marți, 9 decembrie 2014

Lacey stripes and some pastel - OOTD

Vremea nu a fost in mod constant rea si dusmanoasa si inca mai reusesc sa strecot cate o hainuta feminina si lejera in peisaj. Saptamana trecuta a fost in mod special evident ca iarna s-a prostit (nu ca m-as plange), iar la orele pranzului era cald de-a binelea. Ma rog, undeva la 10 grade. Dar mie asta mi se pare suficient de cald ca sa scot la plimbare rochita mea Stradivarius care nu a reusit sa vada lumina zilei inca.

De cum am vazut-o pe Kurtmann, am inhatat-o. Mi s-a parut atat de inedita combinatia de dungi "marinaresti" cu imprimeu dantelat incat nu puteam sa o las acolo. E genul de rochie care imi place mie, lejera, nu excesiv de scurta, simpluta dar totusi cu "ceva". Va spun ca am fost super incantata cand am primit-o, pentru ca e mult mai faina decat ma asteptam. Materialul rochiei e dublat si jerseul nu e atat de subtire incat sa nu se preteze la niste layering de toamna/iarna. Dungile navy, nu sunt numai imprimate, dar detaliul ala dantelat e cumva in relief. Oh so pretty!:D Chiar am fostr super incantata de achizitie. Asa ca la primul semn de temperaturi prietenoase am tras pe mine dresurile opace si am scos-o la plimbare.














Cardigan-ul este Atmosphere, luat dintr-un second cu vreo 6 lei (I know, u cand hate me, it's ok). Imi place ca e atat de feminin. In general respingeam cu desavarsire pastelurile pe timp de iarna. Acum se pare ca ma trage ata tot mai mult spre ele. Cardigan-ul mergea la fix cu fularul daruit de Dee (care a fost iar fotografa pentru tura asta de poze) anul trecut de sarbatori. Daca nu ma insel si asta tot de pe Kurtmann e luat. Can u see a pattern here?

Am defilat imbracata asa toata ziua, am mers sa fac cumparaturile, am mers la gradi dupa fii-mea si m-am simtit extraordinar de bine asa.

Mai am o achizitie Kurtmann pe care de abia astept sa v-o arat. Comanda data ultima oara a fost una extraordinara din punctul meu de vedere!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu