miercuri, 22 octombrie 2014

Smells like teen spirit

In timp ce editez pozele de azi aud pe fundal Nirvana - Smells like teen spirit si zau daca mi se pare mai potrivit alt titlu pentru postarea de azi. Pentru ca imi place de mor melodia si pentru ca outfit-ul de azi are un vibe de libertate si zbenguiala. Si ma simt foarte eu in timp ce port asa ceva. Ma face sa arat fix cum ma simt in general...ca si cand as avea vreo 17 ani maxim. 

Imi place vremea racoroasa, toamna e anotimpul meu preferat din punct de vedere vestimentar. Pot sa ma joc cu o gramada de chestii din dulap fara sa par ciudata. Pot sa pun straturi peste straturi mai ceva ca o ceapa. Ceea ce dupa cum vedeti am si facut. 


Imi plac la nebunie camasile in carouri, dar nimic din ce aveam eu in dulap nu s-a pretat in ziua aia asa ca am facut singurul lucru acceptabil. Am deschis jumatatea de dulap a sotului din dotare si am insfacat camasa asta River Island. Acum stau si ma gandesc daca o mai capata inapoi sau nu. Am ochit-o pe asta de la Vero Moda si zic ca s-ar incadra bine de tot.



Puloverul pe care il am pe dedesubt e preferatul meu, Topshop, luat cu 6 lei dintr-un second toamna trecuta. Ma apuca disperarea ca l-am purtat atat de mult incat arata cam trist. Nu vreau sa ne despartim, il iubesc prea tare. Geaca de piele si bocancii sunt alegeri firesti in context.



Si piesa de rezistenta: jeggings. Am mai avut o pereche luata tot de pe Kurtmann anul trecut, dar au suferit un accident regretabil la un gratar in primavara. Si a trebuit sa ii inlocuiesc. Am ales perechea asta de la Pull&Bear. Din pacate perechea de jeggings e acum pe stoc doar in marimea 32. Eu am luat 34 si sincera sa fiu sunculita de pe burta protesteaza un pic. Pe de alta parte, daca luam mai mari sigur nu se asezau cum trebuie. Adevarul e ca trebuie sa ma reapuc de abdomene. In rest ei sunt minunati si mi se par ideali pentru zilele in care blugii sunt prea "severi" si colantii nici nu intra in calcul pentru ca safimserioasecolantiinusunthaine!:))






Completam cu rujul toamnei si iata-ma!

Pozele frumoase frumoase de azi (eu asa zic) mi le-a facut draga de Dee si a reusit sa ma faca sa arat mai "in stare" decat ma simteam la momentul respectiv.  Uneori internetul poate face chestii extraordinare, cum ar fi sa iti aduca o prietena pe cinste, atat de asemanatoare si atat de diferita incat nu se putea sa nu va intelegeti. Asadar, multumesc inca o data...cealalta Diana!


19 comentarii:

  1. Perfect outfit and photos, Diana!!!
    Suntem un cerc de Diane aici, Dee face niste poze exceptionale, dar tu esti frumoasa foc!!
    Te prinde la fix stilul asta, camasa e mai mult ca perfecta si-mi place cum ai purtat-o :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai zis si altadata, Diana power all the way!:)
      Multumesc de complimente.

      Ștergere
  2. Da, da, da asta-i atitudinea pe care o cautam! Si am gasit-o! Yay!
    Imi place tare, tare mult outfitul si l-as purta fara sa stau pe ganduri oricand, la orice ora!
    Pupicius!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut fotograf priceput si super eficient!:)
      Ma bucur ca ti-a placut de mine si toalele mele

      Ștergere
  3. I say yey to the whole outfit! ;) Pulovere calduroase...da! Carouri...oh, da! Geaca de piele...yup, yup! A ta e f faina!
    Good hair day, right? :)
    Carouri, bocanci, suprapuneri, asa-s si eu toamna. Vara arat si eu mai "a doamna", toamna revin la adolescenta si tinute comode si calduroase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti zic ca parul avea o tona de sampon uscat in el pentru ca nu apucasem sa il spal de 4 zile...ma crezi?:))
      Eu toamna si iarna ma gandesc numa sa imi fie cald. Si de arat a bochetar (si uneori chiar arat) nu imi pasa!

      Ștergere
  4. Cum spune Ruxy: I say yeeeeeiiii! :D
    Te reprezinta tinuta asta, altfel nu s-ar vedea in asa masura cat de bine te simti purtand-o! Excelent se asaza perechea de jeggins si intregul look e minunat! Sunt superbe cadrele, felicitari pentru amandoua Dianele!

    Kisses, girl!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Te somez, pardon - te rog, sa imi spui ce ruj al toamnei porti! :D
    P.P.S. M-am uitat si eu la camasa rosie, in caroruri, ea mi-a facut cu ochiul dar...am amanat putin momentul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si in numele Dianei pentru laude!:)

      Rujul e de la Avon, din gama Ultra Color Rich, nuanta Temptress, luat acum vreun an si ceva. Nu stiu de mai e sa nu la ei.

      Ștergere
    2. Thanks! Am retinut, voi intreba de el - imi place mult!
      Pup!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase pozele și ținuta. Și mie-mi place să mă fac ceapă zilele astea :)
    O cămașă ca a ta îmi doresc, nu am așa ceva și vreau tare, tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum ai vazut, eu nici macar nu aveam camasa, dar am gasit solutii!

      Ștergere
  6. Pfff ce misto is pozele ! Si outfitul imi place, desi nu m-am prins ce inseamna jeggings, cum sunt.

    Si cum adica colantiinusunthaine? :)) Ba sunt. Haine foarte comode, cand nu ai chef sa te stranga blugii:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac pozele! Jeggings sunt la propriu corcitura dintre leggings si jeans. Adica un fel de jeans cu elastic in talie.
      NUSUNTHAINE de purtat in public pentru mine. Nu stiu sa arat decent in ei si pentru ca am vazut multe esecuri pe stradamai bine ma abtin.

      Ștergere
  7. Maaai, tu intineresti! :D Superba combinatia, superbe pozele, chiar arati de 17 ani!
    Si eu vreau sa stiu ce ruj ai, e frumos foc.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai prins, am baut elixirul tineretii!:)) Seva de stres!Multumesc, esti prea draguta!:)
      Am spus mai sus ce e cu rujul.

      Ștergere
  8. foarte dragut outfitul tau <3
    de altfel si melodia imi place foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da ....melodia aia mereu imi da o super stare!

      Ștergere
  9. Imi place mult tinuta. Poate pentru ca ma regasesc un pic in stil.
    Si sunt de acord cu tine cand nu ai pus egal intre colanti si haine. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Super poze, super tinuta, you roock!! haha Am avut cateva camasi cu carouri dar erau cu maneca 3/4 si scurte pana in talie cu imprimeuri tare frumoase: galben cu bleumarin, rosu cu gri si gri cu crem, de la sot sunt prea mari pentru mine... so e caz de shoppinguiala. :D
    Eu port colanti, dar cum nu am avut timp sa port cat mai multe fuste si rochii s-a racit sa mai defilez in noile modele achizitionate.
    pup

    RăspundețiȘtergere