luni, 23 martie 2015

Back in business

Primele zile de primavara inselatoare ma fac sa vreau sa lepad cojoacele si sa ies la joaca/plimbare. Preferabil intr-o tinuta care sa ma faca sa ma simt increzatoare si sa ma scoata din amorteala ultimelor saptamani in care am tras pe mine fix ce nimeream din dulap. Iata-ma asadar, joi dupa amiaza, zburatacind pe stradutele din Sibiu imbracata cam asa.




Inainte de a va spune mai multe despre outfit va anunt ca nu ma eschivez, stiu ca am o datorie la voi cu "Finish 7 by Spring" si promit ca vine update-ul curand. It was a tough time around here si ca de obicei blogul a incasat-o fix in freza pentru ca nu i-am mai acordat prea multa atentie. Ummm...deloc!


Bluzita asta m-a cucerit dupa ce am tot vazut-o la alte fete prin blogosfera, asa ca ultima mea comanda Sheiniside trebuia sa o includa. Aici o puteti vedea in toata splendoarea ei. Acum ca am primit-o ma uit lung si la suratele ei mai colorate si ma bate asa un gand: sa fie mint, sa fie visinie? Cert e ca aceasta piesa e a beauty. Finisajele sunt impecabile, detaliile speciale m-au facut sa ma indragostesc de ea, ce sa mai tot vorbim, e coup de foudre all the way! Am ales masura M pentru ca am vrut sa vina lunga si larguta, stil tunica si am primit fix ce am vrut.




In acelasi colet am avut si o fusta care o sa va taie si voua rasuflarea mai mult ca sigur. De abia astept contextul potrivit sa o pozez. E prea frumoasa sa nu beneficieze de un cadru deosebit. Sper sa imi iasa planurile! I digress!



Peste bluza de azi am pus un throw, cardigan, spuneti-i cum vreti care sa inveseleasca ansamblul. Jerseul Bershka intr-o nuanta zmeurie e perfect pentru o zi capricioasa. E suficient de subtirel incat sa nu iti fie cald daca iese soarele, pentru ca stim deja ca nici o fata nu o sa isi strice tinuta pentru figuri meteorologice. Mie imi place la nebunie cum vine jocul de lungimi dintre el si bluza: cardiganul cu partile mai lungi din fata, bluza lunga in spate. Al meu sot e de parere ca arat ca si cand as fi imbracata in zdrente, dar stim deja ca dumnealui e paralel cu astfel de chestii!:)) Cred cu tarie ca imi mai trebuie un jerseu din asta. Au mai multe nuante, pe care le puteti vedea aici.

Am completat cu fusta mea de piele Poema de care se pare ca nu ma mai pot satura. Si cu botinele mele dragi care din pacate se indreapta spre un sfarsit tragic dupa ce m-au slujit ani de zile. Nu pot sa le reprosez nimic, pielea intoarsa e piele intoarsa si la cat le-am abuzat era firesc sa inceapa sa dea semne de uzura.



Accesorii mi-au fost colierul Zara pe care mi l-am facut cadou de Craciun si bratara Soufeel de care nu ma mai despart de cand o am. E de bine, mai ales ca maine ma duc sa o iau de la posta vamala si pe cea de-a doua.

Cam asa si iar asa am incalecat pe-o sa!

Ce spuneti de ansamblul asta? Eu m-am simtit tare bine imbracata asa si cu siguranta daca as schimba tocurile cu balerini as putea defila zile in sir in outfit-ul asta!


Ahhh, aproape ca uitasem. This is my "Bitch, please!" face!:))) Ca sa stiti cu ce aveti de-a face!

29 de comentarii:

  1. Foarte dragut outfit-ul.Imi place ca l-ai colorat asa dragut, de primvara iar colierul e de-a dreptul minunat! Pupici, Zuzu :*

    www.zuzulicka.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Colierul e marea mea iubire!:))

      Ștergere
  2. Cu tinuta asta ai adus primavara si la noi pe ulita!
    Imi place foarte mult datorita nunatelor sale blande, finute, diafane... Oh...e primavara...<3
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te auda Doamne Doamne! Si primavara sa fie! Glad u like it!:)

      Ștergere
  3. Bine ai revenit! Mi-ai lipsit.
    Foarte vesela tinuta!
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxanne, mereu esti o draguta!:)
      Simteam nevoia sa ies un pic din letargie macar in plan vestimentar si se pare ca mi-a reusit figura!:)

      Ștergere
  4. la noi e cam rece pentru tinuta aceasta, dar este foarte draguta si buna in curand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marturisesc spasita ca aveam un palton care nu apare in poze:)) Si ca numai cat am facut pozele am dardait un picut si acum cam trag de nas! Dar ce nu face baba pentru fashion, nu?:)) Acum pare sa se fi terminat cu frigul. Hope I don't jinx it!:))

      Ștergere
  5. Hihiii, ce vad eu aici!!!
    Imi place mult cum te-ai jucat cu nuantele de roz-burgundy in tinuta aceasta! Ar putea fi inspiratie pentru o manichiura ombre! :D
    Noi doua face ce facem si tot ne orientam catre aceleasi hainute, indiferent de sursa de shopping online; ma bucura asta! Ai vazut ca am bluzita asta, pe nuanta visinie, in postarea in care va instig la un joc (ce se va finaliza cu o surpriza)?! Din toate astea, ai dedus deja ca... imi place!
    Lasa tocurile la locul lor ca vine tare intregul ansambu exact asa! :P
    Lady, ti s-a spus vreodata ca ai... the perfect legs??? :)

    Me gusta, me gusta, all the way!
    Kisses!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. * vine tare bine intreg ansamblul!!!
      Oh, God! : blushing

      Ștergere
    2. Ma bucur ca iti place Ilda draga! Da, am observat de multe ori ca avem gusturi asemanatoare si am vazut ca si tu ai bluza asta pe radar!:)) Tocurile le-as lasa eu, dar nu ma lasa ele pe mine. Am niste probleme care ma impiedica sa mai umblu pe tocuri o zi intreaga. Nu ca as fi umblat prea mult inainte! I am a flats girl at heart!
      Multumesc pentru compliment...te anunt ca de cand sunt eu "om mare" picioarele mi-au fost cele mai laudate din intregul "ansamblu"!:))

      Ștergere
  6. Să fie pe mint, eu așa zic!
    Pe nude e frumoasă bluza, o are și o prietenă de-a mea și vine bine și băgată în pantaloni/fustă office.
    Mie îmi plac tare dresurile tale, îmi amintesc că ai scris că ai multe perechi colorate.
    Se spune că bitch face ține ridurile la distanță, așa că... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, arata foarte frumos si in fuste sau pantaloni. Cu dresurile colorate e boala grea, le colectionez mai ceva ca un harciog!:))
      Ehhh, ma stramb in rest suficient incat deja am riduri de expresie! Nu e bai!

      Ștergere
  7. Imi place mult cardiganul , are o nuanta superba , pacat ca nu mai este pe stoc :) Ce marime este al tau ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai e exact aceeasi de roz, dar e alta un pic mai inchisa...uite aici http://www.kurtmann.ro/spcat/femei/cod/1542400687. Eu am luat masura M, S ar veni prea stramta pe maneci si nu as putea sa iau maneca lunga sub el.

      Ștergere
  8. Am observat ca mereu porti dresuri colorate, sunt foarte dragute :D Si eu am un sertar intreg dar nu le-am scos prea des...Cardiganul pare asa de pufos si calduros, te prinde super,

    Te pup.

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ia sa le scoti la aer saracele, doar nu vrei sa le lasi inchise!:) Eu nu pot fara colorate!:) Cardiganul e finut de tot si merge super si intr-o seara mai calduroasa cand adie doar un vanticel!:)

      Ștergere
  9. Foarte frumoasa tinuta si nu as putea sa mentionez nici macar un detaliu care sa nu ma reprezinte. Lookul este fluid datorita celor 3 piese din aceeasi gama iar accentele negre arata foarte bine langa ciorapii intensi.
    Cat despre viitoarea bluza, si eu sunt pentru mint. E aparte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda!:) Ti-am mai zis ca venind de la tine laudele legate de outfituri ma fac sa ma umflu in pene!:))

      Ștergere
  10. You look great! Frumoasa cromatica, bluzita e intr-adevar superba si zic eu, pe mint ar da grozav in multe tinute varatice!
    Ultima poza m-a facut sa rad :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si eu inclin catre mint, dar ma gandesc ca si cea visinie ar fi perfecta la toamna!:))
      Ultima poza initial era bagata la "rebuturi" si apoi mi-am zis:"de ce mai? let's keep it real!" Asa sunt eu in general, cine ma cunoaste stie ca mereu ma stramb, gesticulez si fac ca toate minunile Pamantului!

      Ștergere
    2. Eu imi tratez incaltamintea din piele intoarsa cu masti de par, isi pastreaza culoarea, elasticitatea si par noi :))

      Ștergere
  11. O tinuta absolut superba, finuta si super classy !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Intr-adevar este foarte draguta bluzita si functioneaza bine in combinatie cu cardiganul!
    Voiam sa te intreb in cate zile ai primit coletul de la Sheinside, si daca a fost nevoie sa achiti taxe vamale 24% la ridicarea produselor...
    Multumesc! Adriana.

    RăspundețiȘtergere