sâmbătă, 31 ianuarie 2015

The perfect palette tag

Ii multumesc din inima Dianei care mi-a pasat acest tag. She knows me wll, I was itching and dying to do this! E perfect pentru o zi de sambata, asa-i?

Stiti deja ce o sa va spun in introducere, nu? Iubesc prea mult paletele! Mult prea mult! Adevarul e ca fardurile mono ma atrag tot mai putin cu fiecare an care trece (cu fardurile crema e o poveste diferita, dupa cum stau marturie ultimele zile...). In schimb o paleta frumoasa imi face pulsul sa salte! Am adunat cateva si daca ratiunea nu mi-ar da bice pe spinare probabil ca in curand as ajunge un hoarder autentic. Posibil sa mai fac vreo achizitie doua anul asta, nimic nu e exclus. Momentan, raspund la intrebari si imi redescopar dragutele!

1. Cel mai bun ambalaj: Naked 3 castiga lupta. Carcasa metalica, rose gold (panic and freak out), zdravana dar nu prea grea. E si frumoasa si practica. Poate mergea sa o fi facut un picut mai finuta si micuta, dar nu ma deranjeaza nici asa. Va povesteam eu in articolul asta cu detalii ce si cum cu dorita mea Naked 3.



 2. Best colour payoff: Puteti sa nu ma credeti dar castigatoarea e o paleta Sleek, anume Vintage Romance. Nici TheBalm nu se ridica exact la performanta ei. Fardurile din Vintage Romance doar le atingi si deja ai culoare intensa. Sunt cumva cremoase, minunate. I-am facut review aici.


 3. Most versatile: Asta e Oh so Special. Pot face cu ea un look cuminte, unul de seara, unul asa si asa, fara sa fiu nevoita sa apelez la alta paleta. Are chiar tot ce imi trebuie.


 4. Best for travel: Tocmai din cauza versatilitatii ei, daca plec pentru scurt timp, o iau pe sus numita Oh so Special. E micuta, e practica, e tot ce trebuie!

 5. Biggest regret: Nu mai am regrete adevarate in colectie, m-am descotorosit de toate. Singura pe care desi o folosesc frecvent nu mai tin neaparat sa o am e paleta de 28 de nuante neutre. Povesteam eu demuuult despre ea. Imi place faptul ca are multe nuante mate, tocmai de aia o folosesc, in completarea fardurilor mele predominant sidefate. Nu imi place ca multe dintre nuante sunt cam...la fel cand le swatchuiesti. Cu toate astea o sa o folosesc in continuare.


 6. Best colour names: Aici sigur Nude'Tude de la TheBalm castiga. Serios, oamenii aia sunt geniali. As fi zis si de amabalaj ca e misto, dar cutia de carton nu e cea mai buna idee pentru ca in timp sigur o sa se faca nasoala. Cum sa nu ii dau insa trofeul pentru denumiri de nuante misto?


 7. Least used: Paletuta cu cinci nuante albastre de la Nyx, primita in urma unui Giveaway pe blogul Cameliei. Din pacate eu si albastrul nu prea facem echipa buna. De fardurile astea totusi nu ma pot desparti pentru ca au o calitate minunata si pentru ca ultimul fard din trusa e perfect pentru un smokey colorat (care se intampla rar, dar na..) Restul nuantelor stau cam degeaba, recunosc. Sorry for the dusty case, la 6 jumate azi dimineata cand faceam poza nu mi-a dat prin cap sa sterg carcasa. Si lumina e bineinteles naspa!Asa se intampla cateodata, n-ai ce face!:))


 8. Most used: Va arat o poza de luna trecuta cu paleta asta, pentru ca nu vreau sa imi deconspir inca progresul. Sleek Sunset, care e victima proiectului Pan that Palette 2015. O folosesc intens intens si va spun de pe acum, veti fi surprinse sa o vedeti peste vreo doua saptamani.

Sper ca v-a placut sa vedeti cam ce ascund eu prin beauty case. In afara de paletele astea mai am doar una mai mare. In rest niste farduri duo si mono. Am facut totusi un pic de curatenie si it feels good. Cu toate astea pentru un om normal sunt tot excesiv de multe farduri, but hey, u can't always win!:)) Oricare dintre voi e invitata sa preia acest tag iar daca deja l-ati facut, anuntati-ma sa il citesc si eu!

12 comentarii:

  1. Ce-mi place tag-ul ăsta! Trebuie să mă mobilizez să-l fac și eu! Cu Nude'Tude mă înnebunești, ia-o din fața mea! :))
    M-ai făcut curioasă cu paleta din project pan. Abia aștept s-o văd cum arată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheheh, vine si paleta din project pan. Sincer, Nude'tude isi merita toti banutii.

      Ștergere
  2. Ce crezi că făceam la 6 dimineața? (ora mea) Îți citeam articolul, bineînțeles. :))
    Ce mult mi-am dorit și eu Vintage Romance... dar d fiecare dată când mergeam special să o cumpăr nu o aveau pe stoc. Acum sunt supărată pe ea din cauza asta :)) Îmi trece, știu sigur. Arată foart ebine și paleta Sunset, yum. De NUDEtude nici nu mai spun. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Te-ai trezit cu chef de lecturat? Sa stii ca si eu cand ma trezesc (tot pe la 6) imi beau cafeaua si citesc pe tableta articolele de pe bloguri!:) Vintage Romance e minunata. Si cred ca fardurile au cea mai misto textura din tot ce am incercat. Sunt cumva aproape cremoase...Looooovee!

      Ștergere
  3. Pana si pe mine (care m-am cam "rupt" de palete de-o vreme - don't ask me why... I have no idea!) m-a tinut cu sufletul la gura postarea asta! Vintage Romance e wow, really wow! Mie imi mai place mult de tot si Ultra Matte Darks de la Sleek.
    Iar NudeTude... rulllzzz! :D

    Kisseees!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, Vintage Romance mi-am dorit-o ca o nebuna si anul trecut mi-a facut-o Dee cadou de ziua mea!:) Si Ultra Mattes ma tenteaza, dar sincer, am nevoie de inca o paleta? Tu ce zici?:))
      Nude'Tude e the very best!

      Ștergere
  4. Paleta Nude'Tude de la TheBalm este atat de frumoasa! O vreaaaaauuuuu :( :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am tanjit vreun an dupa ea. Si pot sa iti spun ca nu regret o secunda ca am luat-o!

      Ștergere
  5. Si eu tot zic sa fac tagul asta, dar cand ma uit printre paletele mele parca nu gasesc destule. :))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mhhm, asa ziceam si eu, ca n-am destule palete! Guess I was wrong!:))

      Ștergere
  6. trebuie sa-l fac si eu, de acum am un motiv in plus sa folosesc paletele :)

    RăspundețiȘtergere