joi, 15 ianuarie 2015

Falling in love with pastels

In general am considerat ca pastelurile nu sunt pentru mine. Eram convinsa ca la pielea mea palida o sa arat si mai spalacita. Si mi-era ciuda de nu mai puteam, pentru ca mor dupa nuantele diafane. Ei bine, am zis sa indraznesc totusi si am comandat un puloveras adorabil de pe Sheinside. Un roz pal, model frumos frumos!

Pot sa va spun atatica, e moale si materialul pare chiar calitativ. Marimea e universala zic ei, dar eu zic ca daca purtati un L romanesc puloverasul v-ar fi mic. Vine ok pentru un S, daca il vreti largut, pentru marimea M ar veni ceva mai fix. 

Ma incanta jocul de lungimi, mai scurt in fata, mai lungut in spate, protejand dorsalul de frig. Marginea din fata nu sta ea chiar cum as vrea eu, dar trecem peste acest amanunt. Dupa cum puteti vedea, de data asta ce am primit chiar seamana cu ce am comandat!:)) Imi place extrem de tare modelul acela cu "bobite" in relief, mereu m-au incantat impletiturile de genul asta.



La o plimbarica scurta (era frig bine) prin parc am decis sa il imortalizez purtat peste rochita Pimkie cumparata anul trecut (Fret not, aveam si geaca dar o lasasem in masina pentru cele doua minute de poznat tinuta). Cu ocazia asta va spun inca o data, orice rochie subtire poate fi purtata si pe frig cu un pic de layering ca sa nu murim de pneumonie. 





Alaturarea dresurilor visinii mi se pare ca mai taie din dulcegaria puloverasului (imi vine sa ii spun tot la diminutiv, nu stiu exact de ce) si imi pare mie ca da bine combinatia asta cromatica. Si eu zic (modesta) ca parca nu imi sta chiar rau in pastel. Ba chiar pot sa mai indraznesc si altadata! 


Enjoy the sun!

Puloverasul il gasiti aici. Exista si varianta bleu, foarte simpatica de asemenea! Plus o gramada de alte impletituri apetisante. Eu momentan incep construirea garderobei de primavara si ma plimb printre rochii si fuste. Si credeti-ma, pe Sheinside ai pe unde sa te plimbi! Incerc sa decid care va fi urmatoartea victima comandata!

Cum e treaba cu pastelul la voi in garderoba?


18 comentarii:

  1. E simpatic foc puloverasul tau. Imi place! <3
    Dar stii ce imi place cel mai mult? Cizmele! Mi se par DEMENTIALE!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana! Cu cizmele ti-am zis deja! La Donna le gasesti, vezi ca le-au mai redus inca un picut!:D

      Ștergere
  2. Îți stă chiar foarte bine, nu știu de ce te-ai ferit de pasteluri până acum!
    Puloverul e foarte fain, dar și mie tot cizmele mi-au atras atenția cel mai mult, sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nici eu nu stiu de ce m-am ferit de ele, acum planuiesc noi achzitii pastelate!:))
      Ma bucur sa aud ca va plac cizmele mele de la Mosul!

      Ștergere
  3. Puloverul este foarte frumos!!! Dresurile colorate imi plac foarte mult!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este tare drăguţ puloveraşul, şi îţi stă tare bine în culorile astea! Pupici


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragut puloverul, aveam aceeasi prejudecata legata de pasteluri insa experimentand realizezi ca in fapt sunt foarte putine nuante care, in combinatia potrivita, nu spun nimic. Indiferent de piele, par, trebuie sa existe o piesa si o asociere care sa complimenteze. Nu stiu cum suna dar se potriveste cu tunsoarea, impreuna au un aer de French chic. Il vad si cu o maxi vaporoasa in acceasi culoare dar si cu jeansi wide-legged. Si sustin layering, de ce sa nu te bucuri de hainele subtiri si in sezonul rece. Dresurile dau unitate tinutei, leaga pastelul de fusta si cizme. O tinuta curata, feminina. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jur ca laudele venind de la tine m-au facut sa imi creasca pipota! Mereu te admir pentru stilul tau, pentru ca indraznesti chestii la care eu nici nu as visa! Eu sunt destul de simplista in ceea ce port dar uneori as vrea sa mai ies si eu din zona de comfort!

      Ștergere
  6. Pe principiul asta zice si barbat'miu cand am pomenit de un palton mint, well am revenit la "rosiile" mele. :))
    Tu esti dragalasa, in stilul tau rock-chic. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihai deja se alege cu ignore la orice comentariu legat de haine. Mi-e clar ca e pe dinafara aproape complet, asa ca nu il bag in seama!:)) Eh exagerez, fireste...
      Multumesc, e cel mai mare compliment sa fiu considerata rock-chic!

      Ștergere
  7. Mi se pare super dragut puloverasul si chiar i se potriveste varianta asta. Imi place ca ai purtat dresul visiniu!

    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!:) Dresul era necesar zic eu, ca sa adauge un "ceva acolo"!

      Ștergere
  8. e tare simpatic puloverul, si-ti sta bine pastelata :D Si eu m-am ferit pana acum de ele, mi se pare si mie ca-s prea palida pentru asemenea culori :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca eu n-am avut dreptate, asa ca poti incerca si tu linistita!:)

      Ștergere
  9. Imi place mult combinatia dintre puloverul deschis la culoare si dresul visiniu! Iti vine bine tinuta, sexy mama! Pupici

    RăspundețiȘtergere