vineri, 13 februarie 2015

Versace Eros - un cadou pentru el

V-am spus in repetate randuri ca am in ograda proprie una bucata barbat pretentios nevoie mare la parfumuri. Uneori ma bucur, alteori ma iau cu mainile de cap. E greu sa ii intri in voie si sa iti placa si tie mirosul respectiv. Numai ca eu i-am dat pana la urma de cap si cam stiu ce caut acum!

De Craciun am decis ca o sa merg la sigur cu un parfum pe care il adulmecasem acum ceva timp. Eram convinsa ca o sa i se potriveasca manusa si ca o sa ii si placa pentru ca avusese in trecut ceva similar (or so I thought). Coletul cu Versace Eros a ajuns la fix, exact in Ajun, numai bine ca sa il impacheteze Mosul si sa il aseze sub brad.


Cand l-a deschis a avut pentru prima data genul de reactie pe care o am eu la parfumuri. Entuziasm! Score score, all the way score! Va voi povesti pe larg detalii in cele ce urmeaza, pentru ca maine e ziua aia numita Valentine's Day si poate va inspira aroma asta!

In primul rand ambalajul parfumului l-a facut pe domnul meu sa exclame: "Ce sticla misto!" Posibil ca unii sa nu fie de acord, sticla tinde un pic spre kitch, asa cum ne-a obisnuit logo-ul Versace, dar opulenta sa nu poate fi negata. Sticla de un verde albastrui profund, cu modele in relief. Foarte frumos lucrata. Dop auriu cu sigla Versace, capul Meduzei, care se regaseste si pe lateralul sticlei. Donatella Versace spunea ca nuanta de turcoaz inchis a sticlei e destinata sa ne duca cu gandul la mare.


 E clar deja ca Versace Eros a fost numit dupa zeul iubirii, fiul zeitei Afrodita. Mitologie si parfum! Pe mine m-au facut atenta. Adevarul e ca simbolul casei Versace, capul Meduzei ne indica afinitatea pe care acest brand o are pentru legende. Notele de varf, marul, menta si lamaia ii confera un aer fresh, recomandandu-l unui barbat tonic, in continua miscare. Notele de mijloc, ambroxan, vanilie si tonka ii dau caldura si o nota orientala si misterioasa. Pentru barbatul puternic. Notele de baza, vetiver, cedru, muschi, aduc o nota de fougere, de padure, de salbaticie. Pentru barbatul care vede fiecare zi ca o aventura.

Mi-a placut foarte tare ce spunea Donatella despre parfumul asta: "Acesta e un parfum pentru un barbat care e propriul lui stapan. E un erou: un barbat care isi apara ideile si scopurile" Culmea e ca am aflat treaba asta dupa ce cumparasem parfumul. Si mai culmea e ca fraza asta rezuma tare bine personalitatea sotului meu. Ca sa vezi cum parfumul gaseste omul potrivit. 

Din perspectiva celei care adulmeca, va spun ca aroma e innebunitoare. Subtila, dulceaga, cat sa te ameteasca un picut. Rezista ore in sir fara probleme, dar e subtila, insinuanta, nu in your face. Mi se pare un parfum potrivit pentru oricw anotimp si moment al zilei daca stii cum sa il porti si daca chimia ta se muleaza pe chimia ingredientelor. Si nu, nu e la fel ca nimic din ce a avut in trecut. Seamana putin poate, dar e unic!

Va recomand calduros sa il mirositi, cred ca la Mihai parfumul asta o sa ajunga de nelipsit. Eu arunc ocheade si lui Versace Dreamer, ca sa aiba si o alternativa mai aerisita pentru zile toride. Aerisita cu un pic de tabac fireste, caci altfel nu l-ar multumi pe domnul amator de amarui-dulce si complex.

Va las cu spot-ul TV al acestui parfum, facut sa reflecte imaginea gladiatorului modern. Ahhm, pai au reusit zic eu, nu?:))





2 comentarii:

  1. Mmm, suna bine. :>
    Cred ca mi-ar placea. Mie de fapt imi plac cam toate parfumurile barbatesti. Mai putin Joop. Beax. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gentleman de la Givenchy l-ai mirosit? E unul din preferatele lui Mihai iar eu il detest si mor de scarba cand il simt. Noroc ca l-a terminat, iar eu sigur nu i-l voi face cadou prea curand. O sa am grija sa stea caaaat mai departe de el!:))

      Ștergere