joi, 6 noiembrie 2014

Japanese Cherry Blossom - Bath and Body Works

Daca sunteti consumatoare de clipuri beauty pe Youtube si bloguri din afara sigur stiti ca Bath and Body Works e un fel de boala cronica. Lotiunile de corp, gelurile de dus si mai ales lumanarile sunt laudate peste tot, de toate fetele si tu nu poti decat sa oftezi a jale, sa iti doresti si sa nu ai de unde le lua. Think again!

Entuziasmul meu cand am identificat produsele pe pagina de Facebook 4 EVER enchanted a fost de-a dreptul infantil. Noroc ca nu era nimeni cu mine acasa, pentru ca s-ar fi indoi inca o data de integritatea mea psihica. Cand am aflat ca cei care se ocupa de pagina sunt din Sibiu, am fost de doua ori incantata, acum produsele visate erau la o aruncatura de bat. Chiar daca momentan stocurile erau micute, am ales rapid o lotiune Japanese Cherry Blossom si mi-am planuit sa revin pe pagina imediat vor aduce stocurile cu bunatati de iarna. Abia astept sa descopar si niste arome gurmande craciunesti!


Recipientul mi-a placut de la prima intalnire. Imi place forma lui ergonomica, numai buna de tinut in mana fara sa o scapi prin baie (nu ca as fi patit vreodata sa ceva), imi place dopul argintiu si eticheta girly. Si imi place ca sticla e transparenta, pentru ca stiti deja ca fac parte din nebunele carora le place sa vada cum scade nivelul produsului in recipient. Imi place sistemul de dozare, e preferatul meu, acelasi ca la lotiunile Victoria's Secret. Apesi pe lateralul dopului si voila, orificiul prin care iese lotiunea.

Produsul in sine are exact consistenta potrivita. Niciodata nu am fost fan al lotiunilor prea lichide, iar aceasta e suficient de densa incat sa ma multumeasca pe deplin. Se absoarbe foarte repede in piele si nu lasa nici un pic de film lipicios. Always a plus, mai ales daca vrei sa iti iei repejor hainele pe tine dupa cremuire. Pielea ramane catifelata si aspectul elastic se pastreaza ore bune. Trebuie sa va spun insa ceva, pe piele uscata nu hidrateaza chiar in mod ideal. Adica efectul dispare undeva dupa 8 ore as zice eu. Nu e grav, dar sa stiti. Stiam deja ca sunt mult mai consistente lotiunile lor Triple Moisture Body Cream si cred ca data viitoare ma voi orienta spre una dintre ele. Totusi si aceasta se achita bine de sarcini.


Acum, partea pe care o asteptati...aroma, cum e aroma? Daca imi cititi blogul de ceva vreme stiti ca mai ales in anotimpul rece sunt fana a mirosurilor gurmande, dulci in produsele pentru ingrijire. Aceasta lotiune se abate un pic de la alegerile mele obisnuite si totusi m-a cucerit. Ma asteptam la un miros mai intens floral (care sa ma transpuna direct in mijlocul festivalului florilor de cires japonez), insa ea e dozajul perfect dintre note pudrate de flori si ceva mirodenii care ii dau o nota de exotism. Cel putin eu asta simt. Mirosul e unul curat, care iti induce efectiv o stare de calm. E aceeasi stare pe care mi-o da mirosul de prosoape spalate  adunate din aerul rece de pe balcon. Imi aminteste cumva si de pudra pentru bebelusi si asta e suficient sa imi puna un zambet tamp pe chip. Nu ma asteptam sa imi placa asa de tare ceva atat de subtil. Mirosul se mentine bine pe piele, cateva ore bune. 

Sunt placut surprinsa, asa cum de altfel am si sperat sa fiu. Sigur o sa mai testez si alte produse Bath and Body Works, pentru ca Japanese Cherry Blossom a reusit sa imi deschida apetitul pentru mai mult. Si in caz ca aveti vreun dubiu, vreau lumanari. VREAU LUMANAAAAARI!:)) Va recomand si voua sa inspectati pagina 4 EVER enchanted si sa intrebati cu incredere despre produsele care va intereseaza. Veti gasi persoane prietenoase care o sa va ajute sa puneti mana pe comorile dorite!

Voi ati testat ceva produse de la ei? Ce arome recomandati? Sau ce arome va tenteaza pe voi cel mai tare?

4 comentarii:

  1. Bun..s-a notat, s-a adaugat pe lista! Vreau!
    Acum adulmec in gol si ma gandesc ca noi doua (eu si lotiunea ta) ne-am intelege foarte bine....
    Si...vreau si lumanari, multe si marunte! ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ti-o dau sa o adulmeci si cand ne intalnim. Sa nu mai adulmeci in gol ci in plin!:P

      Ștergere