luni, 26 ianuarie 2015

What's in my bag

Mi-am facut un obicei (tine-mi-ar Dumnezeu naravul) si duminica seara imi fac ordine in geanta. Cu toate acestea, in mod inevitabil dupa maxim doua zile tot ma doare spatele de la carat! Mihai a decretat ca am un intreg balci in geanta, dar eu tin sa il contrazic. Nu e chiar asa grav! I've seen worse! 

Dupa cum poate v-am mai spus eu nu sunt colectionara de genti. Macar viciul asta nu il am. Sunt genul de om caruia ii e prea lene sa schimbe geanta dupa tinuta, n-am spatiu pentru adunat posete si nici nu simt nevoia. Eu port o geanta un sezon, uneori si mai mult. De cele mai multe ori o fac praf si pulbere in intervalul ala pentru ca nu am nici viciul gentilor scumpe. Desi zice-se ca astea fidele unei singure genti zi de zi ar fi clientele ideale pentru o geanta de designer. I-auzi, pisi (pisi fiind eu)! 

Lasand introducerea va mai spun ca am hotarat sa va arat in articolul asta si cum arata "geanta" fii-mi intr-o luni dimineata. Vineri seara se adauga ambalaje, hartii mototolite si alte cele. M-am gandit ca ar fi o idee simpatica. Precizez ca are si poseta de "domnisoara", mica si rosie, aia e numai pentru plimbarici scurte si fara treaba, vizite si alte amuzamente de genul. Din care avem mai rar in ultima vreme.

Portfard in care am asa: gel antibacterian, mini lotiune, cutiuta pentru produse de stricat necesitate, o folie de No-Spa, niste mostre de parfum, balsam de buze, blotting papers care sunt vechi de pe vremea dinozaurilor (nu le prea folosesc), balsam de buze, plasture cu Pinochio (cu ce altceva?), elastice de par si agrafe.

Servetele umede si uscate (mda, cu Hello Kitty, ce voi nu aveti tot cu Hello Kitty?). Pentru ca fara ele viata e pustiu. Chei si telefon mereu (si am uitat sa le pozez de necesare ce imi sunt!In schimb am pozat cheile de la apartamentul din Bucuresti pe care le am mereu in geanta desi ajung in Bucuresti o data la an). Cartea sau tableta cu ebook pe ea. Le-am pozat pe amandoua, dar nu le car si una si alta ca nu are sens. Pentru orele de asteptat pe holuri, pentru cozi la banca, la posta, la whatever. Portofel in care am mai multe bonuri, chitante si carduri de farmacie decat bani.


Doua plase de panza. Nu sunt frumoase dar sunt practice si nu mai iau toate plasele de plastic din lume. Mini perie de par chinuita ca vai mama ei. Post it notes ca uneori mai vreau sa las biletele de amor cate unui bou care parcheaza pe tot trotuarul. Sau cuiva. Inca un carnetel ca nu imi ajunge agenda. Evident! Stick de memorie, din obisnuinta, nu pentru ca l-as folosi prea frecvent in aceasta perioada din viata!


Agenda ca sa scriu chestii cand ma loveste daca ma loveste. De obicei aici am "programelul", cand am de mers unde, cu cine, ce telefoane, ce mail-uri, ce mai trebuie sa cumpar, ce mai fac de mancare, ce mai postez pe blog. De toate pentru toti. In agenda mea "artizanala". E din cele primite de al meu la munca, mi-a placut cum e impartita in interior, dar nu m-a incantat coperta cu transformatoare si contoare electrice! Drept pentru care am imbracat-o in carton sidefat. Care se va jegosi oribil, dar nu e bai ca il dau jos si pun altul.

Pixuri, creioane si alte asemenea. Carte de colorat si culori. Unele mai nasoale de care nu ne pare rau daca le pierdem. Pentru ca...asteptat la cozi cu copil care vorbeste mult egal recipe for disaster.


Fisicuri pe care trebuie sa le schimb. Numai astea si pot sa adauge niste sute de grame bune la greutate! La astea se mai adauga de obicei niste apa si eventual ceva de rontait daca sunt plecata mai multe ore.

E si acum sa ziceti voi. Chiar asa multe am?


Si acum copiluuuu'. Luni dimineata avem haine de gradi plus un schimb de rezerva in caz de varsat cana cu lapte sau ciorba pe ea. Si pijamale. Si prosopel. Si fir de par....ewwwwww! Nu l-am vazut, mi scusi!



De obicei intre gradi si antrenament la gimnastica ajungem rapid acasa, dar prefer sa ii las costumul, niste dresuri si cipicii pentru sala. Ca poate nu ajungem acasa si n-as vrea sa mearga sa faca tumbe in chiloti. Ca nu e cool! Si va e clar ca la 4 ani (si 4 luni) sa fi cool e important!


Balsam de buze (pentru ca diva), servetele. Dupa-amiaza se adauga gustarea primita de la gradi care de obicei e o chestie mizerabila si plina de chimicale. Drept pentru care avem "la schimb" migdale (pe care le adora), un fruct si niste biscuiti. Uneori intre gimnastica si ajuns acasa se aude "mor de foame, mami, nu mai rezist". Bagam doua migdale si ne trece! Si intre gradi si antrenament, aici in cadru e o sticla cu apa.

Inevitabil o jucarica mica pe care de fapt nu o baga in seama. Dar sa fie. Un desen absolut apoteotic pe care trebuie sa il impartaseasca cu lumea. O bentita sau ceva de par complet dubios. Vreo bratarica. Sau doua, sau trei...Legitimatia ei de biblioteca (cu datele sterse ca mna, totusi!)pentru ca zilele astea avem de returnat doua carti si de luat altele. E in Rai acolo, drept pentru care singura isi tine evidenta cand avem de dus carti, ea isi tine legitimatia si are grija de ea, ea o da la scanat. O iubesc bibliotecarele!


Si stickere. Mereu stickere. STICKEREEEEEE! Pentru ca nu se stie cand ai nevoie de ele. Funny story: al meu sot a mers vreo trei zile la munca si facultate cu un sticker funditademinniemouse in piept. I-l daduse Katia ca "a fost cuminte" si omul a uitat complet de existenta lui. Imi imaginez ce deliciu trebuie sa fi fost pentru toti colegii. Ma, dar nu i-a zis unul nimic. Am vazut eu in cele din urma, inainte sa ii bag jacheta la spalat!

Cam asa sunt gentile de dive!:)

Tare as vrea sa mai vad si alte fete cu ce umbla prin geanta! Ia hai, care imi satisface curiozitatea? Ca parca a trecut cam multa vreme de cand erau populare postarile astea prin blogosfera!

26 de comentarii:

  1. Hmm la mine in geanta gasesti asa:
    Servetele uscate si umede(pentru sotul din ditare ca vesnic are muci)
    Agende(una mare de serviciu si una mica in care imi notez eu chestii
    Pixuri(multe....)
    Elastice de par
    Parfum
    Ruj,gliss,balsam
    Toate facturile si chitantele de vreo jumatate de an incoace
    Mancare(gen migdale,prune,banane,piersici)
    Chei masina,chei casa
    Si alte chestii netrebuincioase de ale sotului pe care mi le da sa i le tin ca eu am unde

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zici. In zilele cand e si Mihai in zona ajung sa ii tin si lui chestii in geanta! Absolut!:))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Hai maaaaa, cum sa nu incapa? Mai ramane si loc!:))

      Ștergere
  3. Vai ce-am râs la povestea de la final cu soțul tău!! :)))
    Iar la partea asta: „Portofel in care am mai multe bonuri, chitante si carduri de farmacie decat bani.” parcă m-am citit pe mine. :))
    Am tot zis că fac și eu o postare din asta dar tot uit. Și la mine se tot schimbă gențile și ce e prin ele, ar trebui să fac o variantă „geantă mică” și variantă „geantă mare”. Hai că-mi notez în agendă să nu mai uit. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, ce sa faci, se mai intampla cand ai copii!:))
      Ia hai cu postarea! Ca de abia astept!:D

      Ștergere
    2. Abia aștept să mă distrez și eu așa pe seama soțului. :))) Sper doar să nu fie invers!
      Gata, executat! :D A fost modestă geanta de azi, dar merge. :))

      Ștergere
  4. Ai cateva lucruri, nu gluma!
    Eu am asa:
    -portofel, tot asa, mai multe bonuri/ chitante/carti de vizita decat bani
    -portfard cu: 5 rujuri, 1 gloss, rimel, creion de ochi, trusa de sprancene, corector, agrafe, oglinda
    -crema de maini
    -parfum mic
    -deodorant
    -servetele umede/ uscate
    -cheile de la casa
    -cutiuta cu cele necesare pentru zilele cand apreciez cel mai putin ca sunt femeie :))
    -casti, carnetel si doua pixuri
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi vine să cred că dețin blog de mai bine de un an și nu am făcut un astfel de articol până acum. O să fac, dar am altele la rând deocamdată. Avem cam aceleași lucruri în geantă. Mai mult sau mai puțin. Se vede că tu ești mai organizată. :P
    Și ce tare că ai pus ți conținutul genții Katiei. Draga de ea, chiar că e o mică divă. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am vrut sa te tag-uiesc! Dar am zis ca las la alegerea fiecaruia! Mi s-a parut fun sa prezint si geanta de mini diva nu doar aia de mare diva!:))

      Ștergere
  6. Mai Diana ai multe, dar si o printesa cu multe necesitati. Geanta ta cara pentru doua persoane... cum ai zis si tu, uneori si pentru a treia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama daca nu avea si ea geanta ei? Ce era atunci la mine?:))

      Ștergere
  7. In primul rand da-mi voie sa zic ca geanta ta e misto! :D Eu am mai multe genti, insa doar pe una dintre ele o indragesc exagerat de mult si de fiecare data cand o port ma gandesc ce-o sa fac fara ea cand nu o sa mai am haha :)) Trebuie sa gasesc neaparat ceva asemanator! Nici nu stiam pana acum ca poti sa fiu atat de atasata de o geanta =)) In principiu avem cam aceleasi lucruri in geanta, - sau + cateva chestii :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ma atasez de ele. Recunosc ca asta imi place mai mult decat altele, dar nu ma agit. Stiu ca o sa crape la cat o supra solicit!:))

      Ștergere
  8. Diana, am râs cu lacrimi la descrierea genții divei mici. Desenul e total, sper ca și copii mei să-mi facă tot astfel de reprezentări suprarealiste :D.
    Geanta mea conține mult mai puține lucruri, dacă iau una mai mare atunci e musai să bag ceva de umplutură. De obicei sacoșe, că nu-mi place nici mie să merg cu punguțe după mine. Nu că sunt urâțele, dar îmi e frică să nu se rupă. La câte am agățat și-am rupt, de mi-au căzut toate cumpărăturile prin autobuz, prin taxi, pe stradă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa iti faca sigur! Fii-mea cica ar fi un pic mai talentata la desenat decat altii de varsta ei, ma uitam la desenel colegilor ca nu te prinzi exact ce au vrut sa faca. Ea a trecut de faza aia, dupa cum vezi!:))

      Ștergere
  9. Ce funny esti cand vorbesti despre pitica :))) Cred ca esti lesinata dupa ea, eu sigur as fi. O sa fac si eu o noua postare de acest gen, desi am cama celeasi lucruri in geanta ca acum un an :)))

    L-am facut de 2 ori pana acum.

    te pup

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, chiar si cand as vrea sa o alerg tot o iubesc!It's the way motherhood works!:P

      Ștergere
  10. doamne, are PERMIS DE BIBLIOTECA! tareee

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap! Are! Ca daca nu il aglomeram prea mult pe al meu!:))

      Ștergere
  11. La mine in geanta, principiul e simplu: il folosesc, intra in geanta, nu-l folosesc, buh-bye....si tot am strans si eu cate ceva: servetele de ambele tipuri, telefon, portofel, medicamente, halls, tic-tac, guma(uneori toate trei la un loc), un pix, mp4 player, bonuri valorice, o punga de rezerva. Uneori stick-ul de memorie si bateria externa pt ca tel meu moare subit. Carte nu iau decat daca stiu ca am de asteptat. Ah, si ceva de haplea. :)
    Cat despre genti, imi plaaaaaaac!!! Cam mult. Cam am. Mai multe. :) Mici-medii, colorate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Si eu le mai scot daca stiu ca n-o sa amm nevoie de ele! Nu le car chiar mereu pe toate!:P

      Ștergere
  12. Gentuta mandrei mi se pare adorabila, la fel si faptul ca are permis de biblioteca. Si eu iubeam abtibildurile si aveam o posetuta mica, rosie pe care o plimbam peste tot.
    Cat despre a ta...ce sa zic, esti acoperita. :))) Mai lasa din ele acasa ca sa nu ajungi sa te doara bratele, umerii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca toate domnitele au avut la un moment dat o gentuta a lor!:P
      Deja ma dor toate si stiu ca nu e chiar ok, dar ce sa-i faci?

      Ștergere
  13. eu sunt ca intrebarea retorica- numai ordinea nu o gasesti in geanta la mine - agende, pixuri, cosmetice, mai cate un gel de dus sau ceva de cel putin 250-300 ml, portofel, portofel de marunt, mai nou manusi, servetele uscate, servetele umede, chei, telefon, vreo 3 carti de plimbat o saptamana pana cand am timp sa trec pe la biblioteca, obligatoriu bonuri si facturi, bani marunti pe care de lene nu-i pun in portofelul lor, dezinfectant de maini, crema de maini, balsam de buze, ruj, luciu, pastile de tot felul, cate o sticla de juma` de apa, iar obligatoriu 2-3 ness-uri in caz de urgenta etc etc etc :)

    RăspundețiȘtergere