joi, 16 octombrie 2014

Wishlist time - the impossibles

Saptamana trecuta va spuneam despre 5 produse ieftine pe care mi le doresc desi stiu ca nu am musai nevoie de ele. Bun, sa zicem ca la un moment dat le-as putea ceda. Azi va aduc insa varianta nesimtita de wishlist. Produsele alea scumpe ca mancarea pe o saptamana pe care orice beauty addict le viseaza ocazional, ba uneori le si cedeaza simtindu-se apoi minunat, dar si un pic vinovata.

O parte din ele imi stau pe creier de mult timp, le tot amusin pe unde le vad. Daca e sa ne gandim la ele ca la un rasfat ocazional parca nici nu mai pare asa grav, nu? E un fel de stimulent pentru mine sa nu mai tot cumpar multe si marunte, asa cum va spuneam in articolul asta de anul trecut. Am nevoie de toate jucariile astea stralucitoare? Sincer, desigur ca nu! M-as bucura sa pun gheruta lacoma pe ele. U can bet your bottom dollar!

Rouge Volupte de la YSL nu mai e un mister pentru nimeni. Sunt ridicate in slavi de toata lumea si nu ai cum sa nu ti le doresti. Ambalaj ca o bijuetrie, produs care zice-se face toti banii (multii bani). Ma tot gandesc si razgandesc la nuantele 01 si 02. Si vaaai cat imi doresc unul!

Link


Giorgio Armani Eyes to Kill  Intense Eyeshadow, nuanta 02 - Lust. Ma obsedeaza. Imi bantuie visele. E o culoare destul de greu de purtat dar atat de frumoasa incat as accepta sa ma transform in vampir de dragul ei. Mi se pare o nuanta ca nici o alta pe lume. Calitatile fardurilor se aude ca sunt de-a dreptul fantastice. Sper si eu la 120 de lei bucata. Nu pot sa nu ma gandesc cat de bine ar arata peste noul meu Color Tattoo in nuanta Pomegranate. Ia uite cum arata.

Link
In caz ca nu v-ati prins am facut o mica obsesie pentru fardurile cu textura interesanta. Dupa cel Armani, am pus ochii pe un fard Clarins, Ombre Matte, nuanta Sparkle Grey. Numai cand il vad cat de frumos e in ambalaj imi vine sa fug in lume.

Link

Inca nu am reusit sa scap de dorinta extrema de a avea inca un ruj Chanel. Am avut unul cand eram in liceu, il primisem cadou de la matusa mea. Din pacate nuanta nu mi se potrivea neam nici pe atunci si cred ca nici acum n-as fi apreciat-o. Textura era insa fantastica. Inca de acum un an va spuneam ca tanjesc dupa un rosu clasic Chanel si cel care apare cel mai frecvent in fanteziile mele este Gabrielle, din gama Rouge Coco. Pentru ca e nuanta iconica a casei Chanel. 

Link
Asadar, doamnele mele, va astept si pe voi cu marturisiri. Ce produse high end v-ati cumpara chiar azi daca banii n-ar fi deloc o problema? De fapt stati, sa formulez altfel, pentru ca tot citisem articolul Andreei Dekker in care spunea ca problema nu e de fapt ca nu imi permit un lucru, ci ca nu vreau sa dau banii pe el. Asadar, daca nu ar trebui sa ne gandim la alte cheltuieli mult mai rationale, care e primul produs de makeup care va vine in minte?











17 comentarii:

  1. As vrea din ficati un ruj scump. Un Harmandi, un Dihor, un ceva. Un ruj care mi se potriveste manusa si pe care sa il port forever and for always. Asta e visul meu. Rimel, creion, blush si rujul ALA. Nu stiu care e inca, dar mi-l doresc candva. O sa incerc cateva prin parfumerii.
    Si ceva nelegat de machiaj... ma stii... Lavi... lavi... si inca un lavi. Un munte de lavi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh mama ce mi-ai facut azi!
    Un Lust mi-ar placea si mie sa gasesc pe jos sau nah...mai realist...sa-l castig la un super concurs....;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  3. eu imi doresc rouge baume dior - nuanta 468 - un ruj/balsam - un corail superb - 156 lei....
    si ser de cuticule dior, si fluide les beiges de la chanel, si un rimel lancome si nu mai zic de skincare...:)
    in ultima vreme am observat ca tin mai mult banii pentru skin care - which is good. mai ales de cand o citesc pe caroline hirons.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine sunt toate! De la Armani, din aceeasi gama, imi place mult Purpura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ma uitam pe youtube la tati glamlifeguru si a zis de rujurile P2 care sunt la fel ca YSL si care costa 2-3 €. De atunci nu mai vreau rujuri scumpe. mi-am luat 2 de la P2 si m-am potolit. neajunsul este ca P2 nu se gaseste inca in RO. E o gama gen Essence sau Catrice in Germania

    RăspundețiȘtergere
  6. Rujurile YSL arata belea, costa de te rup, dar nu merita atatia bani - si ti-o spun dupa ce am visat atat la 01 si in final e al meu. Imi place, arata foarte bine, dar nu rezista deloc si nu e nici cel mai hidratant ruj din lume. Singurul produs care imi vine in minte e o pudra de la Hourglass, o alta mica obsesie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mama lui de blogger si erorile lui ... iti ziceam ca eu visez la o pudra de la Hourglass. Si-ti mai ziceam ca rujurle YSL nu merita atatia bani, eu am visat la 01 ceva vreme, e al meu acum, insa pe cat de misto arata pe buze, pe atat nu rezista si nici nu hidrateaza.

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesante alegeri, dar.. cam puține... What is wrong with you?? :)) Lăsând gluma la o parte, și eu visez la un ruj YSL, și cred că o să-i scriu moșului ceva pe tema asta. :)) Dar hai să-ți spun ce îmi doresc eu cu ardoare, din toată inima, ahh!! ÎSunt multe tare dar o să mă limitez doar la 4, pt că pe lângă faptul că le vreau, de astea am și nevoie. În primul rând, primer-ul de la Kiehl`s, Micro-Blur Skin Perfector. Goss zice că e cel mai bun de pe piață și eu îl cred. Apoi vreau Laura Mercier Silk Creme Foundation, Chanel Vitalumiere Aqua Ultra Light Skin Perfecting Makeup și pudra minerală de la Tarte Cosmetics. Nici nu mai intru în discuția cu rujuri, farduri etc. I need a job ASAP :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Și eu îmi doream rujul de la YSL, dar am citit o postare de-a Cameliei și i-am zis pa, pa! Arată fabulos, nimic de zis, dar e scump și dacă nici nu e prea bun, atunci nu merită să investim bănuții în el.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tentatiile sunt mari si multe,mai ales cand esti o impatimita a cosmeticelor in general.Am si eu o lista lunnnnnga..si tot adaug cate cv.

    RăspundețiȘtergere
  11. Aoleu, ce-mi faci tu mie. Eu visez la un fard crema de la Dior, imi scapa acum numele, dar e mortal. Lust e superb, dar nu stiu daca as da atatia bani pe un fard pe care l-as purta din an in paste.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu imi doresc de mult, mult timp rujul YSL si mai vreau si parfumul Lancome La vie est belle si muulteeee farduri MAC :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Tarte si Hourglass...
    Dar pe ce o sa dau banii e un La Vie Est Belle, doar ca mai dureaza putin!

    RăspundețiȘtergere
  14. Really nice!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and folllow me back?

    xx

    RăspundețiȘtergere
  15. Rujul de la YSL il vreau si eu- Nr.1
    Ce am pe Wishlist nesimtit de tot e Serul de la Estée Lauder
    Mai vreau Si de la Armani si cred ca imi ajunge :))

    RăspundețiȘtergere