miercuri, 12 noiembrie 2014

Finish 6 by Christmas - update 2

Au mai trecut inca vreo trei patru saptamani din provocarea mea. Daca nu stiti despre ce vorbesc, aveti articolul initial aici si primul update e acesta. Am decis sa va mai arat o data in ce punct ma aflu, iar apoi o sa va anunt de Craciun daca am reusit sau nu. 

Dupa cum stiti, terminasem deja creionul auriu Yves Rocher si pe cel de buze Essence. N-a mai trecut mult si am reusit sa il termin si pe cel cu doua capete. Nu ma declar foarte incantata de el si sigur nu l-as mai cumpara.


Lip butter-ul Nivea se bucura de multa atentie si eu zic ca progresul e vizibil. Nu stiu daca o sa reusesc sa il termin chiar pana la Craciun, dar daca mai ramane ceva nu ma supar. Oricum o sa il consum pana la capat. E un produs fantastic pentru cat de ieftin e si dupa cum vedeti tine o groaza. Vi-l recomand cu caldura!


Rujul MUA nude a mai scazut un picut. Se vede semnul facut pe eticheta de pe capac. Prima linie ca punct de start, linia a doua pentru update-ul de data trecuta si linia cea mai de jos pentru punctul in care sunt azi. Cred ca acesta va fi gata pana de Craciun. Good, pentru ca mai am vreo doua rujuri nude pe care trebuie sa le pun la treaba.


Gloss-ul Clinique il folosesc in toate combinatiile posibile. Nivelul scade incet dar sigur. Nu stiu insa daca o sa reusesc sa il termin. Om trai si om vedea.


Fardul alb pulbere nu l-am "masurat" cand am inceput sa il folosesc. Cutiuta era plina bine. La al doilea update am facut un semn pe capac, dupa ce am "asezat" toata pulberea intr-o parte. A doua liniuta arata unde ne aflam azi. Treaba merge, dar inceeet. Ganditi-va ca il folosesc zilnic, atat sub spranceana cat si pe pometi. Si atat am consumat intr-o luna. Cand va luati un pigment full size intr-o nuanta turbata luati in considerare ca produsul va fi aproape intact pana expira.


In paralel mai lucrez si la alte produse de makeup si ma lupt sa micsorez stocul de produse de ingrijire. Chiar as vrea sa vad ziua cand nu o sa mai fiu o obsedata de cosmetice! Sunt in punctul ala in care nu mai vreau 100 de chestii ci una si buna! Am in cap niste planuri pentru anul viitor si sper sa le pot indeplini.


4 comentarii:

  1. Perseverenta lu'mama!
    Imi place ca esti ambitioasa si te sustin. Eu sunt mai lenesa in ultima perioada ...;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. am terminat si eu 2 produse din cele 6 :x abia astept sa mai termin din ele

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca este perseverenta!Spor la treaba!Eu cred ca le vei termina pana la Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mai am un singur produs de consumat, aleluia!

    RăspundețiȘtergere