joi, 8 ianuarie 2015

22 by 22 May

Aham, v-ati prins deja din titlu spre ce ne indreptam, da? In caz ca nu o sa detaliez imediat. Pe langa faptul ca m-am pus pe consumat, mi-am impus un buget strict si mic mic pentru cosmetice. Totusi nu sunt nebuna, stiu clar ca macar ocazional o sa vreau un mic "dezmat". Micul dezmat m-am gandit ca ar pica taman bine in mai, de ziua mea. Si cum in 22 mai implinesc niste ani, am zis ca e perfect sa imi impun un deadline atunci, nu?

Veti vedea ca am ales cateva chestii de-a dreptul indraznete, dar m-am gandit ca totusi am aproape cinci luni la dispozitie, asa ca ar fi bine sa ii dau bice. O sa vedeti un update la proiectul asta undeva prin luna martie. Produsele pe care le consum in cadrul auto-provocarilor nu o sa le includ la goliciunile de sfarsit de luna, ca sa nu "stric magia". Promit ca dupa postarea asta tac din gura, nu va mai povestesc nimic despre demersuri de a tine nebunia sub control. Ma gandesc ca devin usor plictisitoare. Va spun insa ca o sa am grija sa nu sar calul nici la haine (unde sunt iar in plin proces de sortare), nici la alte acareturi. Avem niste cheltuieli maricele planuite anul asta si e bine sa fiu si eu fata cuminte pe cat posibil!

Mdeci, sa scot 22 de produse din casa pana in 22 mai de ziua mea. Pe urma, mai vedem "proiecte" mai tes!

The makeup bit, cea mai crunta!

 Ahmmm....mda!


1. Tus Master Precise Maybelline, iubirea mea cea mare, o sa vedeti IN SFARSIT curand un review. In mai expira, asa ca am de gand pana atunci sa il dau gata.
2.Fit Me Concealer-best concealer I've ever tried, a avut review aici. La fel, prin vara ar expira si ar fi pacat sa nu il folosesc pana la final!

3.Gloss Essence care e senzational de misto ca nuanta. Faza e ca mie nu imi plac glossurile asa ca nu vreau sa mai am in colectie prea multe. Totally doable!
4.Gloss Clinique care e ca patrunjelul in supa, nici nu strica nici nu ajuta. Daca il am sa il si folosesc si pe urma pa si pusi! E gloss transparent oameni! Dar e Clinique, da? Ma scuzi!
5.Ruj rosu Farmasi care are o varsta venerabila tare! Il iubesc si chiar cred ca il pot da gata. Pentru ca de la o vreme iubesc mai mult ca oricand buzele rosii.
6.MAC Blankety nu vreau sa expire neiubit! Asa ca o sa il iubesc de n-o sa se vada! Mor de draci ca am aflat vestea trista: la noi nu se face programul Back to MAC, ala in care duci 6 ambalaje goale la magazin si iti dau un ruj moca. Aveam eu ce sa consum sa ma fac cu ruj nou MAC!


7.Din fondul de ten mai am maxim o saptamana de folosire, iar apoi raman numai cu Missha BB Cream, care e mamaica lor, dupa cum subliniam aici. Promit solemn sa nu cumpar altceva pentru spoit moaca pana nu o folosesc toataaaa!
8.Singurul chapstick ramas in posesia mea dupa ce fii-mea si barbatul m-au deposedat de celelalte! Sa il folosim zic, pentru ca sunt o nebuna care si la balsamuri de buze a adunat vreo 5-6.
9. Pudra Physician's Formula nu imi place pe cat speram. E ok si atat. I s-a spart si ambalajul, am atins si "tavita de metal". Vreau sa o consum si pe urma sa vad ce cumpar!
10. Pentru un om care isi face unghiile foarte rar inca am muuuult prea multe oje. Daca am ales o nuanta inchisa de terminat pana in martie, am zis sa includ si primavaratica asta de la Nyx!
11. Baza pentru unghii de la Farmec a inceput sa isi schimbe consistenta asa ca e cazul de alta noua. 
12. Uleiul pentru cuticule Farmec cred ca are vreo doi ani si sincer nu mai functioneaza ca la inceput. Sa il dam afara zic!

 Random beauty bits.

13. De lotiunea Lavera m-am atins o data cand am primit-o si am uitat de ea. N-as vrea sa prinda un an nefolosita! 
14. Autobronzantul Gerovital imi place dar mi-a fost lene sa il folosesc vara trecuta. Ei bine, primavara asta nu mai vreau sa umblu ca o stafie prin lume, asa ca l-am bagat la inaintare!
15.Lotiunea Victoria's Secret mi-a sucit mintile. Drept pentru care am mai cumparat o aroma. Si logica de om tampit, fiindca imi plac asa mult, nu le-am folosit prea des! Pana in mai asta trebuie sa dispara!
16.Laptele reparator de la Yves Rocher l-am primit cadou la ultima comanda. L-am testat o data si am de gand sa il folosesc pe post de crema de maini pentru ca am impresia ca s-ar descurca admirabil. Nu de alta, dar am atatea lotiuni si creme de corp in dulapior de nu stiu cand razbesc cu ele!

17. Folosesc spuma de par cam de 4-5 ori pe an, ma si mir ca sunt pe la jumatate cu asta de la Taft. Nu imi place mai deloc, dar am de gand sa o folosesc pe toata pana cumpar alta pentru urmatorii 4 ani!:))
18. Fixativ folosesc si mai rar de atat, iar asta e cam lipicios. Totusi umbla vorba ca anul asta o sa am niste coafuri de comis pe propria-mi persoana. Si daca vreau Elnett (si vreau) amicul asta trebuie sa plece!
19. Masca de fata Beauty Formula e luata de la Hello Free Z Discount si desi la inceput nu m-a incantat acum suntem in termeni buni. Poate asa imi amintesc sa ma mascuiesc si eu on a regular basis, nu o data la o luna!

20. Untul de Shea de la L'Occitane despre care povesteam aici e valabil pana in mai. Punct.

21.Samponul uscat Batiste m-a cucerit, dar versiunea asta e meh pe langa aia Blush. Asa ca vreau sa il dau gata, ca sa ma pot bucura la vara de varianta mea preferata! Eu consum greu samponul uscat, nu fac excese, asa ca va dura ceva pentru ca pe dumnealui l-am folosit doar de vreo 4 ori pana acum.
22. DKNY Be Delicious e un parfum care imi place tare mult. Mi se pare perfect pentru primavara si e cel mai gol parfum din rezerve. Sincera sa fiu cele cinci parfumuri detinute momentan mi se par prea destule! Si totusi mai vreau cateva!:)) Asa ca macar unul trebuie consumat!

Call me crazy, nu imi pasa! Oamenii normali isi consuma produsele fara sa trebuiasca sa isi faca liste! Corect, dar oamenii normali nu cumpara lunar ceva nou, nu se pierd prin jungla din makeup case si stiu in general ca excesele strica! Pentru ca vreau sa redevin si eu candva un astfel de om (sau pe aproape) imi impun sa scap de toate astea! Va fi greu? MDOOOOOOOH! E de nerealizat? Nu cred!

Si cu asta am incheiat! Promit ca de maine va astept cu articole normale. Am pe hold o recenzie de carte terminata hat demult in 2014:)).


30 de comentarii:

  1. spor la treaba :) si ziua mea e tot in mai, pe 21 :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti nebuna :)) Iti urez mult succes, you will need it! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca sunt nebuna, ca daca nu, nu mai puteam sa fim prietene!:D I will need it for sure!:))

      Ștergere
  3. Eu nu m-aș plictisi niciodată, mâine după ce rezolv problema cu camera foto, promit că fac și eu unul :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, de abia astept sa vad si postarea ta!:)

      Ștergere
  4. Vai de mine, ce-i aici! :)) Sunt tare curioasă dacă o să reușești să duci toate trei proiectele la sfârșit cu succes!
    Eu rămân doar la Finish 7 by Spring, acum mă pregătesc să public postarea cu ce am ales. :D Nu mai am așa de multe produse de care vreau să „scap” și la care să nu pot face asta fără listuțe.
    Succes îți doresc, cred că o să ai nevoie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt curioasa! I will give it my best!:)
      Ziceai ca mai ai si alt proiect in minte, il astept!:)

      Ștergere
  5. Succesuri cum ar spune un filozof in viata 😀 sincer nu ma bag ca no sa-mi iasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Eu cred ca ti-ar iesi!:) U can start small!:)

      Ștergere
  6. Hai, Di-a-na! Hai, Di-a-na! Poti, poti!!! :D
    You rock, girl! Tin pumnii stransi!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Sunt curioasa cum ti s-a parut acea lotiune Lavera? Desi faptul ca ai uitat de ea... risca sa vorbeasca de la sine! Nu stiu daca ai vazut la mine review-urile produselor Lavera primite spre testare: ungel de curatare si un BB Cream?! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilduta!:) Sa stii ca lotiunea Lavera n-am folosit-o pentru ca am avut altele la rand. Deci chiar nu stiu cum e. In general nu deschid mai multe produse de acelasi fel deodata si nu ajunsesem la ea! Uite acum dau fuga sa citesc review-urile tale Lavera. Eu am in plan sa imi iau de la ei un gel exfoliant...

      Ștergere
  7. Ia ghici, ziua lu' mama e pe 23 mai. :))
    Deci pot sa il preiau linistita si pe-asta. Asa deadline-ul o sa fie gen "ihaaaa, e ziua lu' mama si ne dezmatam in cosmeticeeeee amandouaaaaa!". :)) Acum sa vedem daca pot sa duc pana la capat smenozeala. :D Azi vine primu' si la mine, cel cu 7, iar maine sau poimaine vin cu cel nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama ce s-a nimerit!:) Super super!
      De abia astept sa vad listoaca ta!

      Ștergere
  8. BB-cream-ul de la Missha e creme de la creme. L-am avut și eu tot într-o variantă de 20 ml, dar într-o nuanță deschisă pentru mine. Mă crezi că am uitat că l-am avut și că am scris despre el pe blog, deși mi-a plăcut foarte tare? Trebuie să-l cumpăr din nou, l-am văzut pe Aoro în multe nuanțe. Eu l-am luat de pe ebay.
    Eu n-am făcut niciun proiect de acest gen în ultima perioadă, poate că ar fi cazul să mă apuc și eu de așa ceva, deși nu prea mai am cosmetice în arsenal ca înainte. Mai mult am cumpărat haine în 2014, cosmetice destul de rar.
    Baftă și cu 22 by 22 may și să știi că postările de acest gen nu sunt deloc plictisitoare mai ales că și povestești despre fiecare produs în parte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer cred ca si eu l-as cumpara si a doua oara! E cu adevarat fantastic!
      Daca te apuci de un astfel de proiect eu te voi urmari cu drag. Cred ca astea devin repede postarile preferate (pe langa empties si hauls:P)
      Ma bucur ca nu te-am plictisit, incerc si eu macar sa dau niste informatii despre ele ca sa nu fie doar o insiruire de poze.

      Ștergere
  9. aoleu, la ce te-ai inhamat! :))

    la inceput si eu foloseam mai rar cremele vs pana m-am prins ca se consuma greu. de atunci le folosesc zilnic cand le am :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, am usoare probleme!:))
      Se consuma foarte greu! Dar nebuna tot nebuna ramane!

      Ștergere
  10. uauuuu!!! 22....,mult! dar...pana in mai mai e mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu! Ca pana in mai e timp destul!:)

      Ștergere
  11. Tu ți-ai pus singură gând rău :))
    Sunt singură că vei reuși, nu știu de ce am eu așa o presimțire. Deși ți-am mai zis, ”ambițiile” astea nu le înțeleg. :)) Poate și pentru că eu am tendința mereu de a roti produsele și nu simt că multe dintre ele ar fi neglijate. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!:))
      Ma bucur ca ai incredere in capacitatile mele de consum!
      Eu fac fixatii pe anumite chestii. Si uit de restul. Sau iau atat de multe chestii noi si vreau sa le folosesc numai pe alea, incat cele mai vechi sunt ignorate. Not a good practice.

      Ștergere
  12. In primul si in primul rand, nu renunta la astfel de postari, sunt foarte motivationae si pentru alti hoarderi. Cred ca o sa imi fac si eu o lista, sa vad ce mai am de consumat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zici tu de hoarderi!:)) Hai cu listaaa!

      Ștergere
  13. Le-ai pus gand rau! ;))
    Sa ai spor. Eu nu ma pot avanta la planuri atat de marete dar iti tin pumnii.
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai rau!:P
      Eu zic ca ai putea sa te avanti linistita!

      Ștergere
  14. Muuuulta bafta! M-ai inspirat si aseara in dus m-am decis ca fac si eu asta :)) Am ales doar 15 produse si unele sunt oricum aproape gata, dar sa vedem daca reusesc oricum sa le termin :D
    Pup si spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut! Ma bucur extrem de mult ca faci si tu treaba asta! Eu zic ca ne prinde bine un pic de disciplina din cand in cand!

      Ștergere
  15. Mult succes! Eu am un soi de regim de-asta auto-impus cand e vorba de produse de corp, din care am observat ca am prea multe si nu ma dau in vant dupa ele, to begin with, asa ca folosesc doar ce e scos deja din rezerva de stat.
    Eu am tot dat din ce am constatat ca nu mi se leaga deloc de mana si am in plan un blogsale, cu cel putin 10 oje. Nu te invit, nu te invit! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cu ojele sa stii ca m-am mai potolit! Am dat multe multe anul asta si am ajuns la aproape jumatate fata de cat aveam inainte. Dar tot multe sunt 55 de oje pentru cineva care uita sa isi faca unghiile si cate o saptamana!

      Ștergere