joi, 26 martie 2015

Cat valoreaza fata mea - TAG

De cand am vazut tag-ul asta la Diana am stiut ca trebuie sa fie al meu. Macar pentru factorul socant. Hai sa vedem cu cati bani umblu pe fatau zi de zi si sa urlam de groaza! Apoi a mai zis si Dana ca e curioasa sa stie cu ce defilez, asa ca nu mai am cale de intors.

E usor sa va dati seama despre ce evorba aici, da? Facem calcule in legatura cu ce suma fabuloasa avem pe chipul dragut zi de zi. Adica, unde s-au dus banutii nostri? Pe makeup, fireste! Desigur, suma ar trebui sa se imparta la numarul de utilizari, ca sa fim cinstite, dar hai sa nu fim carcotasi si ingineri (ahem, husband reading?) Socul e mai mare asa, la total! Let's go people, sa facem adunari, da? Pentru o zi normala, chestii pe care tind sa le folosesc no matter what!


Missha M Perfect Cover BB Cream (varianta mini) - 32 lei
Physician's Formula Mineral Wear Powder - in jur de 14 dolari - 56 de lei
Maybelline Fit Me Concealer - 28 lei
Sleek Rose Gold Blush -30 lei
Too Faced Chocolate Soleil Brozner - in jur de 100 de lei????
The Balm Mary Lou Manizer - 80 lei
Artdeco Eye Shadow Base - 35 lei
Maybelline Color Tattoo (one of them) - 30 lei
Sleek Sunset Palette - 47 lei
Maybelline Gel Liner -35 lei
Maybelline The Rocket Mascara - 25 lei
MAC eyeshadow Aria (il folosesc pe sprancene), il calculam la pret de fard mono MAC - vreo 70 de lei (nu stiu pretul exact)
Essence Eyebrow Gel - 11 lei
MAC Blankety Lipstick - 80 de lei 

Total 659 de lei give or take 10-20 de lei!


HOLY SHIT! HOLY HOLY....NO WAY IN HELL! Ok, gata! Nu ma asteptam sa fie atat de grav. Voi realizati in zilele cand ma machiez cu o paleta de ochi gen Naked sau Nude'Tude? Mai creste suma cu vreo suta-doua de leuti! Maiculita! I am spoiled!

Sunt tare curioasa la voi care ar fi totalul intr-o zi obinsuita? E mai rau, e mai bine? Vi se pare enorma suma mea? Ca mie cam da!:))


24 de comentarii:

  1. Maiculitaaaa! Ai valoare! ;))
    Trebuie sa-mi fac timp pentru un calcul de acest gen. Cred ca in weekend o sa ma mobilizez.
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mega valoare! Hai ca te astept cu calculelelelele!

      Ștergere
  2. Hesus, esti scumpa, nenica! :O
    Am murit, gata. :O
    Bine, folosesti si mai multe decat mine, da' ma rog. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpa rau! Valoroasa ca de haur!
      Eu sunt mai tencuita, I admit, asa imi place mie. Sunt zile cu mai putin, sunt zile cu mai mult....asta e!

      Ștergere
  3. Mamăăă, ce sumă ți-a ieșit. E valoroasă fața ta, nu glumă. :))
    Am primit și eu Tag-ul de la Diana, dar mai amân momentul. :)) Cred că o să caut strategic o zi în care am un machiaj super minimalist, ca să iasă suma mică. :)) Dar n-ar fi corect, ținâd cont că în majoritatea zilelor folosesc destul de multe produse.
    Legat de tag-ul ăsta, mă gândeam într-o zi cum ar fi să ne punem pe listă toate produsele de makeup și să socotim cât fac. Brr, nu vreau să știu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Valoarea mea valoarea meaaa!:))
      Nu il amana, calculeaza cu sinceritate. Si eu m-am gandit sa fac un astfel de calcul, dar nup, I refuse! De ce sa ma amarasc?:))

      Ștergere
  4. Pune și demachiantul, crema de ochi, crema de față :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le puuun! Ca nu erau incluse in tag-ul asta. Desi corect ar fi fost sa fie. Daca le pun si pe alea, deja bat spre 900 de lei.

      Ștergere
  5. Hey, am furat si eu TAG-ul si sa stii ca suma mea e umpicut mai mica decat a ta :))) btw, scumpe fete avem :)) Pupici :*

    http://www.zuzulicka.ro/2015/03/cat-valoreaza-fata-mea-tag.html?spref=fb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta avem fete scumpe!:)) Chiar acum citesc si la tine!

      Ștergere
  6. Am completat și eu acest tag în urmă cu vreo 2 ani. Între timp s-a mai scumpit fața mea, însă numai fondul de ten costă în jur de 200. Faza e că-l am de 4 luni aproape și încă n-am ajuns la jumătate, deci dacă e să le împărțim pe luni nu cred că suntem chiar niște risipitoare. Alte fete folosesc până și gloss sau corector de 150-200 lei, la care se adaugă fel de fel de pudre și blush-uri scumpe.
    Cred că aș ajunge pe la 500 lei dacă e să fac un total, cu tot cu demachiant și cremă de față. Mă bucur că de la un timp, de un an, nu mai iau dubluri gen 2-3 pudre sau 2-3 tușuri, iar în felul ăsta am economisit ceva bani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurora, asa e, produsele tin o gramada in marea lor majoritate. Sa stii ca si eu am devenit cam "pretentioasa" si pretul a crescut. Imi place sa cred ca o data cu inaintarea in varsta am reusit sa apreciez mai mult calitatea si mai putin cantitatea. Or so I try to tell myself!:P

      Ștergere
  7. Cred ca similiar cu pretul tau.
    Dar ideea e ca multe din aceste produse pot fi folosite timp de 6 luni, deci daca le impartim pe zile, costul nu e atat de ridicat ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Alice, asa e, dar e amuzant sa faci asun calcul total. Te cam ia cu ameteli!:))

      Ștergere
  8. Ma prefac ca nu am vazut cat costa fata ta si ma provoc sa fac si eu un astfel de calcul pentru unul dintre articolele viitoare! :))
    BB cream-ul ala ma tenteaza! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa asa, hai ca astept sa vad tu cat esti de scumpa?:) BB cream-ul ala e genial si imi vine sa plang ca se termina!

      Ștergere
  9. Mereu mi-a placut tag-ul asta asa ca o sa-l fac acum,cu frica :))
    Crema avene-50 lei
    Fond de ten bourjois 123 -50 lei
    Fond de ten revlon colorstay(pe post de concealer)- 50 lei
    Pudra de fixare kett- 90 lei
    Primer ochi laura mercier- 100 lei
    Farduri de ochi- 40 lei,o sa pun la socoteala doar o paleta sleek desi daca aleg naked intr-o zi...:))
    Fard sprancene- 50 lei sa spunem,e dintr-un quad lancome deci nu stiu pretul exact
    Tus- 26 lei,rimmel gel liner
    Mascara- 70 lei, varianta mini better than sex de la too faced
    Bronzer- aprox 100 lei, folosesc unul de la sephora din colectia de vara trecuta si peste chocolate soleil de la too faced(dintr-o paleta)
    blush- 30 lei,nyx blush
    iluminator- 18 lei, un duo bronzer si iluminator de la miss sporty,chiar imi place tare mult nuanta.
    buze- 50 lei,mereu combin cel putin 2 produse
    apa termala-50 lei,avene-mereu folosesc apa termala sa-mi umezesc pensula de fond de ten

    Totalul mi-a iesit 756 lei,parca nu-mi vine sa cred,mai ales ca pensulele nu sunt incluse. Nu folosesc mereu cand ma machiez farduri de ochi dar oricum....Doamneee,cat de multe produse pentru un machiaj pe care il port 4-5 ore de obicei :)).
    Asta nu ma opreste totusi sa-mi iau mereu produse noi si sa le adaug rutinei mele,pana la urma machiajul chiar este pasiunea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu stiu sentimentul!:)) Socant, nu? Si eu nici n-am calculat si crema de fata!:))

      Ștergere
  10. hmm,

    apa imbuteliata (ca iar lucreaza harnicii pe strada si de la robinet nu curge) - 5 lei
    rest de crema de bebel (ca tot is manjita pe maini) - 70 lei (ca-i smechera, pentru eczeme)

    pff, obrazul balos cu efort se tine! :)

    sa dai si tu un sms cand vii de la doftor.


    va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am dat sms, dar sunt pe val!:)) Hai ma ca poti mai mult de atat, stiu eu ca poti!

      Ștergere
  11. Lovely tag, nice choice of products ! Xx Check out my latest blog post at http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk !! Xx followers are desperately needed xxxxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. I will be sure to check your blog!

      Ștergere
  12. Trebuie sa fac si eu tagul acesta, sa ma fac de ras ca fata mea n-ave valoare asa mare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sincer nici eu nu ma asteptam. S-ar putea sa fi surprinsa la final!:))

      Ștergere