sâmbătă, 20 decembrie 2014

Cellu Blue si razboiul cu celulita

Articolul asta trebuia sa fie scris si publicat undeva la inceputul saptamanii ce sta sa se incheie. planurile nu mi-au iesit insa si ajung sa va povestesc abia azi despre Cellu Blue, ventuza "distrugatoare" de celulita. Sunt convinsa ca ati vazut deja gramezi de review-uri in blogosfera, dar o parere in plus nu strica niciodata.

Stiti deja ca sunt o mare lenesa cand vine vorba de tratamente care implica mai mult de trantirea unei creme hidratante. Asadar imi veti intelege scepticismul cand mi s-a propus sa testez ventuza pentru masajul anticelulitic. Nu mi-era teama neaparat ca nu stie ea sa faca treaba, ci ca eu o sa o ignor si nu ii voi da posibilitatea sa isi indeplineasca rolul. Ei bine, n-a fost chiar asa.


Indata ce am primit-o am cercetat instructiunile de folosire. Seara dupa dus stateam si ma uitam la ea ca la un OZN. Mi-era teama! Mi-era teama de o amarata de ventuza! In cele din urma m-am uns zdravan pe coapse cu niste ulei de migdale si am aplicat ventuza. Ce a fost la gura mea nu vreti sa stiti! Am folosit toti Sfintii din calendar, am invocat focurile Iadului. Pentru ca na, femeie inteligenta, am aplicat vid maxim si forta de suctiune era atat de mare ca imi dadusera lacrimile. Am reusit chiar sa il fac pe al meu sot sa vina sa vada ce am patit. Dupa ce s-a convins ca problema e in principal la cap, a plecat.

Credeti ca m-am lasat? NU! Am facut cate miscari circulare si sus jos am rezistat. Cand am dat jos ventuza pielea era rosie bine. M-am temut sincer sa nu ma trezesc cu ceva vase de sange crapate, dar nu a fost cazul. Nici atunci, nici datile urmatoare. 

Recunosc de la inceput ca nu am folosit-o chiar zilnic. As zice mai degraba o data la doua zile. Asa ca efectele depline i-au fost un pic afectate, sunt convinsa. Cu toate astea, pot spune ca pielea pare mai ferma. Celulita inca nu o vad diminuata foarte tare, dar cred ca un usor efect de "blurare" a inceput sa apara. Chiar cred ca daca as fi mai consecventa, rezultatele ar fi mai impresionante.


Nu o sa mint. In primele zile e dureros. Aud ca si framantatul anticelulitic la salon e tot dureros. Ideea nu e sa iti placa ci sa iti agresezi depozitul de grasime. Cum era aia cu rabda baba? Aha! Dupa un timp incepi sa te obisnuiesti si parca nu mai doare asa tare. Eu o sa incerc sa perseverez, in speranta ca la vara o sa pot purta si eu pantaloni scurti fara sa ma simt esuata pe uscat!:P Desigur ar ajuta si nitica miscare si niste renuntat la Oreo si ciocolata (as if that's possible!)

In cazul in care va tenteaza sa incercati aceasta arma imbatabila pe propria celulita, am pentru voi un cod de redcuere de 40%. Codul este MAKEUPDREAM si folosindu-l pe site veti ajunge la un pret de 15 euro cu tot cu transport. Ventuza e trimisa din Franta, ajunge la posta normala in circa 10 zile si puteti sa vedeti si voi despre ce e vorba.

3 comentarii:

  1. Rabda baba, rabda...;))
    Stii la ce ma gandeam in primele zile in timp ce o foloseam? La Nutella! Sunt fara scapare!
    Masam, scrasneam din dinti si ma gandeam la ea...Of ...dezastru ...;))
    Pupicius si spor la masat. Eu incerc sa respect ritualul dar..nu reusesc decat in proportie de 80%. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu m-as teme de niste venisoare sparte, dar acum ca deja sunt framantata bine la salon, parca m-as incumeta sa o incerc. Asta mai ales ca dupa un an de masaj anticelulitic dureros inca nu am scapat de ea. Ei, ce sa-i faci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ajunge chiar acasica la usa. A mea a ajuns pe 31 decembrie si mi-a zis mama ca m-a mascarit postasul ca tre sa duca colete in loc sa stea acasa cu familia. De parca eram eu vinovata ca atunci a ajuns si de parca eu nu tot la munca eram :))
    Da-i bataie, fetica! De azi o folosesc doar cu miscari ascendente, am postat eu un clip pe fb. Auzisem mai demult ca cica asa e efectul mai strong,

    RăspundețiȘtergere