luni, 9 februarie 2015

Black on gold never gets old!

Recunosc ca pana la un moment dat eram de opinie ca orice piesa de imbracaminte stralucitoare e rezervata pentru evenimente sau pentru vreo iesire pe timp de noapte. Well, eff that! Mi-a placut de cum am vazut-o fusta din aceasta postare si am zis ca a mea trebuie sa fie. Nu am rezervat purtarea ei pentru "candva", ci am combinat-o cu mult negru pentru a ma duce unde aveam treaba intr-o zi obisnuita de sambata.

Fusta Pimkie are o croiala minunata din punctul meu de vedere. Eu am impresia ca ma avantajeaza si ma face sa par mai "cu forme" decat sunt de fapt. Cu forme in sensul cel mai bun!:)) Poate aveam eu o zi buna, dar chiar imi place cum se aseaza.







O helanca neagra Zara, tot de pe Kurtmann luata la reducerile de Black Friday, o camasa neagra simpla si vesnicele mele cizme. Si zapada mai multa decat as avea eu chef in perioada asta a anului! Oh well, ce sa-i faci?




Acum ziceti voi, sunt over the top cu fusta mea aurie? Ca eu as zice ca nu, dar poate e semn ca imbatranesc si ma prostesc! Cine ar fi zis ca o sa imi placa tot mai mult sa incalc reguli de conduita vestimentara cu cat va trece timpul?

P.S: Scuzati-mi ca azi nu sunt la fel de vorbareata ca de obicei, dar avem belele cu o viroza urata urata si nu sunt in cea mai buna dispozitie ever! I'll be back to my chatty self soon enough!

10 comentarii:

  1. Ce frumoasă e fusta! Am și eu ceva foaaarte asemănător doar că e neagră și tot sclipicioasă.
    Însănătoșire grabnică, să treacă repede viroza! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha! Deja suntem mai bine si fusta va iesi iar in lume!:))

      Ștergere
  2. E chiar cuminte fusta printre altele aurii, mi-a placut mult dar nu am vrut sa o iau exact din motivul pentru care iti place tie : mi-ar fi dat volum, am solduri mari si coapse groase deci ma feresc de pense si croiala tulip. O sa te cert, ce e cu atata negru? - a nu se intelege ca nu imi place tinuta. Vrem si ceva luminos. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramo, eu nu am fund..practic deloc!:)) Asa ca ceva care imi face si mie solduri \si posterior e piesa de rezistenta in dulap! Si despre negru...I am a rocker girl at heart, am si eu zile negre!:))

      Ștergere
  3. E frumoasa fusta! Iti shade bine tinuta! <3 Am vazut ca au promotii faine acum, dar ma abtin daca nu vreau sa raman fara tot salariul. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Am vazuuut, deja planuiesc sa inhat si eu cate ceva. Sper s ama pot abtine!:))

      Ștergere
  4. Ce frumusete de fusta!! Iubesc modelul, am si eu ceva similar (apropo de ce mi-ai scris tu, hehe), dar cu material subtire, de vara. Sa te faci bine repede! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheh! Mai am si eu inca una in stilul asta, tot de pe Kurtmann luata. Tare imi place croiul asta! Multumim, suntem pe vindecate!:))

      Ștergere