The season for red and green - OOTD

Saptamana trecuta, inainte de lectia deschisa la gimnastica a Katiei, iar i-am consumat jumatate din pauza de masa bietei Dee ca sa imortalizeze tinuta. Tinuta fiind una mega simpla, dar cu un pic de ceva craciunesc in ea, ca altfel nu se putea.

Va pot spune ca a fost una dintre cele mai de rasul - plansul sedinte foto ever. Ba trecea lume prin cadru, ba ne pandeau "cazuri sociale", ba ..MNU! Iti multumesc inca o data draga Dee ca ai rezistat si ai scos asemenea poze frumoase.



Acum niste saptamani am initiat o colaborare cu site-ul Yesfor. Dupa ceva deliberari mi-am ales doua produse pe care le vroiam si mi-au fost expediate rapid. Rochita din pozele de mai jos e luata de aici si dupa cum puteti vedea seamana si nu prea.






E un fel de helanca lunga si grosuta, cu cusatura pe mijloc si despicatura in fata. Bun. Pana aici corespunde. Numai ca eu am vazut-o visinie in pozele de prezentare si visinie am asteptat-o. Ei bine, eu zic ca a mea e rosie toata ziua. Nu face nimic, imi place si asa, dar ati fost avertizate.






Unul din salurile mele preferate a completat imaginea, purtand rol de "cardigan" incins cu o curea ingusta. Dresurile verzi si bocancii sunt din peisaj, asa ca iata-ma! Deja am purtat rochia si cu ugg-uri si chiar cred ca e genul de piesa buna pentru toata ziua. Nimic pretentios la ea. Sunt curioasa cum va rezista materialul la spalari repetate pentru ca nu e atat de plinut pe cat speram. Va voi tine la curent.

A doua chestie comandata de la ei m-a dezamagit un pic mai rau si inca astept un pic de timp sa o pozez. Va voi povesti la momentul potrivit ce speram si ce nu a corespuns asteptarilor.


Share:

17 comentarii

  1. Stiu ca ti-am spus de cand te-am vazut dar doresc sa o mai spun din nou: Strasnica, combinatie!
    Imi place mult iar bluzo-helanco-rochita este pe placul meu. As purta-o fara sa stau pe ganduri.
    Ma bucur ca iti plac pozele si mie-mi face o deosebita placere sa te fotografiez. :)
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm... M-ai lasat pe ganduri! Poate a fost doar o intamplare - zise, totusi, idealista din mine! :)
    Ideea e ca tu ai stiut sa te adaptezi conditiilor si ai prezentat frumos rochia! Si chiar v-au iesit poze frumoase! Imi place tinuta, imi place felul in care ai purtat salul, ti-am remarcat si picioarele tare frumoase - dar ciorapii nu-s verzi :P, eu ii vad turqoise, daca nu albastri :)))...
    Lady, vezi ca nu stiu ce faci, dar devii din ce in ce mai frumoasa! :D

    Kisses, Deena!
    Sa ai Craciun de vis, sarbatori cu bucurie in suflet! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, am zis sa iau ce e mai bun din situatie! Si de la rochia asta nu aveam sperante asa mari cum am avut de la cealalta piesa! Aia chiar m-a dezamagit! Vei vedea!:) Multumesc de lauda adusa picioarelor mele!:)) Ciorapii....mama lor, nu stiu exact ce culoare or fi, jur ca in lumina potrivita sunt verzi!:)

      Ștergere
  3. In ciuda celor descrise, pari foarte relaxata si fericita in poze! Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Adelina, ma straduiesc macar sa par daca nu sunt!:))

      Ștergere
  4. Esti cumva schimbata, cred ca ti-ai mai tuns din par. Ti se aseaza foarte frumos, btw. Si imi place ca esti creativa, ai transformat salul in cardigan intr-un mod placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O Fede, de multa vreme m-am tuns. Acum deja creste iar!:) Ma bucur ca iti place! Am zis ca ar da bine salul ala si vad ca arata frumos in context!:)

      Ștergere
  5. Nu seamănă rochia ta cu cea de pe site, însă ținuta ta mi se pare foarte faină.
    Îmi plac mult ghetele tale, iar părul tău (de multă vreme țin să-ți zic!) arată frumos, îngrijit perfect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Aurora! Parul e la rehab bietul!:)
      Ghetele mi-s dragi si mie, au fost cadoul de anul trecut de la Mos!:)

      Ștergere
  6. Îmi place ținuta, îmi plac pozele! Felicitări, Dee!
    Rochița e frumoasă și se așează foarte bine pe tine, chiar dacă nu e chiar ce se vede pe site.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, Dee stie meserie!:)
      Da, rochia e ok, chiar daca nu seamana cu leopardul prezentat de ei pe site!:))

      Ștergere
  7. Combinatia e tare faina si imaginile au ceva retro, imi amintesti de mama in tinerete. :) E de bine, mama a fost si este o femeie cu trasaturi frumoase.
    Am sa-ti fur ideea cu salul, am si eu unul similar. Si as mai fi avut si altele daca nu-mi puneam piedica, sunt(sau erau) unele faine pe miniprix, tot asa in carouri.

    RăspundețiȘtergere