joi, 29 ianuarie 2015

Purifying Foaming Gel Hydra Science

Review-ul de azi vreau sa il scriu inca de cand am folosit in primele doua zile produsul asta. Ce m-o fi posedat sa il aleg pe el la raft in detrimentul altora, nu stiu! Ba de fapt stiu! M-am gandit ca e marca proprie Carrefour, Made in France, la pret relativ ok si ca ar fi interesant sa testez ceva sa scriu pe blog. Mdeah! 

Demonii cosmetici sa ma prinda, caci nu am citit deloc ingredientele de pe spate! Acum sa va repet, eu nu sunt educata in domeniu ca alte colege bloggerite care chiar stiu cu ce se mananca skin care-ul. Dar un minim de informatie detin. Minim de informatie care m-ar fi anuntat ca alcohol denat ca al doilea ingredient intr-un produs pentru curatarea fetei nu e o idee prea buna. Numai ca eu nu m-am uitat. Si am ajuns cu sticla acasaaaaa!


Happiness and joy all around! Sa o luam totusi metodic, desi cred ca vedeti clar spre ce rezultat merge acest review! Les Cosmetique Design Paris sunt produse pentru ingrijirea tenului exclusive in reteaua de hypemarketuri Carrefour. Au de toate cele, game pentru fiecare tip de ten, you know the deal!

Gelul asta de curatare face parte din gama pentru ten mixt spre gras. Le dau o mare bila alba la ambalaj. Arata ca un produs din gamele dermato-cosmetice, e minimalist gandit, fresh, o incantare! Dozajul cu pompita e preferatul meu, iar pompita aia chiar functioneaza si dozeaza cat si cum trebuie.

Cam aici ne oprim cu puntele bune. Produsul are o textura lichida, e transparent si in contact cu apa face multa spuma. Spuma fina si a alcool mirositoare. Caci miroase. As indrazni sa zic chiar pute. Trazneste a alcool. Smart girl Deena! Il punem totusi pe fata, ca doar nu e primul alcool pe care il bea tenul meu. 


Oamenii au facut ce fac toti astia care concep game pentru mixt si uleios. S-au gandit sa faca o formula care sa DEGRESEZE tot sebumul de pe fata. Si cand zic degreseze, ganditi-va la efectele Pur pe o tigaie uleioasa. Ok, squeky clean, squeky clean, dar maiculita, imi simt fata ca desertul de uscat imediat dupa ce ma spal. Nimic de zis nu mai ramane urma de reziduu de machiaj, dar nici altceva nu mai ramane.


Va spun eu oameni, tenul mixt si ala gras, nu sunt facute sa le agresezi si sa le dai cu spirt. Pana si una ca mine stie asta! Ease up on the alcohol! Da, e prostia mea ca nu am citit lista de ingrediente! Absolut de acord. E vina mea ca am dat cei 15 lei fara sa stau pe ganduri. E vina mea ca acum dansul o sa spele pensule de fond de ten, farduri crema si eyeliner. Eu zic sa stati departe de dumnealui aici de fata!

Nu zic ca toate produsele din gama or fi proaste, nu stiu, nu cunosc. Zic doar atat! Uitati-va ce cumparati, nu faceti ca mine. Now I need a new face wash!

Fetele care stiu meserie, nu ma certati prea rau, azi cumpar altceva!:)) Am terminat cu wax on-wax off pe fata mea!:))

16 comentarii:

  1. Deci din lista de ingrediente imi suna a spirt cu sapun :)) O MINUNE! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si acestea fiind spuse, tenul tau s-a imbatat de la atata alcool. :))
    Eu nu am probleme cu alcoolul in cosmetice desi incerc sa il evit sau sa fie cat mai putin. Dar lotiunea mea tonica preferata, singura cu care m-am inteles si o folosesc de 4 ani, are alcool si nu am nicio problema cu ea. Din contra, e singura care imi tine punctele negre in frau. Si culmea, am tenul al naibii de sensibil. :))
    Acum sunt in cautare de spume pentru fata si eu si chiar nu stiu ce sa iau. Ti-am zis variantele in articolul celalalt dar inca nu sunt hotarata. Tind un pic catre Sebium. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai mahmur nu fusese tenul meu!:)) Teoretic nici eu nu am probleme daca alcoolul e undeva mai spre capatul listei. Dar asta e p[rea de tot. Eu Gerovital vreau, clar, l-am analizat si e chiar ok. In teorie. Sa vedem cum va fi in practica!

      Ștergere
    2. E super bun, am avut vreo 4 sticlute. E ieftin si bun. Dar sfatul meu, daca il iei, e sa il folosesti doar o data pe zi, nu si dimineata si seara. Usuca un pic. Eu pana la urma l-am folosit si asa, dar mi-a prins mai bine daca ma spalam doar seara. :D Pe ala il iau, m-am hotarat. Nu mai dau patruj' de lei pe niste clabuci ca mor de inima. :D

      Ștergere
    3. L-am luat si vad ca suntem ok. Oricum eu il folosesc doar o data pe zi, so we are safe!

      Ștergere
  3. Eh, cu totate mai dam in bara din cand in cand. Cred ca il poti folosi pe post de sapun dezinfectant de maini, de ex daca a smotocit Hatia un catel puricos si vrei sa fi sigura ca nu face ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da, va fi sampon de pensule si sapun dezinfectant! Asta e! Sa imi fie invatatura de minte!

      Ștergere
  4. Oh.. e un vis si daca are si aroma spirtoasa...e de bine. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miroase magnific. Poti sa il pui pe zgarieturi!:)

      Ștergere
  5. Bleah, urăsc genul ăsta de geluri de curățare! Eheee, și când mă gâtesc câte am pus și eu pe față până am început să învăț câte ceva despre ingrediente...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mdeah..Uite ca eu stiam ce si cum si tot am comis prostia! Acum ce sa mai zic?:))

      Ștergere
  6. Nici mie nu mi-a placut. L-am folosit pe post de sapun de maini.

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am vazut si eu de zeci de ori la raft, dar nici n-am fost curioasa sa vad ce face, de fiecare data aveam altele in plan de cumparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu stiu cum de am ajuns la el! Fi-mi-ar ciuda!:))

      Ștergere