar de fapt adevarul e altul. Curioase? Go read it!
-O citesc de niste ani buni pe Printesa Urbana si mi-e drag blogul ei. Articolul de ieri m-a uns la inima din multe cauze. Iar atitudinea ei legata de postarile blamate de unii cititori mi se pare cea corecta. Daca doar pentru ca o postare contine link ai impresia ca nu spun adevarul, poti face pasi. Oricum observ ca aia se intampla!:)
-Ieri a distribuit Dee o postare pe facebook. Am dat click si tot ce am putut sa ma mai intreb a fost "Eu de ce nu o stiam pe fata asta". De acum sigur o sa urmaresc blogul The Indie Chase.
-Povestea Adinei e cea a unei femei puternice. Cititi-o si bucurati-va apoi ca sunteti bine. Voi si cei dragi. Si straduiti-va ca si cand nu sunteti bine sa incercati sa luptati.
-De Cristina si Dorina imi place mereu, dar postarea asta mi-a placut in mod deosebit. Sunt un duo fantastic fetele astea, imposibil sa nu iti vina sa zambesti cand le vezi.

Weekend frumos sa aveti! Eu voi incerca sa ma bucur cat mai mult de el!

Share:

3 comentarii

  1. Ma bucur ca ai descoperit The Indie Chase. Mi se pare un blog perfect din toate punctele de vedere. :)
    Ah, si mie mi-a placut articolul scris de Printesa Urbana.. Are mare dreptate.
    Si mie-mi sunt tare dragi Cristina si Dorina. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaiii, multumim mult de tot! <3
    Ne bucuram enorm cand cineva ne apreciaza postarile si mai ales cand e vorba de o bloggerita pe care o stim si o citim :)
    Multumim!
    Nu o stiam pe Andrea, pare tare interesant blogul ei :)
    Si mie mi-a placut articolul Printesei Urbane :P
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu urmaresc The Indie Chase chiar de la prima postare :)

    RăspundețiȘtergere