vineri, 14 noiembrie 2014

Missha Perfect Cover BB Cream

In urma cu niste saptamani v-am anuntat ca am facut maretul pas si am achizitionat de pe Aoro un BB Cream asiatic. Eram foarte curioasa ce stie el sa faca si cat de diferit e de orice am incercat eu inainte. Si pentru ca v-ati aratat interesate de subiect am decis sa ma misc un pic mai cu talent si sa nu mai aman review-ul.

Sa o luam pe bucatele. Ce e in primul rand un BB Cream adevarat? Mi-am cules informatiile direct de pe site-ul Missha si am aflat ca BB Cream (prescurtarea pentr Blemish Balm Cream) a fost initial creat de medicii dermatologi pentru a trata si proteja pielea dupa operatii la nivelul acesteia.Celebritatile au inceput sa foloseasca BB Cream-ul pentru a avea o piele cu aspect nartual, perfect, stralucitor si in curand produsul a devenit extrem de popular.


Pentru ca varianta BB Cream-ul Missha cel mai bine vandut e cel in varianta Perfect Cover, am decis sa ma indrept spre acesta. Am aflat ca Missha a reformulat BB Cream-ul pentru uzul general al populatiei. BB Cream-urile Missha si-au mentinut proprietatile initiale de protectie, acoperire perfecta, textura lejera, protectie UV si imbunatatesc aspectul ridurilor fine, corecatand si tenurile cu aspect neunifrom. Popularitatea variantei Perfect Cover s-a raspandit in Japonia, apoi a cuprins intreaga Asie si a ajuns rapid in tari ca USA, Canada si Franta. Aaaa si sa nu uitam de Romania, asa-i? Zice-se ca produsul asta creeaza un look natural, fara imperfectiuni si functioneaza atat pentru a hidrata pielea, a o proteja de radiatiile UV cat si pentru a tine loc de concealer si fond de ten. Totul intr-un singur tub. Asa o fi? Ia sa analizam un picut.

Eu am ales tubuletul de 20 de ml ca sa vad cum ne intelegem. Exista si varianta de 50 de ml, iar tubul aceleia e dotat cu pompita. Frumos si igienic. Tubul e confectionat dintr-un plastic destul de rigid si opac, asa ca banuiesc ca la final o sa trebuiasca sa tai recipientul ca sa pot scoate tot produsul din el. 

Ingredientele sunt acestea: Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol
MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)]



Chiar daca nu excelez eu la analiza ingredientelor, m-am documentat un pic si va pot spune ca in BB Cream-ul nostru avem ceva ulei mineral si vreo doi parabeni. Plus multe ingrediente benefice. Tin sa mentionez treaba cu uleiul mineral si parabenii pentru ca stiu ca sunt persoane sensibile la ele. Eu nu am probleme in general cu produsele care contin ulei mineral, dar consider necesar sa va anunt.  De asemenea ii cred pe cuvant in legatura cu SPF-ul ridicat (42 scrie pe tub) pentru ca oxidul de zinc prezent in lista de ingrediente pare sa fie in proportie destul de mare. Printre ingredientele care ma fac sa cred ca "e de bine" se numara extractul de musetel (camomille extract) - care are efect antiinflamator si calmant, ajutand la reducerea reactiilor alergice; extract de rozmarin (rosemary extract) - care previne imbatranirea calmand pielea si avand proprietati antifungice si antioxidante; ceramide - care ajuta pielea sa mentina nivelul optim de hidratare; hyaluronic acid - protejeaza pielea de iritatii si bacterii si pastreaza pielea hidratata creand in acelasi timp o bariera subtire si transparenta pe epiderma.  
Selectia de nuante nu e foarte vasta, dar eu am nimerit bine alegand nuanta 21. Nuanta e un bej piersiciu. Aplicata pe piele initial pare foarte deschisa si chiar pare un pic gri si cu aspect bolnavicios. Dupa cateva minute insa se armonizeaza perfect cu nuanta tenului meum reactionand cu ph-ul pielii si oxidand numai cat e nevoie. Ma bucur ca procesul de oxidare nu continua si pe parcursul zilei, ca sa ma trezesc pe la pranz colorata intr-un roze subtil. Daca stiti ca aveti subton galben accentuat cred ca nuanta 23 e mai buna pentru voi.



Textura e cremoasa, destul de densa si aluneca foarte usor pe piele datorita siliconului din compozitie (inca un aspect la care sa aveti grija, daca stiti ca nu va prieste siliconul din produsele cosmetice). Faptul ca are in componenta silicon rezulta in faptul ca BB Cream-ul asta lasa finish-ul pe care l-ar lasa un primer combinat cu fond de ten. Mie reuseste sa imi uniformizeze zdravan porii si aspectul chiar e unul flawless. Pielea arata catifelata, elastica, uniforma si intre noi fie vorba, arata de parca nu as purta deloc machiaj.

Imi place ca nu am nevoie de o cantitate foarte mare ca sa acopar toata fata, dar imi place si ca puterea de acoperire e buildable. In zilele bune pun produs cam cat un bob de mazare si all is good in the world. Daca am pete sau tenul meu arata mai chinuit pot linistita sa mai aplic un strat si nu se vede urat. Efectul ramane la fel de natural. Acoperirea nu e "perfect" dar e medie si sincer bate la fund multe fonduri de ten. 

No makeup face! Buhuuuu!
All better now!

Pe timp de iarna musai folosesc si crema hidratanta, dar probabil cand e mai cald as putea sari peste pasul asta si pielea mea tot ar fi multumita. Finish-ul e unul usor satinat. Nu ramane lucios pe ten, dar nici perfect matifiant nu e. Daca va stiti cu ten gras, recomand sa aplicati o pudra matifianta. La mine BB Cream-ul mentine un aspect frumos fara pudra in jur de 5-6 ore. Daca vreau mai mult, trebuie sa intervin putin. Dar de rezistat rezista pe ten bine de tot.

Nu am observat efecte miraculoase de reducere a ridurilor sau de albire a tenului (stim deja ca asiaticii au o pasiune pentru tenurile deschise, de aici si SPF-ul ridicat) dar pot sa va spun sigur ca produsul asta e fantastic. Pentru mine functioneaza perfect ca baza pentru machiajul de zi cu zi. Nu prea mai simt nevoia de fond de ten de cand il am. Nu exclud posbilitatea sa il cumpar din nou cand o sa il termin. Regret ca nu am cumparat direct full size-ul. Acum sunt foarte tentata de multe alte cosmetice Missha si cred ca o sa imi indrept atentia spre ele.

Asadar, pentru mine, BB Cream-urile asiatice isi merita renumele. Sunt pe deplin castigata de partea lor si e posibil ca acesta sa fie inceputul unei relatii de durata cu ele. Nici nu se compara ceea ce gasim in comert cu numele de BB Cream cu ce vad la Missha. Ma bucur doar ca acum sunt la indemana si nu mai e ebay-ul singura sursa. Nu de alta, dar eu sunt mai batrana si nu ma incurc cu ebay!

Voi ati incercat vreun BB asiatic? Care a fost impresia voastra? Daca nu ati incercat, va tenteaza?

7 comentarii:

  1. imi place si de mult tot zic sa iau si eu un BB Cream Missha. aveam chiar si unul in cos la un moment dat dar m-am razgandit intre timp. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Il vreau si eu acum!!! Ce mi-ai facut??!!! :((
    Se vede superb pe tenul tau frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta a fost primul meu BB Cream asiatic asa ca avem o legatura foarte speciala :D Mi-a placut extrem de mult si il voi reachizitiona cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Of mai Deena, mai!
    Cum ti-ai activat tu super puterea aia ascunsa si m-ai vrajit...din nou!
    Vreau, vreau, vreau! :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  5. Buhuuhuuu pe naiba! :))) Ai un ten super! :P
    Tu ai vazut a mea no makeup face? Acolo-i buhuhuu! :))

    Il cunosc pe Misha asta, doar din vedere, dar de mult timp! pana acum nu a fost sa fie sa ne intalnim dar...DA, e de incercat macar o data in viata! Asumandu-ti riscul de a te fideliza si de a face echipa pe termen lung!

    Multzam pentru review, Diana!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    Follow this blog please! My Blog: violaceous_flavor
    Write me if you follow me)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai facut o descriere senzatioana a produsului. Ma bucur cas e pot gasi si pe aoro asa fiind mai usor de achizitionat. Recunosc ca m-ai facut curioasa si am sa il achizitionez si eu.

    RăspundețiȘtergere