luni, 2 februarie 2015

The Summoning of Spring

Ok, aia e! Nu mai pot cu tepele pe care ni le da vremea in ultima perioada. Am vazut soare si caldut saptamana trecuta si deja am zis ca gata, am terminat-o cu madam iarna!Mhhm, vezi sa nu. Parca sa imi faca in ciuda s-a decis in weekend sa ne ia cu asalt. Duminica pe la pranz s-a pus pe nins mirific, ca in Ajun de Craciun. Doar ca nu o sa primesc cadouri, am treaba, copil acasa si chef 0 de zapezi si frigalau.

Sambata am zis ca o sa sfidez vantul turbat care batea si o sa fiu toata o primavara in outfit. Sau ma rog, nu chiar toata, dar oricum m-am imbracat foarte subtire pentru cum erau conditiile meteo. Va spun drept, dupa o ora de stat in parc la poze nu mai reuseam sa trag fermoarul la geanta. Degetele imi devenisera nefunctionale si eram usor vanata. Eu insa am o teorie. Cred ca ma urmaresc niste Dementori (fanii Harry Potter o sa inteleaga), pentru ca imediat ce mi-e frig si tremur ma simt cuprinsa si de depresie si nu imi trece altfel decat cu o ciocolata intreaga! HA!




Lasam povestile astea si va spun despre outfit. Intai si intai. N-am mai luat pe mine o pereche de blugi mai larguti (in partea de jos) din vremuri imemoriale. Si desi ma simt inca ciudat cand ii port, sunt lejeri si recunosc cinstit ca sunt o schimbare binevenita. Numai sa ma invat cu sentimentul ca nu crapa pe mine si apoi sigur o sa trec la nivelul urmator si imi cumpar boyfriend jeans. Ma gandeam ca de la o vreme am tot indraznit sa cumpar blugi online, ceea ce inainte nu as fi facut nici de frica! Hmm, ca sa vezi cum se schimba omul!




The coat....well, the coat is dreamy. Dupa ce m-am convins ca pastelul e de mine, am ochit jacheta asta si a mea a fost. Ea, jacheta Stradivarius, e primavaratica nu doar prin culoare ci si ca material, dar am decis ca nu imi pasa. Imi place ca e lejera, nu stiu de ce imi inspira un ceva boem, buna de plimbat pe mal de Sena...I know, I have issues! Esarfa o completeaza perfect, e inflorata si influturata si plina de veselie. Aaaa, legat de haina. A mea finuta cand a vazut-o mi-a zis sa comand urgent inca doua bucati: una pentru ea si una pentru sora ei!:)) Asadar acum suntem triplu peachy. Acum e redusa mai tare decat era cand am luat-o noi, asa ca va sfatuiesc calduros sa nu stati pe ganduri.



Ideea era initial sa port o bluza alba de chiffon, dar as fi murit in mod sigur, asa ca am mers pe varianta iubitului meu pulover Mango sclipicios! Si bocanci in picioare pentru ca pe bune, cam cat de des port eu altceva intr-o zi normala?



Mie tare imi place combinatia care a iesit si chiar am purtat-o toata ziua, nu doar la sedinta foto. Noroc ca in restul zilei n-a trebuit sa stau prea mult pe afara. So all was well in the world again!:)

Aaaaa sa nu uit! Scuzati the mess that is my hair, dar batea vantul intr-un hal fara de hal si pozele sunt facute in pauzele de vijelie. Mai bine de atat nu avea cum sa stea bietul!:))

30 de comentarii:

  1. tare frumoasa! imi place tinuta,paltonasul, e perfect! puppp

    RăspundețiȘtergere
  2. "pozele sunt facute in pauzele de vijelie" LOL! Iar pe la inceput ai descris exact relatia mea cu vremea actuala :))
    Hainuta asta peachy chiar e superba si iti vine grozav, sa te bucuri de ea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu stii cum era vantul ala? Numai ca nu m-a luat pe sus!:)) I love the peachy coat, dar o sa o port cand se mai incalzeste, nu mai fac gesturi cu tendinta suicidala!:))

      Ștergere
  3. Doaaaaamne cat de frumos e paltonasul ala! Vreau sa zic ca te prind SUPER nuantele peachy! Moaaaa te ucid! Stii ca am vreo 10 paltoane, nu? Si ca din cauza ta o sa-l caut pe al 11-lea, intr-o nuanta peachy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Femeie nebuna! 10 ajung!:)) Si multumesc de complimente!:)

      Ștergere
  4. Foarte, foarte draguta tinuta! Imi place foarte mult paltonul, e superb! Avem si noi esarfa roz si ne place la nebunie! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cris! Sincer, eu nu ma asteptam sa imi placa asa mult esarfa aia, but i luv it!

      Ștergere
  5. Exclam cum as fi facut-o si prin viu grai: Mama, ce misto au iesit pozele astea. Eu zic ca ai avut o "good hair day", nu vad ciufuleli.
    Foooarte draguta hainuta, as lua-o si eu la mine acasa. Ma mai gandesc, nu prea ma impac cu hainele largute, nu port niciodata haina deschisa.
    Din pozele de pe site as fi crezut ca pantalonii sunt mulati jos.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Good hair day my ass!:)) L-am avut ca o capita incurcata cand am ajuns acasa!:)) Sa stii ca eu am inceput sa gravitez spre look-ul atsa mai hobo cu haine mai largi. Nu stiu ce e cu mine!:))
      Pentru blugi...exista o explicatie. Eu de obicei port 34, dar la Pimkie 34 ma strang foarte rau in talie desi pe picior vin bine. Asa ca am luat 36. Care vin bine in talie si stau largi pe picior. Nu pot sa le impac pe toate!:))

      Ștergere
  6. Imi place cum iti sta, desi ai ales mai mult niste culori neutre din punctul meu de vedere.
    La fel e si la mine, abia astept sa vina primavara si vara, dar m-am trezit cu ditamai zapada de dimineata, iar vineri era asa un soare cand ma trezisem...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuantele sunt un picut mai intense in realitate, dar lumina asta ciudata a spalacit tot si nici din contrast nu am dres treaba chiar de tot!:))
      Ahh, zapada cah! Mie imi place iarna , dar doar de sarbatori!:))

      Ștergere
  7. Asa cum remarca si Ioana mai sus, chiar te prind nuantele astea pudrate si romantice. Ai un aer visator, boem. E de bine! :) Imi place tinuta feminina si lejera, eu nu sunt genul care se plimba prin parc in pantaloni de trening si adidasi. Mi se pare ca irosesc o ocazie de a ma bucura de haine. Casual chic e alegerea perfecta iar haina deosebita cu siguranta a atras multe priviri. Si imi place parul, al meu e atat e lesinat ca nici vantul nu-l ciufuleste. Dimpotriva, sta si mai lipit de cap. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place Ramo. Parul meu e ca taifunul uneori, am atata volum incat ma scoate din sarite. Plus ca se razvrateste maxim la conditii meteo extreme!:))

      Ștergere
  8. Pozele sunt taaare frumoase. Nuanţele te prind super, mai ales paltonul. Mi-au plăcut bocancii. Mai aştept postări de genul, adică cu outfituri :* Te pup!!


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru laude! Ma bucur ca ti-a placut si fi pe receptie, urmeaza si alte outfit-uri curand!

      Ștergere
  9. Jacheta e mult prea frumoasă și atât de bine de prinde nuanța!
    Îmi place întreaga ținută, e foarte frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mama cum sunt pozele asteaaaaaaaaa! Ce misto suuuunt! Imi place maxim si tinuta! Si vaaaaaai ce ti-a crescut parul! :O
    Super super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, saru-mana! Si dap, parul creste creste. Am treaba cu el la inceputul toamnei asa ca sper sa fie cuminte si sa nu ma dezamageasca!:))

      Ștergere
  11. helou, didi!
    1. am citit recenzia lu nenea de pe faceboook. buna treaba, asa sa faci si tu recenziile!
    2. parul sta bine, a crecut mult.
    3. mereu ai incaltarile foarte curate. ma oftici. la voi nu se eista baltoace?
    4. culoarea jachetei e tare buna pentru tine. sade frumos.

    va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.Dap, daca faceam eu recenzie la cartea aia, tot cam asa era!:))
      2.Yaaaasss
      3.Exista baltoace! Dar le evit!
      4.Multumesc

      Ștergere
  12. Ce frumoasa e tinutaaa. preferatul meu e paltonasul roz, care e superb.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  13. cutie! arati tare bine. Despre vreme nu zic nimic, le noi e inca ger si sunt la limita puterilor. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank u! I feel u sista legat de frig. Cred ca turbam sa fi stat acolo!:))

      Ștergere
  14. Foarte frumusica tinuta, imi place cum iti sta cu paltonul, mai ales culoarea, dar pozeleee... cine ti-a facut pozele o facut o treaba faina!!!
    A 4-a, 5-a, 6-a, 7-a...♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha! Fotografa a fost Alexandra, prietena mea! I-am transmis deja laudele tuturor!:)

      Ștergere