Shop your stash Sunday

Produsele alese pentru saptamana urmatoare vor trebui sa ma ajute sa execut iarasi look-uri extra rapide. Cu precizarea ca trebuie sa arat mai bine ca de obicei pentru ca luni avem serbare la gradi, marti avem lectie demonstrativa la gimnastica, miercuri..nici nu mai stiu! Cert e ca am mai multe "intruniri" la care trebuie sa reprezint cu brio imaginea familiei!:))


Am ales paleta Oh So Special ca de multa vreme nu am mai folosit-o si tare imi place! Ca baza pentru ea am hotarat sa iau Color Tattoo-ul Permanent Taupe. Nu e preferatul meu si totusi am reusit sa consum multicel din el. As vrea sa reusesc sa il scot din colectie! Tusul si rimelul sunt la ultima tura de utilizare, pe urma la cos cu ele. O sa va povestesc mai multe cand va veni momentul. Am decis sa bag in seama si mostra de pigment TANF Tempest.



Produsele pentru ten sunt aceleasi, doar ca am ales un blush mai rozaliu, ca sa dea bine in peisaj. Ahhh, da! Va rog sa remarcati micul punct argintiu si superb din pudra! I hit paaaaaaaan! YEY! Pe buze o sa folosesc Apocalips-ul Celestial si produsele din Finish 6 by Christmas, pentru ca sunt pe ultima suta de metri cu ele.


Mi-am ales si cele doua oje pentru saptamana asta si sper sa apuc si sa le folosesc.

Quick and easy does the job!

Share:

5 comentarii

  1. ce faine-s ojele! m-am indragostit de cea de la Astor
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador aceasta rubrica a ta! Mereu sunt curioasa sa vad ce ti-ai mai propus pentru saptamana urmatoare. Bafta la serbari! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh So Special a intrat recent în colecția mea și o adooor! Am folosit-o în exces luna asta.
    Uneori mă gândesc să-mi pregătesc și eu produsele pentru săptămâna următoare dar nu cred că m-aș ține de ele, eu le aleg mereu pe moment, în funcție de starea de spirit și cât timp am la dispoziție (mai ales :)) ).
    Săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu mă bucur atunci când e vizibil faptul că termin un produs. Tu de ce te bucuri? :)) Dacă aș putea să-mi tot cumpăr și să le păstrez și pe cele mai vechi și să am o colecție mare, mare, nu m-aș supăra. :))
    Ce bine arată paleta de la Sleek...nu o am. Și oja de la Astor!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am luat si eu Oh so special, ca tot nu am fost atrasa de multe Sleek - eu as vrea doar 2-3 farduri din fiecare (exceptie Vintage Romance care-i sufletul meu pereche).
    Ar trebuie sa-mi fac o rubrica din asta ca a ta ca Doamne, de multe mai uit! Si uit luni de-a randul.. :))

    RăspundețiȘtergere