Warm my eyes

Nu stiu de-a ce se joaca vremea asta dar mie nu imi place deloc joaca ei! Mi se pare cruda si inumana. Pe fodnul unei stari gata "ploioase", frigul si timpul mohorat din ultimele zile mi-au pus capac. Semnasem ceva contract pentru soare, muguri in copac si randunele. Sunt sigura ca pot ataca primavara in instanta pentru nerespectarea intelegerii!

Pana una alta zic sa tragem un machiaj care sa mai incalzeasca atmosfera, ca mi-e cam dor. Am umblat tot nuda (pe pleoape mai oameni, nu va ganditi la blestematii!) in ultima perioada si parca simteam nevoia sa imi fac macar un picut de cap!

Sper sa va placa si voua rezultatul, I kinda think it's pretty!







Azi nu am prea multe vorbe la mine, dar sper sa compensez cu imaginile si sa spuna ele suficiente lucruri. V-ati dat deja seama ca vedeta in machiajul ochilor continua sa fie paleta Sunset de la Sleek, pe care o abuzez in combinatie cu alte farduri culese de prin colectia mea. Momentan cumpatarea merge decent, dar ma apuca asa un mancarici in palme de jucarii noi. Si cand ma apuca, ma apuc sa experimentez cu ce detin deja, ca sa dau uitarii poftele pacatoase de cosmetice decorative noi!

Uitasem cat imi place sa port buze nude, in ultima vreme am purtat numai nuante intense. Cred ca am cam uitat sa ma joc si sa schimb chestii in rutina zilnica! Grav!

Mdeci? Pareri, dubii, comentarii?:D

Share:

15 comentarii

  1. De acord cu tine in ceea ce priveste vremea asta mohorata si rece. Vreau soare, vreau primavara !
    Imi place cum iti vine machiajul, asa cumpatat cum e :)
    O zi superba sa ai ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. la mine e soareeeeeee,super fain machiajul dar cerceii aceia sunt criminaliiiii
    mi-a fost dor de postarile tale pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te invidiez pentru soare! Trimite si la noi putin. Tocmai a inceput iar sa ploua aici....Cerceii sunt cadou de la al meu sot, luati acum cativa ani de Craciun. Uitasem de ei si e pacat ca tare sunt frumosi. Si sotulk nu prea cumpara cadouri din initiativa proprie, asa ca au valoare si mai mare!:)) Pacat ca sunt cam grei. Awwww, I missed writing!:)

      Ștergere
  3. Imi place foaaaarte mult! Iti vine super, e elegant!
    Eu dau iama in ingrijire, cu machiajul sunt oarecum potolita, nu am luat decat un cc cream si tre sa vina o pudra Yves Rocher.
    Pupicut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place. La mine machiajul ramane prima mare dragoste. Forever I think!

      Ștergere
  4. Ne placeeee!
    Ador nuantele din Sunset dar momentan abuzez de Undressed care mi se pare interminabila. ;))
    Pupiciu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yey! Mdap, baga la Undressed, dar eventual combina si cu Sunset. Bucura-te si de restul fardurilor, nu le lasa singurele si ignorate!

      Ștergere
  5. Primăvaraaaaaaaaa vrem toate!Să purtam roz, verde, galben si alte nebuneli :)) Nude-ul pe buze e genial iar rujul tau nude mă face extrem de geloasă :))) De unde e?Ce nunanțăăăă??
    Te pup :*
    www.zuzulicka.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrem vrem! Sa vina! Pe buze am MAC Blankety si un strop dintr-un gloss nude Essence care din pacate nu se mai gaseste.

      Ștergere
  6. Uff, azi a intrat in greva primavara si la noi. Pana acum am avut frig, dar macar soare. Azi ploua... ploua de ore bune... aud cum picureste in pervaz si simt cum mi se increteste parul de nervi....
    E bine ca esti cuminte si ca ai gasit o metoda de a-ti calma mancarimile. Eu... ma cam scarpin cu cardul, if u know what i mean!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi vad ca e in greva permanent si prognoza meteo nu se arata deloc optimista!

      Ștergere
    2. Am dat publish comment prea iute!:)) Vroiam sa spun ca e bun si scarpinatul cu cardul, dar din pacate momentan ma scarpin cu el din alte cauze decat din astea cosmetice si dragute!:))

      Ștergere
  7. Ce-mi place machiajul ochilor! Și te prinde foarte bine, trebuie să te joci cu astfel de nuanțe mai des! Deși, recunosc, și eu tot nude umblu în majoritatea zilelor. Tot la ochi mă refer și eu. :))
    Săptămâna asta a fost frumos pe aici până acum și chiar vreau să cred că de data asta s-a instalat primăvara așa cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu mi-am propus sa ma fortez un pic sa ies din rutina ca deja devin dubioasa!
      La noi ieri a fost mai ok, iar acum zici ca e noapte si ploua intruna. FML!

      Ștergere
  8. Imi plac tare mult culorile folosite! <3 Am cateva nuante ruginii intr-o paleta Sephora extrem de frumoase, chiar week-end-ul trecut am folosit una, imi era dor de ele :D E foarte pretty ^_^ :*

    RăspundețiȘtergere